|
Det har jeg vondt for å tro.JanR skrev:Nedgradering ???
Hehe ikke sant.Dazed skrev:Det har jeg vondt for å tro.JanR skrev:Nedgradering ???Håper alt går sammen igjen etter planen.
![]()
Sånn som det skal være, imhoHaavard skrev:Da måtte jeg ned i min dac og kikke.
5 motstander per kanal
2 kondiser per kanal.
Og en større på deling.
Nesten like lite som referansen, ikke værst.
Håvard
Holde seg til AN vel ?Haavard skrev:Ser at det stod AN copperfoil in oil kondiser i den.
Tips til noen bedre anyone.
Håvard
Hender vi glimter til med litt matnyttig her i tråden ogsåHaavard skrev:Fin tråd JanR, og jeg er misunnleig som ikke var der du var.
Håvard
Det meste utenom linjekortetjan#jan skrev:Er det noe originalt AN oppi dette nå da ?? ;D ;D
Ligger vel noen av de lengre bak herHaavard skrev:Bilde av powersupplyet i M2 takk.
Du har jo nesten nytt kamera så du får knipse i vei.
Håvard
JanR skrev:Ligger vel noen av de lengre bak herHaavard skrev:Bilde av powersupplyet i M2 takk.
Du har jo nesten nytt kamera så du får knipse i vei.
Håvard
Finne fram noen etterpå, hvis du ikke finner.
/jan
http://www.upgradeaudio.com/ er din vennHaavard skrev:Sånn vil jeg ha i min dac også
M2 strømforsyning.
Håvard
Ikke antydning engangjan#jan skrev:ikke NOE flammer engang ??8) ;D
Da er det jo ikkeno morro ... ... det er flammer som er tøfft 8)JanR skrev:Ikke antydning engangjan#jan skrev:ikke NOE flammer engang ??8) ;D
Som ikke det var nok har jeg ikke puttet i godrøret ennå
Kjører med ett Westinghouse 6sn7.
/jan
Skulle det ikke virke da syns du ??? 8)jan#jan skrev:Da er det jo ikkeno morro ... ... det er flammer som er tøfft 8)JanR skrev:Ikke antydning engangjan#jan skrev:ikke NOE flammer engang ??8) ;D
/jan
Men det er jo godt at det virker au ... tross alt ..
BRA ;DJanR skrev:Skulle det ikke virke da syns du ??? 8)jan#jan skrev:Da er det jo ikkeno morro ... ... det er flammer som er tøfft 8)JanR skrev:Ikke antydning engangjan#jan skrev:ikke NOE flammer engang ??8) ;D
/jan
Men det er jo godt at det virker au ... tross alt ..
For ordens skyld, det virker meget godt, på flere enn ett plan
/jan
Hvis det gjør deg glad så kan jeg jo alltids si ja ;Djan#jan skrev:Åååååh ... det er noe eget med helt ferske bilder :;D ;D ;D
MEN siden det er treverk der .. og varme/strøm - så er det potensiale for flammer da ... i det minste ....... ;D
Hehe du har ett poeng, hadde vært tøft med svartmatte hønn og flammer ;Djan#jan skrev:Svart matt er alltid tøft ... igrunn så burde hønna dine vært det ... med flammer i front ....... 8) 8) dem spiller jo ikke no værre av den grunn.... ;D ;D ;D
JeffyB er tøfft å høre på ... noen ganger .. greit med sånn musikk og !!!
Skal over på hardere ting etterhvert, musikk altså :jan#jan skrev:Bra det funker ... og at det er en OPPgradering
Her går det i Keep Of Kalessin - hardt fort og lenge ... akkurat som andre ting her i livet ...... ;D ;D ;D
Bra du er aktivisert ;DJanR skrev:Skal over på hardere ting etterhvert, musikk altså :jan#jan skrev:Bra det funker ... og at det er en OPPgradering
Her går det i Keep Of Kalessin - hardt fort og lenge ... akkurat som andre ting her i livet ...... ;D ;D ;D
Litt flying her nå med unger - lekser - osv.
/jan
Aldri fred og fåjan#jan skrev:Bra du er aktivisert ;DJanR skrev:Skal over på hardere ting etterhvert, musikk altså :jan#jan skrev:Bra det funker ... og at det er en OPPgradering
Litt flying her nå med unger - lekser - osv.
/jan
Burde vært påbudt ved lov spør du meg.Geir Kristiansen skrev:Ja, bunkers er påkrevd.
Hehehe godt poeng.Geir Kristiansen skrev:Vi går mot farlige tider og det er på tide å foreta nødvendige innkjøp for å holde angsten på et minimum. Erivision Song Contest er rett rundt hjørnet og truer stykt. Det nytter ikke å bare med å ta rotta på Osama når man lar denne terroren pågå år etter år.
Henger til jord mesteparten av tiden men jo ja, litt oppe nå om dagenCanales skrev:her står'n på som aldri før, ser jeg.
nice. 8)
Jeg er dårlig jorda 8)gut_man skrev:Jording er viktig ja 8)