Hehe ja, liker meg når det fylles opp i rack og på gulvshaunv skrev:Bole epleprodukt også ser jeg også ja!
Nå var det mye rart der Jan!![]()
Det skal sies at den spiller bedre enn den ser ut 8) ;D65finger skrev:Svampefar forfra
Takk for det65finger skrev:Platespilleren er ubegripelig vakker
låter jævlig bra nå. så det blir bare en bonus med gulvet i ordenJanR skrev:Ikke noe som heter bilde mas unge mann
Og ja, tror jo absolutt det vil gjøre ting til det bedre når gulvet blir ferdig.
Så planen var å la anlegg være anlegg enn så lenge og gjøre ferdig gulv til vår - sommer så får vi se - høre hva som skjer da.
Litt "problemet" tror jeg er at idiotene la gulvet først, så satte de opp de innv. veggene. Utrolig dustete gjort sett fra ett "hifi" perspektiv. Hadde de nå enda isolert det jævla gulvet.... :-\
/jan
Sjøl takkBrasse skrev:Takk for besøk, kaffe og go' lyd.
Du trenger ikke dingsen, det er snickers og twist. Svampen med BP er knall!
Artig å høyre muskel-Airport mot ultra-basic AN Dac. Nå var den iskald ut av bilen, men gjorde seg ikkje bort ;D
Vi snakkes Jan!
Hei Jan!JanR skrev:..... hatt SB innom i kjelleren og Airport var noen reiser bedre må jeg innrømme.
Men må holde en knapp på dac 1/rega. Smak og behag selvsagt
......
Da er vi enig, hd basert er ut, AN dac/Rega er in ;DJøgga skrev:Hei Jan!JanR skrev:..... hatt SB innom i kjelleren og Airport var noen reiser bedre må jeg innrømme.
Men må holde en knapp på dac 1/rega. Smak og behag selvsagt
......
Erfaring og opplevelse er den samme på tvers av landsdelene.
Smak og behag kan ikke diskuteres, det er AN DAC som gjelder ;D
Hva! du er jo blitt DATABHO. Dataledninger og maskiner over alt ;DBHO skrev:Og så er du kanskje litt som meg Jan.....liker å værra litt gammaldags. ;D
Da er langt flere valg mye enklere med en gang. 8)
Iflg flere (ungene bla) så lever jeg i steinaldren når det kommer til anlegg og musikk.BHO skrev:Og så er du kanskje litt som meg Jan.....liker å værra litt gammaldags. ;D
SkapHDkæll ???65finger skrev:Hva! du er jo blitt DATABHO. Dataledninger og maskiner over alt ;DBHO skrev:Og så er du kanskje litt som meg Jan.....liker å værra litt gammaldags. ;D
Og skammet degJanR skrev:Og det må nevnes, impulse/Trond var til veldig stor hjelp rett før og etter at MS spilleren kom i hus.
Ble vel halveis truet på livet hvis jeg ikke kjøpte den ;D
Takk Trond, trengte den oppmuntringen og hjelpen der og da.
Og som vanlig hadde du helt rett, det er en fabelaktig spiller og arm
Hadde jeg ikke kjøpt den da så hadde jeg vel sittet her og angret som en hund.
/jan
Ikke bare skammet meg, hadde nok til og med felt en tåre.65finger skrev:Og skammet degJanR skrev:Og det må nevnes, impulse/Trond var til veldig stor hjelp rett før og etter at MS spilleren kom i hus.
Ble vel halveis truet på livet hvis jeg ikke kjøpte den ;D
Takk Trond, trengte den oppmuntringen og hjelpen der og da.
Og som vanlig hadde du helt rett, det er en fabelaktig spiller og arm
Hadde jeg ikke kjøpt den da så hadde jeg vel sittet her og angret som en hund.
/jan![]()
Er vel å dra det litt langt vil jeg si. ;D65finger skrev:Hva! du er jo blitt DATABHO. Dataledninger og maskiner over alt ;DBHO skrev:Og så er du kanskje litt som meg Jan.....liker å værra litt gammaldags. ;D
Nuff said ;DBHO skrev:Er vel å dra det litt langt vil jeg si. ;D65finger skrev:Hva! du er jo blitt DATABHO. Dataledninger og maskiner over alt ;DBHO skrev:Og så er du kanskje litt som meg Jan.....liker å værra litt gammaldags. ;D
Må jo prøve å følge med litt da.
Er jo greit nok å prøve faenskapet, men jeg bruker det ikke primært. 8)
Datagreiene holdt ikke helt følge med drivverk/DAC når Gutty og jeg var innomBHO skrev:Er vel å dra det litt langt vil jeg si. ;D65finger skrev:Hva! du er jo blitt DATABHO. Dataledninger og maskiner over alt ;DBHO skrev:Og så er du kanskje litt som meg Jan.....liker å værra litt gammaldags. ;D
Må jo prøve å følge med litt da.
Er jo greit nok å prøve faenskapet, men jeg bruker det ikke primært. 8)
Gått vekk fra HDbasert sjæl jeg. Liker diosaurerJanR skrev:Tror nok kanskje at Birger og jeg er noen dinosaurer i så måte
Ikke missforstå, ikke noe i mot hd basert men....syns ikke det er så bra (her hos meg iaf) som en AN dac fra 95 og en Rega fra steinaldren er. Meg om det
/jan
65finger skrev:Gått vekk fra HDbasert sjæl jeg. Liker dinosaurerJanR skrev:Tror nok kanskje at Birger og jeg er noen dinosaurer i så måte
Ikke missforstå, ikke noe i mot hd basert men....syns ikke det er så bra (her hos meg iaf) som en AN dac fra 95 og en Rega fra steinaldren er. Meg om det
/jan