Det ble en sen kveld i går. Ikke bare sen kveld, det var jaggu langt på natt før jeg kom meg hjem i går. Jeg mener vi, Solhaug og jeg.
Det var nemlig vi som benytta oss av tilbudet om audiens hos Jan og hans KHorn.
Ingen bortkasta tur, så langt ifra.
Jeg har vært litt i utgangspunktet litt skeptisk til KHorn, jeg har ment det er vanskelige høytalere og få til og spelle bra. Det har for meg virka slik på de jeg har hørt tidligere.
Men, og et stort men også. Hos Jan sklei de rett inn i miljøet, både musikalsk og interiørmessig.
Dette var KLIPSCH. Og de spilte som KLIPSCH. Og de spilte noe inn i helvete bra !
Skikkelig moro med en vegg med lyd selv på lavt volum, som ble mye benytta.
Moro at Jan har fått disse. Og en ting Jan, begynner du med noe tweaking, modding på disse så får du juling.
Det er så tydelig i mine ører at det er de originale KHorna som er best.
Det var nemlig vi som benytta oss av tilbudet om audiens hos Jan og hans KHorn.
Ingen bortkasta tur, så langt ifra.
Jeg har vært litt i utgangspunktet litt skeptisk til KHorn, jeg har ment det er vanskelige høytalere og få til og spelle bra. Det har for meg virka slik på de jeg har hørt tidligere.
Men, og et stort men også. Hos Jan sklei de rett inn i miljøet, både musikalsk og interiørmessig.
Dette var KLIPSCH. Og de spilte som KLIPSCH. Og de spilte noe inn i helvete bra !
Skikkelig moro med en vegg med lyd selv på lavt volum, som ble mye benytta.
Moro at Jan har fått disse. Og en ting Jan, begynner du med noe tweaking, modding på disse så får du juling.
Det er så tydelig i mine ører at det er de originale KHorna som er best.