Art Van Damme - What's New
cd
cd
Vedlegg
-
33.7 KB Visninger: 389
|
Den der LP`en der er veldig bra. En av de bedre lydmessig fra ECM er det også synes jeg , bare hør på gitaren til McLaughlin, ikke ofte det låter like ekte som her fra Rainbow..vredensgnag skrev:Nål i rillen. Sette seg tilbake. Ahhh!
Hvis du ikke har den, anbefaler jeg også denne. Zakir Hussain har med seg Béla Fleck på banjo, og Edgar Meyer på bass. I tillegg Detroit Symphony Orchestra på tre spor. Dette må bare bli spennende! Sterkt anbefalt.vredensgnag skrev:Nål i rillen. Sette seg tilbake. Ahhh!
Nattasang for baluba, på cd.torem skrev:![]()
På cd. Noen som har denne på vinyl?
Ja, brukes ganske ofte til det hos meg også.baluba skrev:Nattasang for baluba, på cd.torem skrev:![]()
På cd. Noen som har denne på vinyl?
Skulle gjerne fått det med meg, men ikke mulighet :'(torem skrev:Har tenkt å høre på Jon Hassell live på Dokkhuset, Trondheim nå i kveld 8)
Antar det kan gå under jazz selv om det kanskje er mere i gata elektronika/ambient.
Jo, takk, var der og gøy å se fyren in live (jeg hørte en del på han rundt 1990, inkl. det han gjorde sammen med David Sylvian). Live synes jeg det kunne vært mere jazz og litt mindre ambient. Det var de øyeblikkene han faktisk spillte "vanlig" på tompeten som var best live.emotikon skrev:Skulle gjerne fått det med meg, men ikke mulighet :'(torem skrev:Har tenkt å høre på Jon Hassell live på Dokkhuset, Trondheim nå i kveld 8)
Antar det kan gå under jazz selv om det kanskje er mere i gata elektronika/ambient.
Hassell er jazz som bare detKos deg.
Har du hørt denne "Nusse" ???Nusse skrev:Har nok engang sittet å hørt på Oscar Petersons Nigth Train plater og samme manns We get requests. Alle i originaltapping fra 60 årene. Låter nydelig. Svinger gjør det også.