|
Det "kittet" til drøyt 1000 fra ebay, inkluderer masse stasj som ekstra kluter, børster, svær flaske med rensevæske, etc. Kun maskinen og en bitteliten flaske væske, kan man få hjem for drøyt halvparten. Verdt å sjekke hvilken av variantene Ljudtema skal ha 1100 for først, da.jokris skrev:da er det ikke gærnt med 1100 fra butikk i norge , verdt å teste kanskje
har kikka på nitty gritty, men de koster vel en del mer......
Fra rundt 390$.jokris skrev:har kikka på nitty gritty, men de koster vel en del mer......
Platesamlingen kommer til å vokse, kjekt å ha en stående vettu.jokris skrev:will do ;D
må nok vente en liten stund før jeg får kjøpt en slik uansett, men det blir vel den neste tingen jeg handler tror jeg ;D
God smakjokris skrev:den er på vei, kjøpt fra bigdipper, håper å ha den imorgen, skal la den på noen kjøringer så får vi se ;D
får bla også ett av mine favoritt albumer også, nemmelig london calling med the clash + en av skivene til joe strumner and the mescaleros, har variert smak ;D beck er satt opp på ønskelista
Du milde, gutten som handler mye spennende og variert musikkjokris skrev:ja, BP, er vel det albumet jeg har hørt mest om her inne, BAD hadde ett knallbra album de og ja
har forøvrig bestillt ett live album av the clash også, nine inch nails,wasp,queensryche, quiet riot,halloween, norah jones,kingdom come, whitesnake,møtley crue, ace frehley,rem ,cowboy junkies,nils løfgren,dokken,u2,marillon og manfred mann er vel de øvrige mener jeg å huske
Du handler som en full sjømann bruker penger på en bar i hong kong ;D ;Djokris skrev:glemte å ta med slipnot,john cougar mellencamp og rainmakers ;D
Steike så bra musikksmak folket har dajokris skrev:ja, BP, er vel det albumet jeg har hørt mest om her inne, BAD hadde ett knallbra album de og ja
har forøvrig bestillt ett live album av the clash også, nine inch nails,wasp,queensryche, quiet riot,halloween, norah jones,kingdom come, whitesnake,møtley crue, ace frehley,rem ,cowboy junkies,nils løfgren,dokken,u2,marillon og manfred mann er vel de øvrige mener jeg å huske
Milenko skrev:Steike så bra musikksmak folket har dajokris skrev:ja, BP, er vel det albumet jeg har hørt mest om her inne, BAD hadde ett knallbra album de og ja
har forøvrig bestillt ett live album av the clash også, nine inch nails,wasp,queensryche, quiet riot,halloween, norah jones,kingdom come, whitesnake,møtley crue, ace frehley,rem ,cowboy junkies,nils løfgren,dokken,u2,marillon og manfred mann er vel de øvrige mener jeg å huske![]()
Variert men med hovedtyngden på tung musikk (her iaf)jokris skrev:;D ;D ;D variert er nøkkelordet ;D ;D ;D
Det bør du absolutt se til å gjøre noe med- snarest.jokris skrev:ultravox er en gammel favorittde andre kjenner jeg ikke til
Tubeway army har mye bra, syns jeg da.emotikon skrev:Digger spesiellt den øverste delen av fredagsmenyen din. Tubeway og Numan er moro.
Ser rett og slett ut som du får en fin fredag![]()
Fan ja, egentlig alt fra de gutta er ett MÅ HA spør du meg. Kraftwerk/Tubeway army er det bare å sjekke ut på YT. Kraftwerk er knallbra, imho. Ga vel ut alt, remastret, i 2009, har begynt å bunkre de på vinyl.emotikon skrev:Det bør du absolutt se til å gjøre noe med- snarest.jokris skrev:ultravox er en gammel favorittde andre kjenner jeg ikke til
![]()
Den der er faktisk litt kul, som du sier - gamle minnerjan#jan skrev:Oii.. gamle minner ;D
Dem fleste kompiser var syntere .. så har vel fått med meg ganske mye ... jeg tippa over og ble metall hue 8)
;D ;D
Italiernene var ivrig på 80 tallet, disco-synth shit.jan#jan skrev:POKKER ... det er 20 år siden eller no ... :-X hælkete ... hehehe
Kompisene hadde alt av dette + masse italienske greier ...
DM - Erasure ... u name it .. beste på den tia var vel The Cure for min del .. av det dem serverte
Heldigvis så så hadde jeg Twisted Sister, WASP og Accept i baklomma ... ;D
Hehe er der sjøl. Sjølpålagt kjøpestopp altsåjokris skrev:skal sjekke ut dissa ja ;D men nå er det selvpålagt handlestopp på vinyl en stund ;D
la inn 3 ekstra plater på bestilling senest igår for å slippe porto fra lite nytt
ble bla jeff beck blow by blow
Ehh? Er det muligjokris skrev:hehe, den var god ;D får dessverre ikke noen vinylpakke denne helgenpakken gikk fra big dipper på tirsdag og har forsatt ikke ankommet drammen , snakk om treg service.........forventet ankomst 22, en uke på 6 mil ??????????
Høres jo ut som BD har tatt i litt når de sa den 15'ende.jokris skrev:er nok enten a eller b ja, fikk mail den 15 at platene var levert på posten , ifølge sporing står det mottatt og videre levert i oslo 18.......
Vel, litt pils og singelmalt kos blir det vel uansett håper jegjokris skrev:xxxxxxxx fingra for at de mirakuløst kan dukke opp imorgen, men tror ikke de mottar pakker på det lokale postkontoret på lørdager, var uansett imorgen jeg skulle tråkke til med en real musikk kveld + en heineken og litt single malt![]()