JanR's anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Vel, vi fikk horna til BHO opp i fra kjeller'n til 2 etg, verdt bæringa det tro meg ;D

Ser ut som du har ei grei liste der.
    CW III har jeg tro på. Artige "låvedører" ;) Burde fungere bra med OTO'n.
    Får jo 60'th aniversery til rundt 90k hos importør, nye.

Forte'ene ja, vi får nå se ;)
    De skal brukes i stua hvis/når vi får oss hus. Må ha klipsch i alle etasjene må vite ;D

/jan

Elektron

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.07.2007
    Antall liker
    120
    Sted
    Bergen
    Gratulerer med flotte horn Jan. Nå kan vel bare høsten og mørket komme. Du har vel ikke så mye utendørs å gjøre etter at disse kom i hus tenker jeg.

Mvh Elektron

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Elektron skrev:
    Gratulerer med flotte horn Jan. Nå kan vel bare høsten og mørket komme. Du har vel ikke så mye utendørs å gjøre etter at disse kom i hus tenker jeg.

Mvh Elektron
    Tusen takk :)

Tror det her kommer til å bli en meget hyggelig høst, iaf med tanke på musikk-kos ;)
    Innbiller meg at det blir mange gode timer i sofaen fremover, ikke bare innbiller meg VET ::)
    Siden de står i stua så må jeg nok føye meg litt, ledelsen vet å sette ned foten så.... ;D

/jan

J

Jazzy

Gjest
    Da var jeg førstemann til å få hilse på Jans Khorn, og unskyld utrykket, "Gud bedre" de var store!!! ;D ;D

Dette var en skikkelig GUTTE høyttaler! Spilte bra gjorde de også, til tross for plasseringen!

Kan ærlig talt ikke huske å ha hørt slik dynamikk noen gang!! Rett, og slett syykt deilig!

Et stort organisk lydbilde, helt uten romresonanser åpenbarte seg.

Bassen på enkelte plater kom krypende, og kunne føles mer enn høres!

Forstår godt hvorfor du sleit med å få sove i natt. ;D

Vil gi en hyllest til kvinnen i ditt liv, som virkelig forstod hva dette betydde for deg!

Anbefaler deg å åpne en god vin til henne i kveld! :-*

Takk for at jeg fikk komme "på sparket" Jan, og GRATULERER!!!

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Sjøl takk Jazzy, "kunde" nr1 :)

Kjempekoselig med besøk, og ikke minst av en som er minst like ivrig og glad i musikk som undertegnede.
    Til og med jeg ble litt "skremt" av ett par av kuttene vi hørte i dag, fan håret reiste seg på leggene !
    Og det som er så herlig med k-horna er at man MÅ ikke spille høyt, fan de leverer om man bruker 0.1 watt eller 1.5 watt ;D

Ja, i kveld skal jeg faktisk gjøre stas på fruen, det fortjener hun absolutt ;)
    Skjemme a bort litt.

Takk for titten og tilbakemeldingene Jazzy.

/jan

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.795
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    moro å høre at du er skikkelig "rusa" for tiden, janr.

ikveld skal jeg også gjøre litt stas på frøkna, siden hun godtok vinylrigg og platehyller i finstua.
    enkel meny, though. biff og rioja av grei årgang. ;)
    og paco de lucia på stereoen. :D

Rune S

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Antall liker
    1.257
    Torget vurderinger
    11
    Artig å høre at du er fornøyd Jan,og bra de fekk et godt hjem! :)

Ser det var nemnt tidligere i tråden at du ikke måtte begynne å tukle med de,men akkurat det mener jeg du ikke trenger å vere så redd for viss den tid kommer.Jeg har allerede loddet på delefilteret ;) Hadde inne et enkelt 1.ordens filter en periode,med AN kobberkondiser,og da kjørte jeg faktisk uten deling på bassen også! Veldig morsomt!!
    Til syvende og sist ble de for frempå for meg i mitt for lille rom og resten av oppsettet.Jeg hadde også kun et skikkelig hjørne,byggde en pinglete og kort falsk sidevegg på den som ikke sto i hjørne,men jeg fekk aldri varm og kroppslig nok balanse for min smak.
    Men det er også der jeg på en måte kanskje var litt for redd for å gå inn i filteret å dempe enten mellomtonen eller diskanten,eller begge,for jeg tror i utgangspunktet at høytaleren er voicet i stort rom.I rommet til Audiocompaniet spillte de helt villt kroppslig !!
    Poenget mitt er at viss du etterhvert skulle føle for å justere balansen litt skal du ikke vere redd for å prøve det,men det kan høres ut fra tilbakemeldinger at du har fått de til å spille flott allerede!

Nyt de ! ,de er og blir i mine ører kanskje en av de mest engasjerende høytalere jeg har hørt når de har et rom og elektronikk som passer de :)

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.795
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    enig med rune s.
    her er det bare å modde i vei, når den tid kommer.
    khorn er jo nærmest bygd for det.

og TENK hvor fett det vil låte når du "snur" stua tilbake igjen! ;D

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Gago skrev:
    moro å høre at du er skikkelig "rusa" for tiden, janr.

ikveld skal jeg også gjøre litt stas på frøkna, siden hun godtok vinylrigg og platehyller i finstua.
    enkel meny, though. biff og rioja av grei årgang. ;)
    og paco de lucia på stereoen. :D
    Er helt på tur nå om dagen ;D

Men i kveld er det damenes kveld.
    Da skal stereo få være stereo, finne fram vin og noe å sette tenna til damen :)

/jan

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Rune S skrev:
    Artig å høre at du er fornøyd Jan,og bra de fekk et godt hjem! :)

Ser det var nemnt tidligere i tråden at du ikke måtte begynne å tukle med de,men akkurat det mener jeg du ikke trenger å vere så redd for viss den tid kommer.Jeg har allerede loddet på delefilteret ;) Hadde inne et enkelt 1.ordens filter en periode,med AN kobberkondiser,og da kjørte jeg faktisk uten deling på bassen også! Veldig morsomt!!
    Til syvende og sist ble de for frempå for meg i mitt for lille rom og resten av oppsettet.Jeg hadde også kun et skikkelig hjørne,byggde en pinglete og kort falsk sidevegg på den som ikke sto i hjørne,men jeg fekk aldri varm og kroppslig nok balanse for min smak.
    Men det er også der jeg på en måte kanskje var litt for redd for å gå inn i filteret å dempe enten mellomtonen eller diskanten,eller begge,for jeg tror i utgangspunktet at høytaleren er voicet i stort rom.I rommet til Audiocompaniet spillte de helt villt kroppslig !!
    Poenget mitt er at viss du etterhvert skulle føle for å justere balansen litt skal du ikke vere redd for å prøve det,men det kan høres ut fra tilbakemeldinger at du har fått de til å spille flott allerede!

Nyt de ! ,de er og blir i mine ører kanskje en av de mest engasjerende høytalere jeg har hørt når de har et rom og elektronikk som passer de :)

Gago skrev:
    enig med rune s.
    her er det bare å modde i vei, når den tid kommer.
    khorn er jo nærmest bygd for det.

og TENK hvor fett det vil låte når du "snur" stua tilbake igjen! ;D
    Rune:
    Ikke redd for å modde litt men tror jeg jeg bygger/får tak i nye filter for eks. Kjekt å ha de gamle fall i fall man angrer seg eller at ting ikke blir helt som man tenkte seg.
    Filter og evt diskanter skal og vil gjort noe med på sikt. Først få ett skikkelig rom til de :)
    Når det er sagt, ikke på noen måte misfornøyd med tingenes tilstand til tross for plassering.
    BHO har testet ut endel og har garantert noen tips på lur.

Gago:
    Jeg prøver så godt jeg kan her men hu er ikke lett å få med på de planene ;)
    Uansett så blir det ikke gjort noe med høytalerne før jeg har parkert de en siste gang.

Det som er sikkert er at jeg er høy på k-horn og har ingen planer om å lande ennå ;D

Eldste sønn kommer i morgen og han er ikke redd for å si hva han mener, skal bli morro.

/jan

R

RoDa

Gjest
    Hagto skrev:
    Har bare hørt disse en gang. Det var hjemme hos terjetroll. Begynner å bli en god del år siden, men husker det godt. Husker jeg var overrasket over lyden i forhold til det jeg var blitt fortalt om Klipchlyd, og forventet meg. Det spillte fyldig, varmt, behagelig, stort og dynamisk.
    Nettopp dette er kanskje hva jeg er mest spent på når det gjelder originale K-horn.
    Slik som forskjellen fremsto hos BHO så er det lysår mellom LaScala og K-horn, LaScala den tøffe lille (alt er relativt ;D ) rakkeren som spiller med ungdommelig villskap og fart. K-horn, ala BHO, var feitere, mørkere, varmere, større, fortsatt raske men ikke som den lille rakkeren LaScala.
    Synes faktisk det var tøffere og mer moro med LaScala.
    (NB! Den var elektronikk-endringer mellom LaScala og K-horn også, men jeg hørte samme inntrykk fra flere medreisende.)
    (NB2! BHO har gjort endringer i etterkant også som muligens drar K-horna i retning tøff.)

Min undring og spenning går på om BHO (og Erland?) K-horn ligger langt unna original K-horn.

Igjen, grattis JanR!!
    NB3! Be kjærringa bite ømt og varsomt da... ;)

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    RoDa skrev:
    Igjen, grattis JanR!!

Takker, igjen ;)
    Og ja, bare å komme innom når du måtte ha lyst/tid/ork :)

nb: hu er så varsom så ;D

/jan

K

Kaare G. Opsahl

Gjest

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    65finger skrev:
    JanR skrev:
    RoDa skrev:
    Angående hus JanR:

Vet ikke hvor langt du skal flytte, men her var det da plass? ;D
    http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=18674588

(Dersom direkte link til hus-annonser av en eller annen merkelig årsak skulle stride mot reglene på HFS så beklager jeg)

R
    Litt lengre vekk enn ønskelig 8)
    Men størrelsen var jo mitt i blinken ;)

/jan
    orker ikke å kjøre den lille svarte rotta til Verdalen for å besøke Jan
    Du skal slippe ;)
    Tror vi holder oss her i særp litt til.

/jan

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    JanR skrev:
    65finger skrev:
    JanR skrev:
    RoDa skrev:
    Angående hus JanR:

Vet ikke hvor langt du skal flytte, men her var det da plass? ;D
    http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=18674588

(Dersom direkte link til hus-annonser av en eller annen merkelig årsak skulle stride mot reglene på HFS så beklager jeg)

R
    Litt lengre vekk enn ønskelig 8)
    Men størrelsen var jo mitt i blinken ;)

/jan
    orker ikke å kjøre den lille svarte rotta til Verdalen for å besøke Jan
    Du skal slippe ;)
    Tror vi holder oss her i særp litt til.

/jan
    Gudskjelov og takk

BHO

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Antall liker
    298
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    RoDa skrev:
    Hagto skrev:
    Har bare hørt disse en gang. Det var hjemme hos terjetroll. Begynner å bli en god del år siden, men husker det godt. Husker jeg var overrasket over lyden i forhold til det jeg var blitt fortalt om Klipchlyd, og forventet meg. Det spillte fyldig, varmt, behagelig, stort og dynamisk.
    Nettopp dette er kanskje hva jeg er mest spent på når det gjelder originale K-horn.
    Slik som forskjellen fremsto hos BHO så er det lysår mellom LaScala og K-horn, LaScala den tøffe lille (alt er relativt ;D ) rakkeren som spiller med ungdommelig villskap og fart. K-horn, ala BHO, var feitere, mørkere, varmere, større, fortsatt raske men ikke som den lille rakkeren LaScala.
    Synes faktisk det var tøffere og mer moro med LaScala.
    (NB! Den var elektronikk-endringer mellom LaScala og K-horn også, men jeg hørte samme inntrykk fra flere medreisende.)
    (NB2! BHO har gjort endringer i etterkant også som muligens drar K-horna i retning tøff.)

Min undring og spenning går på om BHO (og Erland?) K-horn ligger langt unna original K-horn.

Igjen, grattis JanR!!
    Ang. det du lurer på, så kunne jeg skrevet en lang avhandling......det orker jeg ikke. ;D Men litt kan du få. ;)
    K-horn har en mørkere/fyldigere klangbalanse enn LaScala.
    Det som ikke er orginalt i Erland og mine K-horn er mellomtonehornet (et Klappenberger trachorn i tre), med orginal driver. En annen diskant (Bob Crites CT 125...og snart Fostex T500AMkII 8) som Erland allerede har), og et annet delefilter. Delefilteret er et Klappenberger extrem slope (det vil si et meget bratt filter). ;) Pga. filteret trenger en disse andre diskantene, da de orginale ikke liker seg særlig godt ned mot delefrekvensen på 5800Hz. Disse filtra har forøvrig en god del muligheter ang. heving/senking av nivået på mellomtone og diskant.....så det er mye å leke med. Uansett gjør disse filtra at K-hornet spiller mer som en moderne høyttaler.
    Pros and cons + smak og behag. 8)
    Her kan det forøvrig leses ang. delefiltre og trachorn i lange baner....
    http://www.alkeng.com/
    Klikk på Klipsch litt nede til venstre. ;)

Forøvrig kommer jeg til å bygge meg et sett av de gamle meget enkle A filtra (satt orginalt i K-horn fra tidlig -60 til ca.-71), men med moderne autotrafoer som gir meg mulighet til enkelt å justere nivå både på diskant og mellomtone. Blir spennende det og.
    K-horn er en drøm å leke med. :)

Sorry for at jeg bruker litt plass i tråden din Jan, men siden det gjelder slike flotte høyttalere håper jeg du tilgir meg. ;)

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    BHO skrev:
    Sorry for at jeg bruker litt plass i tråden din Jan, men siden det gjelder slike flotte høyttalere håper jeg du tilgir meg. ;)
    Her kan du gjøre som du vil, så lenge det er k-horn relatert ;)
    Ikke vært for deg så hadde jeg vel sittet her med KG 5.5 ennå.

Utrolig spennnende å se, vel høre, hva som skjer med A: fostex hjemme hos deg, B: A filtret.

Som tidligere nevnt, vil ikke gjøre noe som helst før jeg har fått satt horna der de skal stå, forhåpentligvis i ei kjellerstue :)

/jan

Erland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Antall liker
    6
    RESPECT JAN!

Dette var gøy!

Ang. Roda sine kommentarer og spm.

Interessant å lese hvor observant han er med sine ører. Faktisk litt imponerende. Viser også hvor viktig det er med bredde i sin lytte-erfaring. Flere som uttaler seg "skråsikkert" burde lære av dette;

Akkurat det Roda kommenterer, har jeg savnet. Litt av "villskapen" i Khorna blir tunet ned med oppsettet som BHO og jeg startet med. Etter at vi hadde besøk av Gary og LMC ble vi begge rådet til å tune ned bassen et hakk. Dette gjorde nok lydbildet mer "hifi" og tiltalende i mellomtonen, spesielt ut fra det som man er vant til. Men samtidig fremsto horna som ennå mere "temmet". Jeg var innledningsvis veldig trollbundet av denne mellomtonen, men begynte etterhvert å savne "khorn-drivet" i bunn. Spesielt når jeg spillte lavt. Derfor begynte jeg en ny kritisk prosess med horna mine;

Konklusjonen var at diskanten ikke henger helt med bunnen. Derfor ble Fostex T500AmkII installert.
    Disse gjorde at jeg kunne justere bassen tilbake der en var opprinnelig (etter at du var på besøk Birger). Med Fostex henger nå toppen med, og presenterer luft og detaljer samtidig som horna har fått tilbake bunndraget. Riktignok gir dette litt begrensninger i hvor høyt man kan spille før bassrefleksjonene blir fremtredende, men hvor ofte spiller vi så forbanna høyt? Ikke jeg i alle fall - og spesielt ikke nå, etter justeringene. Go'lyden er der selv på meget lavt volum.

PS - det er ikke bare Klappenberger som gjør særiøse mods lenger. Her har du en link til som du kan tenke på etterhvert Jan.
    www.dcchomes.com/Gregsaudio.html
    Greg lager Trachorn for 2' JBL compressionsdriver. Spennende!

R

RoDa

Gjest
    Takk for gode svar, BHO og Erland!
    Moro med gutter som dere, aldri ferdig alltid på vei. ;D

Nå har ikke jeg hørt dine Erland (ennå i alle fall :) ), men inntrykkene fra BHO sine gjorde at jeg la merke til disse forskjellene.
    Disse end-of-the-line Heritage har mer av det som småsøsknene savner og låter derfor i mine ører annerledes.
    De er såpass mye bedre på fylde og "grandiositet" at de nesten virker rolige i sammenlignng.
    Nå skal det jo litt til å virke mer spretten og frempå enn LaScala da, de sitter jo faen meg fremoverlent på tåspissene og bare venter på en sjanse til å bite deg i nesa. ;D

K-horna med sin større tyngde, fylde og opplevd ro blir nesten snille i forhold og jeg ble sittende og ønske at de ville komme litt mer "ut".
    Jævli kult å høre at dere jobber videre med dem slik at de kan bli heeeeeelt fullendte. Hatten av for dere! 8)

Nå kommer jo jeg fra en annen lydverden til daglig med småhøyttalere og transistorforsterkere, men gleden jeg får ved å høre gode Tubes'n'Hønn anlegg er ikke mindre av den grunn. De gamle er eldst, eller som jeg ofte fikk høre i oppveksten: "Du kan ikkje lære far'din å pule!"

Nå er det bare å vente på mer bilder (nei, ikke fra gårdagens "seanse") og inntrykk fra JanR. :)

:) R

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.153
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    RoDa skrev:
    Nå kommer jo jeg fra en annen lydverden til daglig med småhøyttalere og transistorforsterkere, men gleden jeg får ved å høre gode Tubes'n'Hønn anlegg er ikke mindre av den grunn. De gamle er eldst, eller som jeg ofte fikk høre i oppveksten: "Du kan ikkje lære far'din å pule!"

:) R

Som Erland sier Roda; veldig imponerende med dine observasjoner mellom LaScala og Khorn! ;D

Jeg er egentlig enig med deg, jeg glemmer aldri første gangen jeg hørte LaScala hos Birger, den råe villskapen som de leverer har jeg til gode å høre av andre høyttalere, slik at den seansen har satt seg skikkelig fast i hjernebarken. :)

Når jeg senere fikk høre Khorna til Erland så ble jeg nesten slått til bakken av størrelsen på lydbildet, de spillte såååå vannvittig stort, varmt og komplett! :eek:

Jeg vil ikke på noen måte si at den ene er bedre eller dårligere enn den andre, men at de kanskje fremstår som to brødre, som er begge veldig dyktige på hvert sitt område?! :)

Og du Jan, nok en gang gratulerer så mye, dette har du gledet deg til og ventet på i laaaaaaaaaaang tid, så det er deg vel unt og vel så det!!!! ;D

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Erland:
    Takk for linken.
    Og tusen takk for gratulasjonene :)
    Kommer nok til å plage både deg og Birger utover høsten/vinteren. Men først få ett permanent sted til hønna.

RoDa:
    Sving eller sleng deg innom ( ;D ) når du har lyst og tid så skal du få en liten lytt på originale hønn.

Jan O:
    Tusen tusen takk igjen.
    Det her er en drøm som går i oppfyllelse, kan ikke få sagt det ofte nok :)

NB: nå er det bare å få overtalt madammen til å la meg flytte de til hver sitt hjørne av stua 8)

/jan

Erland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Antall liker
    6
    Bare hyggelig med Khorn.prat Jan.

Mitt tips - slå deg til ro med horna slik de er i minst et år før du begynner å vurdere mod's.

Om, eller når du vurderer å gå i den retningen, gjør deg nøye vurderinger om hvorfor du vil modifisere, og hvor du vil med det du modifiserer.

Uten en slik prosess i bakkant, mener jeg det er blasfemi å begynne å fikle med originale Khorn.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Erland skrev:
    Bare hyggelig med Khorn.prat Jan.

Mitt tips - slå deg til ro med horna slik de er i minst et år før du begynner å vurdere mod's.

Om, eller når du vurderer å gå i den retningen, gjør deg nøye vurderinger om hvorfor du vil modifisere, og hvor du vil med det du modifiserer.

Uten en slik prosess i bakkant, mener jeg det er blasfemi å begynne å fikle med originale Khorn.
    Kommer nok til å følge det rådet Erland. La de få spille noen hundre timer. Må jo venne ørene her også ;)
    Stresser ikke jeg som du vet ;) Men det er godt å vite at det finns kompentanse der ute (igjen du og Birger) og sider som alk og crites.

Kommer nok til å kose meg mye fremover.
    Som sagt synd at de ikke står bedre plassert men hører hva som bor i de, potensiale mann.
    Pr i dag så spiller jeg vel knapt nok med 1 1/2 horn så...
    Leter ikke etter det som er negativt uansett, koser meg som best jeg kan og får det ene sjokket etter det andre :D

/jan

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg

Den trykker til deg ;D
    45 rpm master, 4 lp's 8)

Nå er det morro med horn ! ;)

/jan

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    5.930
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Digg og høre du koser deg JanR, kjenner igjen den barnslige følelsen av noe helt nytt som endrer oppsettet totalt og man blir sittende og måpe igjen og igjen. :D;D

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Vermin skrev:
    Digg og høre du koser deg JanR, kjenner igjen den barnslige følelsen av noe helt nytt som endrer oppsettet totalt og man blir sittende og måpe igjen og igjen. :D;D
    Hehe ja, kjerringa bare rister på hodet, naboene river seg i håret. En annen...bare gliser og drar på mer ;D

Livet er herlig dere :)

/jan

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.795
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    hehe dama til janr har plutselig fått enda en unge i huset.
    en som er mer propell enn alle de andre tilsammen, og bråker mye mer.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Gago skrev:
    hehe dama til janr har plutselig fått enda en unge i huset.
    en som er mer propell enn alle de andre tilsammen, og bråker mye mer.
    Nesten ordrett hva hu sa ::)
    "fan jeg har nok unger her, ikke oppfør deg som en du også !! " Hehehe.

/jan

S

Slorbak

Gjest
    :)

Gratulere med K horna Jan. :) Skal få kommet meg innover og få hørt dem en dag.

Mvh Roar

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Slorbak skrev:

Mvh Roar
    Takk Roar :)

Bare ikke ta med deg "haldens store klipsch hater" ::) ;)
    Gi meg en pling så skal jeg ha kaffen klar.

/jan

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Erland skrev:
    JanR skrev:

/jan
    Hva er det for en dust ;D
    Hehehe en trivelig gutt men er ingen stor Klipsch fan, for å si det mildt.

Litt morro egentlig for det er ett par hønn i Halden også + 2-3 av gutta sitter på andre Klipsch modeller.

ps: vært og sett på en enebolig med potensiale ;)
    Fant ett rom til hønna også.

/jan

S

Slorbak

Gjest
    JanR skrev:
    Slorbak skrev:

Mvh Roar

/jan

Tar med Egil jeg,han elsker Klipsch.

Mvh Roar

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Slorbak skrev:
    JanR skrev:
    Slorbak skrev:

Mvh Roar

/jan

Tar med Egil jeg,han elsker Klipsch.

Mvh Roar
    Lenge siden Egil har vært her så jaggu på tide :)
    Velkommen skal dere være.

ps:eek:nsdag er jeg ikke hjemme.

/jan

J

Jazzy

Gjest
    Da ble det rør på meg igjen Jan!
    Ikke den du tror, men måtte en tur til Oslo å hente litt snadder!

Godt å være tilbake i det gode selskap!!! ;D

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Jazzy skrev:
    Da ble det rør på meg igjen Jan!
    Ikke den du tror, men måtte en tur til Oslo å hente litt snadder!

Godt å være tilbake i det gode selskap!!! ;D
    Hehe artig :)
    Har en mistanke om hva det ble men vi tar det på privaten.

Må også få takke laban for titten, koselig som alltid :)
    Artig den "S.lab" plata di.

Syns jeg må få lov til å slenge ut ett skrytebilde til ;)

/jan

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn