K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Storebror er hakke kvassere
Slåbrokk ja. Han er vel mer Luxmanmann enn Dualmann han. Vaffal når det gjelder de store Luxmenn i 300 serien.JanR skrev:Jeg er sikker på detrolfozzy skrev:Er nå ikke så helt sikker på det. Jeg har hørt begge.JanR skrev:Nesten 8)rolfozzy skrev:Pen og se på Luxmanspillern din, Jan.
Den spiller vel nesten på høyde med Dual 1225 den der ?
edit: med en dv 10x5 er den nok ett lite hakk vassere
/jan
Men man skal ikke fnyse av Dual, bare spør slåbrokk 8)
/jan
Samme som du hadde ?rolfozzy skrev:Ligger en jævli bra spiller på børsen nå. Thorens 160 Super. Det er bra greier til en levelig pris.
Er nok en div eller tre forskjell ja65finger skrev:Storebror er hakke kvassere
Micro er ikke feil, ikke litt engangF.E. skrev:Huff,det va ikkje bra å kikke i denne tråden ;D Og så en Micro SeikiYou lucky man ;D
mvh Filip
TakkK.H. skrev:Flotte spillere begge to. Særlig artig å se igjen gode gamle Audiocraft-armen. Vekker mange minner, f.eks da jeg fikk problemer med å få fjernet den forferdelige silikondempingen fra basen og kom på den glupe ide å legge hele armbasen i vann i en liten kasserolle på kokeplata. Skulle bare varme opp vannet et øyeblikk, men glemte det hele og basen fikk seg et skikkelig oppkok. Ikke mye igjen av den pene forniklingen etter dette. Heldigvis var forhandleren forståelsesfull og lot meg få ny base, etter at jeg fortvilet hadde lovt evig kundeforhold om han kunne hjelpe.
Ble to støyter på megGago skrev:huff da.
du får ta deg en støyt rett fra flaska når ting roer seg.
gi guttungen en støyt også.
hils fra onkel gago.
Takk65finger skrev:Får håpe han løper rundt igjen snart
rolfozzy skrev:Slåbrokk ja. Han er vel mer Luxmanmann enn Dualmann han. Vaffal når det gjelder de store Luxmenn i 300 serien.JanR skrev:Jeg er sikker på detrolfozzy skrev:Er nå ikke så helt sikker på det. Jeg har hørt begge.JanR skrev:Nesten 8)rolfozzy skrev:Pen og se på Luxmanspillern din, Jan.
Den spiller vel nesten på høyde med Dual 1225 den der ?
edit: med en dv 10x5 er den nok ett lite hakk vassere
/jan
Men man skal ikke fnyse av Dual, bare spør slåbrokk 8)
/jan
Men det er nå mye bra spillere av de gamle gode som ser ut som en platespiller skal.
JanR skrev:Ble to støyter på megGago skrev:huff da.
hils fra onkel gago.
Guttungen er full av stesolid og div andre "painkillers" så han har det bra, hvor han enn er ;D
Kom hjem for en liten halvtime siden, gips/krykker, the works.
/jan
Bra du svingte innom, du kan litt mere om Luxman (spesielt de store) enn jeg kanSlorbak skrev:
Spiller fint disse Luxman i 200 serien.Noen av disse har også en meget god arm. Alle spillerene i 200 serien er DD spillere. De har en DD spiller som heter pd 121 og den ble levert uten arm og denne skal være meget god.
300 serien har tre spillere med vakum og disse er remdrevne og noen tunge beist.300 har flytende oppheng.
370 og 375 er like oppbygd,men 375 har full automatic. Disse er DD drevene og har vakum. Eneste fra Luxman som er DD spillere og har vakum. Mener disse to har en TA-1 arm som er litt nedgradert fra den orginale MS armen. Mener at denne armen sitter på noen i 200 serien også.
441,444 og 555 er de tunge i DD serien. Kjenner ikke til disse.
Vakre spillere og de spiller godt også.
Mvh Roar
fandens sport det der, gi ungdommen alkohol før idretten tar dem ;DGago skrev:JanR skrev:Ble to støyter på megGago skrev:huff da.
hils fra onkel gago.
Guttungen er full av stesolid og div andre "painkillers" så han har det bra, hvor han enn er ;D
/jan
håper det går bra med gutten.
jeg har spelt mye fotball sjøl, og kneskader er det verste av alt.
Uff ja. Så ikke mye godt ut.Gago skrev:JanR skrev:Ble to støyter på megGago skrev:huff da.
hils fra onkel gago.
/jan
Far har nevnt det mer enn en gang ;DVermin skrev:fandens sport det der, gi ungdommen alkohol før idretten tar dem ;DGago skrev:JanR skrev:Ble to støyter på megGago skrev:huff da.
hils fra onkel gago.
/jan
Det klarer idretten fint selv. Idrettsungdom fyller mest.Vermin skrev:fandens sport det der, gi ungdommen alkohol før idretten tar dem ;D
Jasså, vurderer sterkt og ta frem igjen leggbeskytter og skruknottene gettErosLoveking skrev:Det klarer idretten fint selv. Idrettsungdom fyller mest.Vermin skrev:fandens sport det der, gi ungdommen alkohol før idretten tar dem ;D
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3136215.ece
Der ja.ErosLoveking skrev:Det klarer idretten fint selv. Idrettsungdom fyller mest.Vermin skrev:fandens sport det der, gi ungdommen alkohol før idretten tar dem ;D
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3136215.ece
JanR skrev:Far har nevnt det mer enn en gang ;DVermin skrev:fandens sport det der, gi ungdommen alkohol før idretten tar dem ;DGago skrev:JanR skrev:Ble to støyter på megGago skrev:huff da.
hils fra onkel gago.
/jan
/jan
;D ;DGago skrev:JanR skrev:Far har nevnt det mer enn en gang ;DVermin skrev:fandens sport det der, gi ungdommen alkohol før idretten tar dem ;DGago skrev:JanR skrev:Ble to støyter på megGago skrev:huff da.
hils fra onkel gago.
/jan
/jan
nevnt det, ja.
men far har tydeligvis vært altfor slapp med alkoholskjenkingen.
JanR skrev:Så, heller fotball og de "skadene" det måtte medføre enn, i værste fall, havne på fylla for å sette det litt på spissen.
/jan
Syntes også det var snodigGago skrev:JanR skrev:Så, heller fotball og de "skadene" det måtte medføre enn, i værste fall, havne på fylla for å sette det litt på spissen.
/jan
du får det å havne på fylla til å høres ut som noe negativt.
Ajaj.65finger skrev:Vis deg som et godt eksempel for ungdommen jan
Slakke leddbånd. Kommer sikkert til å skje flere ganger i taklinger o.l. Hadde samme problem og la fotballen på hylla til fordel for øldrikking... Null kneskader nå! ;DJanR skrev:Uff ja. Så ikke mye godt ut.
"skåla" var på vei rundt leddet, korny.
Han er ung, satse på at det her ordner seg uten noen langsiktig skader/men.
De var vist ikke helt enig med seg sjøl de på røngten avd, de skulle ringe i morgen når de fikk en lege til å dobbelsjekke bildene, muligens ned og bytte gips.
Ahh vel, noe skal det være.
/jan
lolGago skrev:JanR skrev:Så, heller fotball og de "skadene" det måtte medføre enn, i værste fall, havne på fylla for å sette det litt på spissen.
/jan
du får det å havne på fylla til å høres ut som noe negativt.
husk at jeg var støttekontakt for vermin i horten.
og jeg var stolt av gutten.
JanR skrev:....framfor å fly på bygda og får i seg gud vet hva.
/jan
Værste var at det her var kun trening :-\Rojoh skrev:Slakke leddbånd. Kommer sikkert til å skje flere ganger i taklinger o.l. Hadde samme problem og la fotballen på hylla til fordel for øldrikking... Null kneskader nå! ;DJanR skrev:Uff ja. Så ikke mye godt ut.
"skåla" var på vei rundt leddet, korny.
Han er ung, satse på at det her ordner seg uten noen langsiktig skader/men.
De var vist ikke helt enig med seg sjøl de på røngten avd, de skulle ringe i morgen når de fikk en lege til å dobbelsjekke bildene, muligens ned og bytte gips.
Ahh vel, noe skal det være.
/jan
Om poden ønsker å spille videre, så kommer man et godt stykke med "kompensert" innagang i taklinger - altså å være litt forsiktig, taktisk og tilbakeholden. Ellers: Det gjør sabla vondt i øyblikket og er ømt noen dager.
Mvh. Johan
Ble jo bare feil det her ;DGago skrev:JanR skrev:....framfor å fly på bygda og får i seg gud vet hva.
/jan
er DET også negativt, nå? ???
nei, dette skjønner jeg ikke en dritt av.
tror jeg går og legger meg.
Jeg faller vel saktere og mykere nå. Det er Whiskyen jeg må passe meg for... :JanR skrev:Hehe ikke vært nede på knærne etter du la opp fotballen og begynte med pilsing ?
/jan
JanR skrev:Ble jo bare feil det her ;DGago skrev:JanR skrev:....framfor å fly på bygda og får i seg gud vet hva.
/jan
er DET også negativt, nå? ???
nei, dette skjønner jeg ikke en dritt av.
tror jeg går og legger meg.
Legge meg jeg også, god natt.
/jan
De gutta der er fæle ;DBHO skrev:Det var da fælt å dere herjer på i tråden til Jan da................ ;D
her får jo både Jan og guttungen så hatten passer, ja ta med uskyldige Vermin også.....men jeg skjønner hva du mener Gago...tror jeg :;D
Takk, det skal jegBHO skrev:Du får ønske guttungen god bedring Jan.![]()
....en annen ting er at du burde kjørt han ned i amfi`n allerede i ung alder, så han kunne bedrive litt mer fornuftig idrett en den tåpelige fopballen. 8)![]()