Å neidajan#jan skrev:Sto opp 03 jeg ... la meg igjen 05 :
Men du har sikkert glemt det til kvelden ........ ;D
Nå må jeg finne ut av det her styret med M2 linjekort og kondiser
/jan
|
Å neidajan#jan skrev:Sto opp 03 jeg ... la meg igjen 05 :
Men du har sikkert glemt det til kvelden ........ ;D
Gjort masse nyttig i dag, takk !jan#jan skrev:Ja .. se og kom igang .. gjør noe nytte for deg![]()
LigesåMilenko skrev:God påske og grubling![]()
Nei og neijokris skrev:Rolf sin ? har dere bytte lånt eller har du fått deg en ny ?
Blir bare en liten 5 mins gjennomgang, ferdig ;Djan#jan skrev:Kjekt med tester der vinneren er kåret på forhånd. sparer enn for masse evaluering. ;D
Ærlige synspunkter Jan; ærlige!JanR skrev:Blir bare en liten 5 mins gjennomgang, ferdig ;Djan#jan skrev:Kjekt med tester der vinneren er kåret på forhånd. sparer enn for masse evaluering. ;D
Neida, har tro på den L2'n. Vet hva Birger har gjort med den så skal bli veldig interesant å høre
/jan
Selvsagt, ingen forutinntatte meninger her.JanOlav skrev:Ærlige synspunkter Jan; ærlige!JanR skrev:Blir bare en liten 5 mins gjennomgang, ferdig ;Djan#jan skrev:Kjekt med tester der vinneren er kåret på forhånd. sparer enn for masse evaluering. ;D
Neida, har tro på den L2'n. Vet hva Birger har gjort med den så skal bli veldig interesant å høre
/jan![]()
Derfor kobler jeg opp i morgen, ikke i kveld 8)jan#jan skrev:Blir vel ikke rare testen - om det er litt båtpuss oxo;D
Ahh, sjekke cdon asapvargen skrev:Du må kjøpe inn denna da, Jan, til testen:
![]()
Kompleks og musikk!![]()
Min ble bestilt fra burningshed.com, der har de vinylen og.JanR skrev:Ahh, sjekke cdon asapvargen skrev:Du må kjøpe inn denna da, Jan, til testen:
![]()
Kompleks og musikk!![]()
Finner kanskje noe på YT ?
/jan
Hint taken ;Dvargen skrev:Min ble bestilt fra burningshed.com, der har de vinylen og.JanR skrev:Ahh, sjekke cdon asapvargen skrev:Du må kjøpe inn denna da, Jan, til testen:
![]()
Kompleks og musikk!![]()
Finner kanskje noe på YT ?
/jan![]()
vargen skrev:Du må kjøpe inn denna da, Jan, til testen:
![]()
Kompleks og musikk!![]()
Nye skiva denger kake! Den er på andre gjennomlyttingen nå, og jeg koser meg enda mer.jan#jan skrev:Ulver er bra ... fulgt dem i alle år - hvordan er nye skiva ?? ligger vel bare en låt på Spotifyyyy....
Hehe. ;D Ser jeg har klart å snike inn en skriveleif av dimensjoner der, skal være kompleks, men god musikk! Dask på egen lanke for den der.Vermin skrev:vargen skrev:Du må kjøpe inn denna da, Jan, til testen:
![]()
Kompleks og musikk!![]()
FETT !!!!!!!vargen skrev:Nye skiva denger kake! Den er på andre gjennomlyttingen nå, og jeg koser meg enda mer.jan#jan skrev:Ulver er bra ... fulgt dem i alle år - hvordan er nye skiva ?? ligger vel bare en låt på Spotifyyyy....Sett de live?
Skiva er super, Mørkt og dystert i kjent Ulver stil og enda mer avansert tidligere.vargen skrev:Hehe. ;D Ser jeg har klart å snike inn en skriveleif av dimensjoner der, skal være kompleks, men god musikk! Dask på egen lanke for den der.Vermin skrev:vargen skrev:Du må kjøpe inn denna da, Jan, til testen:
![]()
Kompleks og musikk!![]()
Regner med du har hørt skiva, Vermin?Hva synes du?
Om du har mulighet, grip sjansen! Var på deres første konsert på 15 år, på Litteraturfestivalen på Lillehammer. En helt spesiell opplevelse!jan#jan skrev:FETT !!!!!!!vargen skrev:Nye skiva denger kake! Den er på andre gjennomlyttingen nå, og jeg koser meg enda mer.jan#jan skrev:Ulver er bra ... fulgt dem i alle år - hvordan er nye skiva ?? ligger vel bare en låt på Spotifyyyy....Sett de live?
Nope ikke sett dem :![]()
Åh, der sier du noe! Jeg må fa*n meg rippe den inn på aipådden. ;DVermin skrev:Skiva er super, Mørkt og dystert i kjent Ulver stil og enda mer avansert tidligere.vargen skrev:Hehe. ;D Ser jeg har klart å snike inn en skriveleif av dimensjoner der, skal være kompleks, men god musikk! Dask på egen lanke for den der.Vermin skrev:vargen skrev:Du må kjøpe inn denna da, Jan, til testen:
![]()
Kompleks og musikk!![]()
Perfekt for en spasertur i mørket på kveldstid.
Bare en Ulver-skive??!?!jan#jan skrev:Skjønner at vinylen på handles på Garden ... ;D
Dere vet vel det at da Krompen gifta seg med hu røya . så fikk dem et CD skap ifra Norway Says og det var fylt opp med CDer med
norske artiser som var skjenket av bransjen...
Det var en metall cd der .... Ulver med: The marriage between heaven and hell
;D ;D ;D ;D
Hehe tør ikke røre noe der ute jeg, men skal høre me'n om jeg får låne den litt inninmellomDazed skrev:I mellomtiden ligger det en del på Spotify, ser jeg. Junior er sikkert på byen, så du kan trygt snike deg ut i garasjen og hente Squeezebox-en.![]()
Gir etter for gruppepresset, den skal handles inn ila kort tidVermin skrev:Skiva er super, Mørkt og dystert i kjent Ulver stil og enda mer avansert tidligere.vargen skrev:Hehe. ;D Ser jeg har klart å snike inn en skriveleif av dimensjoner der, skal være kompleks, men god musikk! Dask på egen lanke for den der.Vermin skrev:vargen skrev:Du må kjøpe inn denna da, Jan, til testen:
![]()
Kompleks og musikk!![]()
Perfekt for en spasertur i mørket på kveldstid.
Åpenbart en ihuga royalist, vår ven Jan#Jan, Jan! Dette må da være inside info 8) 8) Sansynligvis Skap-Behn tilhenger også! Hmm......jan#jan skrev:Skjønner at vinylen på handles på Garden ... ;D
Dere vet vel det at da Krompen gifta seg med hu røya . så fikk dem et CD skap ifra Norway Says og det var fylt opp med CDer med
;D ;D ;D ;D
Hmmm ja...pengesluk skrev:Åpenbart en ihuga royalist, vår ven Jan#Jan, Jan! Dette må da være inside info 8) 8) Sansynligvis Skap-Behn tilhenger også! Hmm......jan#jan skrev:Skjønner at vinylen på handles på Garden ... ;D
;D ;D ;D ;D