Ø
ØivindJ
Gjest
Går jo ikke an å se. Var det snurrerføtter?
Ahhh dere altså !ØivindJ skrev:Går jo ikke an å se. Var det snurrerføtter?
JanR skrev:Ingen som rekker å dø av kjedsomhet.
/jan
Da drøyer jeg nok litt til.Gago skrev:JanR skrev:Ingen som rekker å dø av kjedsomhet.
/jan
da kjenner du meg ikke godt nok.
Ikke i nærheten enganglaban skrev:Ække en gammel Thorens vel ? ;D (Thorens på hjernen jeg :)
Skål gamle venn, koser meg med litt Oban i kveldBHO skrev:Skål Jan ;D ...En liten Talisker sm her nå.![]()
Det vil jeg påstå.JanOlav skrev:Er M2 friskmeldt?
Hehehehehe.Gago skrev:flott amp!
gi meg litt tid, så skal jeg avsløre dette roda-tullet ditt.
Vermin skrev:Tøft, kjøpt?lånt?stjælt?
Låter den noe bra da? Du har jo så god amp jan, gi nå faen med det der byttestyret. Vi har snakket om dette tidligere
Jeg vet Aleks, beklager :-\Vermin skrev:Vi har snakket om dette tidligere
Den er utlånt av http://www.moiz.no/ , rakk ikke engang å mase. Fikk en tlf og vips sto den her på døra ;DVermin skrev:Tøft, kjøpt?lånt?stjælt?
Det har du rett i, jeg er ikke noe flink med denslags 8)Gago skrev:
Hehe vi får nå se.JanOlav skrev:Vermin skrev:Tøft, kjøpt?lånt?stjælt?
Låter den noe bra da? Du har jo så god amp jan, gi nå faen med det der byttestyret. Vi har snakket om dette tidligere
Veldig enig Vermin!
Hold opp med det tullet Jan, du får ikke noe bedre amp fordi om den er finere å se på.![]()
Kjører den som "integrert" ikke som power amp så får iofs ikke sammenlignet direkte, ikke ennå.rolfozzy skrev:Hva med din ? Kjører den over den også ?
Den blir her en 4 ukers tid regner jeg medGago skrev:veldig spennende sak, janr.
står den der neste søndag også?
Hva er prisen?JanR skrev:Den blir her en 4 ukers tid regner jeg medGago skrev:veldig spennende sak, janr.
står den der neste søndag også?![]()
Bruke den max så man får grilla den skikkelig inn.
/jan