Høyttalere JBL 4312E, trenger innspilling ?

Boogie-Stian

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.08.2009
Innlegg
387
Antall liker
78
Torget vurderinger
7
Jeg anbefaler de som kjøpte 4312e å ikke lese testen det linkes til...
Men det er kanskje for sent.
:))) måtte gjennom den nå i alle fall. Han har jo rett i at de ikke er pene. I for stort rom eller rett ut av eska låt det kjedelig her også. Men riktig plassert og med en passende amp låter dette tungt og fint i bassen, detaljert i toppen, og et mellomtonespekter som fremhever vokal og diksjon.

Omtrent det samme som dansken erfarer... Forskjellen er bare at det er dette jeg liker :))))
 

Mala

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.03.2012
Innlegg
1.037
Antall liker
406
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
5
Jeg satt og var enig i omtalen i grunn, baserte på første timen jeg hadde med mine :) Uten om det kan jeg ikke si meg mye enig :rolleyes:
 

AlfdB

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.04.2014
Innlegg
225
Antall liker
92
Disse studiomonitorene som var på blacfriday tilbud var hyggelig priset da, men sitter med en følelse av at JBL tar seg vel bra betalt om man ser på veil pris. Skal man snakke om JBL sin historikk og «gener» så må man vel opp på hornløsningene. JBL 4429 er vel den modellen som ivaretar historikken i så måte om man ser på dagens modeller? Men den er enda dyrere, og en god del tyngre – i overkant av 32 kg…. Det hadde vært kjekt å fått en lytt til denne - hadde passet bra i ei lita kjellerstue jeg har med begrenset mulighet for avstand til bakvegg:cool:
 
Sist redigert:

jokris

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2006
Innlegg
6.412
Antall liker
2.603
Torget vurderinger
7
testen der får testeren stå for, jeg liker mine veldig godt, og de er fantastiske monitorer på sin egen måte imo, koser meg med de hver dag , men som med alt annet ikke for alle, og overgangen fra B&W til JBL kan vel for flere bli brå vil jeg tro
 
Topp Bunn