Bunnen er blitt oljet 2 ganger ila helgesvingen og er nettopp tapet med maskeringstape og teppetape før det påklistres flotte isoporsåler.
Pusser lett over den svarte forescolor og valnøtt-finéren med 240k og blåser etterpå bort alt støvet med trykkluft. Da er porene åpne og klare for å bli påsmurt olje i morgen

...
Jeg gjør som proffene og kommer til å tørke lett over med Dust-grab før oppstart i morgen.
Ber derfor alle om å spare seg for dustekommentarer heretter, hvis ikke kommer jeg med kluten

✨️