|
Ohh yea.shaunv skrev:Hørte du ble oppringt i dag? Hehe.![]()
Skål jajan#jan skrev:Skål på deg sjef.
Ble en flott messedag i Skien vil jeg si ...![]()
Prima vera er ALDRI feil imo.jan#jan skrev:Nææ ... Prima vera - kongens menn ... tells den ?? ;D ;D ;D ;D
Joa .. fant noen .. Bel Kanto - Birds of passage
Og ja ... det er med K og ikke C ... altså en veeeldig tidlig versjon ;D
Marius Muller - Marius
pluss litt av hvert da ... 15 skiver totalt
Gutten sin detjan#jan skrev:KUN vinyl ;D ;D
Var masse bra der .. altfor lite penger :-X
Nå snakker vi ;Djan#jan skrev:Fikk Tartom bort til plassen til T og fikk ham til og kjøpe P.T ;D ;D ;D ;D
"Olavs Menn"?jan#jan skrev:Nææ ... Prima vera - kongens menn ... tells den ?? ;D ;D ;D ;D
Jepp .. den ja ;D ;DDazed skrev:"Olavs Menn"?jan#jan skrev:Nææ ... Prima vera - kongens menn ... tells den ?? ;D ;D ;D ;D
Såpass ja. Oldschool stuff er sjelden feil det hellerjan#jan skrev:Seff ... en lokal pusher hadde kjøpt en liten samling på 1100 skiver .. og der var det mye snadder gitt .. ikkeno prog som vi ellers digger , men mye av det andre ... litt old stuff 8)
Du vet at Opeth holder på i studio nå med S.W bak spakene igjen ??
Har'n bookmarked :-[jan#jan skrev:
Skrivebords bakgrunn her er den sølv-grå variantenjan#jan skrev:![]()
Er jo vakkert ...
JanR skrev:Prima vera er ALDRI feil imo.jan#jan skrev:Nææ ... Prima vera - kongens menn ... tells den ?? ;D ;D ;D ;D
Joa .. fant noen .. Bel Kanto - Birds of passage
Og ja ... det er med K og ikke C ... altså en veeeldig tidlig versjon ;D
Marius Muller - Marius
pluss litt av hvert da ... 15 skiver totalt
Anneli Drecker er ei dame jeg liker, veldig
Marius M, dyktig kar som jeg har altfor lite av i hyllene.
15 skiver er respektabelt
Ble kun vinyl ?
/jan
Minner også om samarbeidsprosjektet mellom Steven Wilson og Mikael Åkerfeldt, men det visste dere kanskje om fra førJanR skrev:Såpass ja. Oldschool stuff er sjelden feil det hellerjan#jan skrev:Seff ... en lokal pusher hadde kjøpt en liten samling på 1100 skiver .. og der var det mye snadder gitt .. ikkeno prog som vi ellers digger , men mye av det andre ... litt old stuff 8)
Fan ta, nei det viste jeg ikke. Noe å se fram i mot skjønner jeg.
Ser jo at jeg må begynne å følge med litt mere på hva som skjer hehe.
/jan
stikkord: 25-85hz 840 liters SUBHORN ! 8)JanR skrev:Hmm, ble litt nysgjerrig jeg nå.LMC skrev:JanR
HEL mente jeg hadde noe i garasjen du kunne ha interesse av? :
mvh
Leif
Vil du snakke om det ?
/jan
Hadde en liten mistanke om at det kunne være noe i den gata ja ;DLMC skrev:stikkord: 25-85hz 840 liters SUBHORN ! 8)JanR skrev:Hmm, ble litt nysgjerrig jeg nå.LMC skrev:JanR
HEL mente jeg hadde noe i garasjen du kunne ha interesse av? :
mvh
Leif
Vil du snakke om det ?
/jan
mvh
Leif
Altecene åker ut ila noen dagerjan#jan skrev:Han har ikke plass .............................. tror jeg ... ;D
Man hører jo rykter atonalatonal skrev:Minner også om samarbeidsprosjektet mellom Steven Wilson og Mikael Åkerfeldt, men det visste dere kanskje om fra førJanR skrev:Såpass ja. Oldschool stuff er sjelden feil det hellerjan#jan skrev:Seff ... en lokal pusher hadde kjøpt en liten samling på 1100 skiver .. og der var det mye snadder gitt .. ikkeno prog som vi ellers digger , men mye av det andre ... litt old stuff 8)
Fan ta, nei det viste jeg ikke. Noe å se fram i mot skjønner jeg.
Ser jo at jeg må begynne å følge med litt mere på hva som skjer hehe.
/jan
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=155866
Kjellerdør ..... gravemaskin ... = bedre tilgang til bunkersen ;D ;D ;D ;D ;DJanR skrev:Altecene åker ut ila noen dagerjan#jan skrev:Han har ikke plass .............................. tror jeg ... ;D
Det som er ikke fullt så positivt er plassen i kjellertrappa.
/jan
Hehe noe i den duren.jan#jan skrev:Kjellerdør ..... gravemaskin ... = bedre tilgang til bunkersen ;D ;D ;D ;D ;DJanR skrev:Altecene åker ut ila noen dagerjan#jan skrev:Han har ikke plass .............................. tror jeg ... ;D
Det som er ikke fullt så positivt er plassen i kjellertrappa.
/jan
Det har du vel plass til, Jan?LMC skrev:120x120x60 ca 100kg ;D
Eminence Omega 18
H0h0LMC skrev:120x120x60 ca 100kg ;D
Eminence Omega 18
Hu gjør det, 90 grader nederst. Rekkverk kan demonteres selvsagt.LMC skrev:om ikke trappa går i vinkel, skulle det vel ikke være noe problem?
hel skrev:Jan hakke tid til å svare, han står nede på den lokale kiwin og limer sammen banankasser med ductape og knoter med et langt målebånd ;D ;D ;D
Høres jo iofs enkelt ut det derLMC skrev:om vinkelen på trappa bare er "lukket av et rekkverk og ikke en vegg, bør det jo være minst 120cm fra toppen av rekkverket og opp til taket, slik at hornet kan løftes over og inn i rommet....skal man siden rive yttervegg og lage ny dør er det bare å skru opp subben ;D
mvh
Leif
Selv uten å ha målt,jokris skrev:hvordan gikk det med ducktapen og banankassene jan? kommet deg løs enda ? ;D ;D
2-3 kæll og en sekketralle, så er saken biff. ...Hvis trappa ikke er vinklet, altså.JanR skrev:Høres jo iofs enkelt ut det derLMC skrev:om vinkelen på trappa bare er "lukket av et rekkverk og ikke en vegg, bør det jo være minst 120cm fra toppen av rekkverket og opp til taket, slik at hornet kan løftes over og inn i rommet....skal man siden rive yttervegg og lage ny dør er det bare å skru opp subben ;D
mvh
Leif
Sjekke når jeg kommer hjem. En ting er størrelsen, vekta en annen.
Burde lage de i balsa :
/jan