JanR skrev:Er i det fredelige hjørnet i dag Gago :8)
/jan
ok, da får jeg prøve å erte deg opp en annen gang.
JanR skrev:Er i det fredelige hjørnet i dag Gago :8)
/jan
Gago skrev:JanR skrev:Hihi, vist er det vel det ;DSlorbak skrev:
Svampen låter nydlig den Jan. Liker lyden fra den. 300b killer er det. ;D
Mvh Roar
/jan
må være snakk om billig kinaræl-300b, det.
dared eller music angel eller noe sånt.![]()
Prøvd både EL34 og KT88 baserte MA's.Slorbak skrev:Jan du har vel hatt en slik i anlegget ditt og prøvd. Hvordan vil den stå seg i forhold til s 500 og Høvdingen?
Mvh Roar
JanR skrev:Prøvd både EL34 og KT88 baserte MA's.Slorbak skrev:Jan du har vel hatt en slik i anlegget ditt og prøvd. Hvordan vil den stå seg i forhold til s 500 og Høvdingen?
Mvh Roar
De funker greit men ikke noe mere syns nå jeg. Ok amp's til prisen men igjen, ikke noe mere.
S500 og The Fischer var derimot noe som fristet til gjentagelse
S500 er AI opp av dage, som min S300 er. Alt annet enn hifi "korrekt" men spiller med ett herlig driv og engasjemang, musikk mao.
Men du må gjerne holde oss oppdatert på MA utprøvingen din, rekker nok ikke S500 eller The Fischer til knærne engang tror jeg....meg om det ;D
/jan
Slorbak skrev:JanR skrev:Prøvd både EL34 og KT88 baserte MA's.Slorbak skrev:Jan du har vel hatt en slik i anlegget ditt og prøvd. Hvordan vil den stå seg i forhold til s 500 og Høvdingen?
Mvh Roar
De funker greit men ikke noe mere syns nå jeg. Ok amp's til prisen men igjen, ikke noe mere.
S500 er AI opp av dage, som min S300 er. Alt annet enn hifi "korrekt" men spiller med ett herlig driv og engasjemang, musikk mao.
Men du må gjerne holde oss oppdatert på MA utprøvingen din, rekker nok ikke S500 eller The Fischer til knærne engang tror jeg....meg om det ;D
/jan
Skal bli morro og se hva en får for 4 til 5 lapper Jan. Kan hende jeg blir veldig overasket over denne MA. Disse får jo veldig skryt på AV forum og der er det veldig mange som skryter av den.
Vi får se utover.
Hva synes du om Regaen kontra ABE hos Rolf?
Mvh Roar
Mange som skryter av mye rart på AVFSlorbak skrev:JanR skrev:Prøvd både EL34 og KT88 baserte MA's.Slorbak skrev:Jan du har vel hatt en slik i anlegget ditt og prøvd. Hvordan vil den stå seg i forhold til s 500 og Høvdingen?
Mvh Roar
/jan
Skal bli morro og se hva en får for 4 til 5 lapper Jan. Kan hende jeg blir veldig overasket over denne MA. Disse får jo veldig skryt på AV forum og der er det veldig mange som skryter av den.
Vi får se utover.
Mvh Roar
Takk for det unge vennGago skrev:ble veldig bra, detta.
godt jobbet, janr!
Tja si det. Kostet jo litt her for han måtte legge jævlig mange meter med kabel :Gago skrev:hvor mye koster det å få en elektriker til å legge en sånn 16a kurs?
Naaa, samme gamle skrotet av ett kamera.ssm skrev:DEtte ble fint Jan....rett og slett.
tøft med sort"veggliv" på kortveggen der....samt at ampen fyller ut racket godt.
Har du kjøpt nytt kamera ? dette var jo bra bilder.....fin den micro en på topphylla. ;D
Hva er den ec en som står under heart spillern din Jan ?
Es
;D ;Drolfozzy skrev:Det ble jo riktig så fint det,Jan. Du er en kløpper med murersleiva.
Another handyman.
Gitt at du har sikrings-skap som du kan ta ut 16A mer fra, regner de ca kr 1500,- for selve kursen. Det var prisen jeg fikk oppgitt fra Sandefjord Elektro da jeg byttet alle kursene og "boostet opp" sikringsskapet med nye komponenter og mer kapasitet.Gago skrev:hvor mye koster det å få en elektriker til å legge en sånn 16a kurs?
Jaggu på tide du fikk den plata i hus.JanR skrev:;D ;Drolfozzy skrev:Det ble jo riktig så fint det,Jan. Du er en kløpper med murersleiva.
Another handyman.
Var ett slit, tok sin tid, verdt det
ps: bra lyd og ikke minst musikk på "modern times"
/jan
Det har du helt rett i, da blir det Halden tur til uka.rolfozzy skrev:Jaggu på tide du fikk den plata i hus.JanR skrev:;D ;Drolfozzy skrev:Det ble jo riktig så fint det,Jan. Du er en kløpper med murersleiva.
Another handyman.
/jan
Nå får du ta en tur på platesjappa i Halden og kjøpe den siste. Vinylklubbens medlemmer får prosenter vet du.
Ta en telefon og be de legge av en til deg. de har ikke så mange eksemplarene.JanR skrev:Det har du helt rett i, da blir det Halden tur til uka.rolfozzy skrev:Jaggu på tide du fikk den plata i hus.JanR skrev:;D ;Drolfozzy skrev:Det ble jo riktig så fint det,Jan. Du er en kløpper med murersleiva.
Another handyman.
/jan
Nå får du ta en tur på platesjappa i Halden og kjøpe den siste. Vinylklubbens medlemmer får prosenter vet du.
/jan
Takker, hiver meg på tlf med engangrolfozzy skrev:Ta en telefon og be de legge av en til deg. de har ikke så mange eksemplarene.JanR skrev:Det har du helt rett i, da blir det Halden tur til uka.rolfozzy skrev:Jaggu på tide du fikk den plata i hus.JanR skrev:;D ;Drolfozzy skrev:Det ble jo riktig så fint det,Jan. Du er en kløpper med murersleiva.
Another handyman.
/jan
/jan
69 18 78 85
Med "ny" strøm og tapet ?Slorbak skrev:
Fint hjørne har du fått borte ved anlegget. Hjalp det lydmessig?
Mvh Roar
Mjo, er vel en grens hvor lenge og mye man kan vise seg fram65finger skrev:"JENTENE" ER VEL LEI AV SPRADEBASSEN
Neppe men du må gjerne prøve 8)65finger skrev:Lurer på om han er noe å slenge på grillen. Hønsefugler er ofte gode på smak. Selvsagt ribbe fjæra av han først
Påfugl var en delikatesse i det gamle Rom.JanR skrev:Neppe men du må gjerne prøve 8)65finger skrev:Lurer på om han er noe å slenge på grillen. Hønsefugler er ofte gode på smak. Selvsagt ribbe fjæra av han først
/jan
Du er riktig nok god voksen men så gammel trodde jeg ikke du var ;D ;Drolfozzy skrev:Påfugl var en delikatesse i det gamle Rom.
Hehe ikke sant. Slo meg også, sånn i ettertid :ssm skrev:Flotte bilder Jan.....Mye bra fluebinder-matrialer der.... ;D
Hvordan kamera bruker du til din fotografering ?
Espen
Hehe JanR aka Tarzan eller vilmarkens sønn om du vil. Vel var vel kanskje å dra det litt langt.BHO skrev:Du er jo en villmann Jan......ute i naturen og greier. ;D ;D ;D
Alvor.....Det så jo riktig trivelig ut, så jeg håper dere kosa dere stort...alle sammen.![]()
Vært der på vinteren ? ;DLagga skrev:Sist jeg var på HH, gadd ikke de derre påfugla å komme ut i friluft i det hele tatt,
dårlig utstråling kanskje....
:-\
Morten
Egentlig litt synd det der, at de små som meg ikke får mer kred for de ekstra skritt vi må gå i forhold til disse kjempene på 180cm og lengre....JanR skrev:lille meg får strekt litt på beina
180cm er til nød høyt om du er kvinne.RoDa skrev:Egentlig litt synd det der, at de små som meg ikke får mer kred for de ekstra skritt vi må gå i forhold til disse kjempene på 180cm og lengre....
;D ;DRoDa skrev:Egentlig litt synd det der, at de små som meg ikke får mer kred for de ekstra skritt vi må gå i forhold til disse kjempene på 180cm og lengre....JanR skrev:lille meg får strekt litt på beina
:R
;D-morten- skrev:180cm er til nød høyt om du er kvinne.RoDa skrev:Egentlig litt synd det der, at de små som meg ikke får mer kred for de ekstra skritt vi må gå i forhold til disse kjempene på 180cm og lengre....
og sånn for å ha slått det fast engang for alle; menn under 100kg virker ofte lettere feminime.
mvh
-morten-