JanR's anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    Dæven, men da får du en laaaaaang lørdag ihvertfall, venter på mr her selv også, ment ar sin tid
    over til pilsen så har jeg ikke drukket noe særlig siste 10 år pga jeg begynte med det tullet som heter fyllesjuke etter en pils eller to faktisk, nå har jkeg funnet ut at jeg tåler en pils og en malt , endelig blitt voksen kanskje :)
    leter etter minfavoritt pils, sålangt er det heineken uten tvil, men har noen spennende konkurenter på lur, irsk,tjekkisk og nederlanske varianter :) singha er jo ikke lett å få tak i dessverre

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    jokris skrev:
    Dæven, men da får du en laaaaaang lørdag ihvertfall, venter på mr her selv også, ment ar sin tid
    over til pilsen så har jeg ikke drukket noe særlig siste 10 år pga jeg begynte med det tullet som heter fyllesjuke etter en pils eller to faktisk, nå har jkeg funnet ut at jeg tåler en pils og en malt , endelig blitt voksen kanskje :)
    leter etter minfavoritt pils, sålangt er det heineken uten tvil, men har noen spennende konkurenter på lur, irsk,tjekkisk og nederlanske varianter :) singha er jo ikke lett å få tak i dessverre
    Laaaang lørdag blir det garantert hehe. Holder på å spille Bulletstorm -> http://www.bulletstorm.com/ <- så skal nok klare å slå ihjel noen timer på formiddagen ;)

Holder meg til Grans premium, er faktisk ganske brukelig den pilsen der.
    Fyllesjuk ja, da skal jeg drikke mye og det gjør jeg sjelden. Vel, sjelden SÅ mye.
    Og man merker at man er voksen eldre blitt. Pokker ta, når man var 20 + - noen år gikk det unna i dagesvis. Uff ja. Nå er det mere kosen som gjelder :)
    Og for meg er kos, i helgene, musikk - kald pils - singel malt, i nevnte rekkefølge.

ps: tatt noen MR, rygg og nakke. Liker det like lite hver gang.

/jan

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    yes, liker det ikke i det hele tatt jeg heller, nå er det menisken som er gåen her i gården, grans har jeg ikke testet på lenge og det finnes lokalt her så da får jeg teste den, Aas drekker jeg ikke om jeg får betallt engang, er flaska opp på ringnes, frydenlund og heineken :)

rørlig

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.05.2008
    Antall liker
    77
    Torget vurderinger
    1
    Prog OG synth nisse. ???

Moro å se disse gamle 80 tallsheltene. Var selv meget begeistret for Ultravox og kjøpte både Vienna og
    Rage in Eden, nye.
    Gary Numan har jeg ikke hørt på veldig lenge og tilfeldighetene har fått til at denne: Gary Numan-The Fury LP
    ble bestilt via musickstack. com sammen med en del annen moro, for ei uka siden.

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    Da har jeg snakket med Harald på lite nytt og pakken går ut til meg idag derifra :) må si det virker som en artig butikk med stort utvalg, takker for tipset JanR

J

J.J

Gjest
    Jeg tok MR igår ... det værste er den kjipe musikken ;)
    Og den dunkingen ifra maskinen går heller ikke i takt ........... :(

Jajjaa... -- The Arran - 10Y - blir sprettet her etterpå ... ;D ;D ;D

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    blir caol ila på meg i helgen, noe sterk røysmak kanskje, men god , får kjøpe litt annerledes i neste omgang

J

J.J

Gjest
    Kjøper igrunn mange forskjellige - for å teste ut .. gjengangeren er Laphroaig 10Y

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    rørlig skrev:
    Prog OG synth nisse. ???
    Ehhh, vel ja, egentlig. Flere bra prog - rock band enn synth band om jeg kan si det sånn, syns jeg. Men det var faktisk en del bra på 80 tallet, noen "one hit wonders" riktig nok men noen band var faktisk bra. Ultravox har jeg alltid likt, Kraftwerk også.
    Tubeway army, oppdaget de (vel Gary Numan) senere, heldigvis må jeg legge til.
    Ett sammensurium av band - folk som løp mellom 2-3-4 forskjellige band, i UK spesielt.
    Men dog, mye bra, imho.

rørlig skrev:
    Moro å se disse gamle 80 tallsheltene. Var selv meget begeistret for Ultravox og kjøpte både Vienna og
    Rage in Eden, nye.
    Gary Numan har jeg ikke hørt på veldig lenge og tilfeldighetene har fått til at denne: Gary Numan-The Fury LP
    ble bestilt via musickstack. com sammen med en del annen moro, for ei uka siden.
    Har det meste av Ultravox, med Herr Foxx også ;) Ikke noe etter u-vox riktig nok.
    Hold meg litt oppdatert på Gary Numan, har ikke noe nyere med han liggende. Tror jeg har en kassett nede med den her på;-

/jan

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    jan#jan skrev:
    P4 ja.... da fortrekker jeg dunkinga fra maskinen.
    Spurte pent om de kunne sette på noe musikk når jeg var nede sist for å sjekke nakken etter operasjonen...fikk bare ett dumt - tomt blikk fra tåka som var der.

/jan

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.292
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    JanR skrev:
    jan#jan skrev:
    Spurte pent om de kunne sette på noe musikk når jeg var nede sist for å sjekke nakken etter operasjonen...fikk bare ett dumt - tomt blikk fra tåka som var der.

/jan
    La meg gjette. Capio i Fredrikstad? Serviceinnstilit gjeng? Ikke akkurat!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.611
    Torget vurderinger
    24
    MR hører faen til - jeg SATT FAST i den jævelen her om dagen!! Hadde skrubbsår på yttersiden av armene!

Enklere dersom det var deg, Jan, - tror t.o.m. de kunne brettet deg dobbelt ;D ;D

Forøvrig et øltips til weekenden - japanske Iki - innkjøpt på Smart Club men sikkert andre som fører det også. Har en kasse stående iskaldt på terassen, venter på far..

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Dazed skrev:
    JanR skrev:
    jan#jan skrev:

/jan
    La meg gjette. Capio i Fredrikstad? Serviceinnstilit gjeng? Ikke akkurat!
    De er ikke der for å yde service, det fant jeg ut for lenge siden :-X

/jan

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    pengesluk skrev:
    MR hører faen til - jeg SATT FAST i den jævelen her om dagen!! Hadde skrubbsår på yttersiden av armene!
    Djevelens skaperverk de tønnene der !!
    Sist jeg var nedom fikk jeg æren av å ligge i den nye, føltes litt romsligere. Liker ikke de der, uansett.

pengesluk skrev:
    Enklere dersom det var deg, Jan, - tror t.o.m. de kunne brettet deg dobbelt ;D ;D

pengesluk skrev:
    Forøvrig et øltips til weekenden - japanske Iki - innkjøpt på Smart Club men sikkert andre som fører det også. Har en kasse stående iskaldt på terassen, venter på far..
    Takk for tips :)
    Smartklubb ligger ikke så langt unna, Råde.

Notert, og skal testes, neste helg tenker jeg :)

Den her ?

/jan

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.611
    Torget vurderinger
    24
    Ikke kjøp en hel kasse, jan, dersom du ikke er forberedt på å vælve den i deg - vet ikke hva det er med den ølen men den traff meg noe så jævlig i hvertfall. Sitter på jobben og rykker i halsbåndet og bare venter på å rase hjem! Gidder ikke dra innom postkontoret for å hente dagens hifi-fangst en gang!

Men Iki'en MÅ drikkes iskald, prøvde romtemperert men det ble helt galt.

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.292
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    JanR skrev:
    Når det sitter sykepleiere bak skranken som ikke gidder å lette på ræva for pasienter som ber om hjelp når de er for dårlige til å klare seg selv, og rett og slett svarer et kort "Nei!" på "Kan du være så snill å hjelpe meg litt?", da er det ganske dårlig stelt. :p

Man skal faen meg være i god form for å klare å være dårlig i Norge.

Men, nå er det snart helg, og vi kan sikkert finne noe artigere å snakke om. :)

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    jan#jan skrev:
    Kjøper igrunn mange forskjellige - for å teste ut .. gjengangeren er Laphroaig 10Y
    da får jeg jeg teste den , at jeg må ha meg en amerikansk whisky :) liker egentlig godt southern comfort også, i små¨mengder

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    JanR skrev:
    pengesluk skrev:
    Djevelens skaperverk de tønnene der !!
    Sist jeg var nedom fikk jeg æren av å ligge i den nye, føltes litt romsligere. Liker ikke de der, uansett.

pengesluk skrev:

pengesluk skrev:
    Takk for tips :)
    Smartklubb ligger ikke så langt unna, Råde.

Notert, og skal testes, neste helg tenker jeg :)

Den her ?

/jan
    brygga i belgia denne her ?

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    pengesluk skrev:
    Ikke kjøp en hel kasse, jan, dersom du ikke er forberedt på å vælve den i deg - vet ikke hva det er med den ølen men den traff meg noe så jævlig i hvertfall. Sitter på jobben og rykker i halsbåndet og bare venter på å rase hjem! Gidder ikke dra innom postkontoret for å hente dagens hifi-fangst en gang!

Men Iki'en MÅ drikkes iskald, prøvde romtemperert men det ble helt galt.
    Da prøver man med en sixpack først, sånn for å være sikker.
    Har ølkjøler her nede, ordner seg. Aldri likt romtemperert pils.

Hehe såpass ja, vært hjemme siden halv ett ::)

/jan

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Dazed skrev:
    JanR skrev:
    Når det sitter sykepleiere bak skranken som ikke gidder å lette på ræva for pasienter som ber om hjelp når de er for dårlige til å klare seg selv, og rett og slett svarer et kort "Nei!" på "Kan du være så snill å hjelpe meg litt?", da er det ganske dårlig stelt. :p

Man skal faen meg være i god form for å klare å være dårlig i Norge.

Men, nå er det snart helg, og vi kan sikkert finne noe artigere å snakke om. :)
    Vært borti ett par tilfeller av "jeg gir fan" der nede ja.

Men som du sier, det er freddan og da skal man være ubetinget positiv og nøyd :)
    Tror jaggu jeg skal koste på meg en liten knært, Bowmore Cask høres ikke feil ut ;)

/jan

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.958
    Torget vurderinger
    3
    Hmm Ølkjøler i hula det er jaggu noen som har det,og godt er det :)

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Nikko03 skrev:
    Vel, må faktisk gå 5-6 skritt (hver vei) men det tåler man.
    Men det er på gang, ila av året var planen. Få ferdig baren, få en liten ølkjøler inn i bunkersen.

Og neida, klager ikke jeg ;D

/jan

J

J.J

Gjest
    pengesluk skrev:

Er det meg du snakker til .. eller er det Jan ?? ;D ;D ;D ;D

Ikke verdens beste plass i en sånn nei .. jeg er MANN .. og da blir det trang ved skuldrene .. og ja seff så er vommen fylt med masse god mat og drikke ... DET tenker ikke dem jævlene som konstruerer faanskapet ..... :mad:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.611
    Torget vurderinger
    24
    Min mandige torso og svulmende triceps ble for mye for plasttuben, og han koreanske maskinoperatøren holdt på å le seg i hjel når jeg bælja og skreik inni der! Både tanga og sykehuskjortel ble flådd av i prosessen, og nå vet jeg hvordan livet som dildo er..

Skrubbsårene er ikke løgn en gang, for når maskinen skulle spytte meg ut igjen så flerret den av frakken, og det er noen skjøter på plastplatene inni tuben som åpenbart fungerer som potetskreller når du fyller opp hele rommet!

Det hele endte med at de ikke fikk brukbare bilder (etter en halvtime i helvete), og jeg fikk ny time, denne gang til CT-scanning for der er "hølet" noe større!

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    pengesluk skrev:
    Min mandige torso og svulmende triceps ble for mye for plasttuben, og han koreanske maskinoperatøren holdt på å le seg i hjel når jeg bælja og skreik inni der! Både tanga og sykehuskjortel ble flådd av i prosessen, og nå vet jeg hvordan livet som dildo er..
    ;D ;D

/jan

J

J.J

Gjest
    Hhehehehee ;D ;D ;D ;D ;D

Sorry sluket , men jeg må le, ikke av deg men med deg ... jo litt av og da .. ;)

DET er et hevlete med sånna maskiner .... Men du får noen fine bilder av kotelettene dine da ;D

Så da er det hjem til kald pils da ? blir sikkert bra .. er vel 9 mil til nærmeste S.C herifra .... :(

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.958
    Torget vurderinger
    3
    JanR skrev:
    Nikko03 skrev:
    Men det er på gang, ila av året var planen. Få ferdig baren, få en liten ølkjøler inn i bunkersen.

/jan
    Leses som en kanon god plan. Skjønner jeg må få meg større hule slik at jeg får plass til ølkjøler jeg også ;D

J

J.J

Gjest
    The Arran er smakt på !

Tja .. må ta litt til før det bestemmes her ... men det går ned ... ;D

Skål på alle i tråden !!!!!

;D ;D ;D

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Nikko03 skrev:
    JanR skrev:
    Nikko03 skrev:

/jan
    Leses som en kanon god plan. Skjønner jeg må få meg større hule slik at jeg får plass til ølkjøler jeg også ;D
    Burde vært ett must i alle hjem !
    Nå er jeg jævlig heldig skal sies, kjerringa er altfor snill med meg. Har hele bunkersen for meg selv, holder på med bar rett på utsiden av døra, ølkjøler 5 skritt unna. Har det slettes ikke vondt nei ;)

/jan

J

J.J

Gjest
    JanR skrev:
    Nikko03 skrev:
    JanR skrev:
    Nikko03 skrev:

/jan
    Nå er jeg jævlig heldig skal sies, kjerringa er altfor snill med meg. Har hele bunkersen for meg selv, holder på med bar rett på utsiden av døra, ølkjøler 5 skritt unna. Har det slettes ikke vondt nei ;)

/jan
    Det pleier som regel å være balanse i ting .. så det er nok et og annet som du gjør, slik at du oxo får det som du vil.
    Du gjør nok mange riktige ting du og serru .... ;)

Men sant .. han har rigga seg bra til dernede... 8)

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    jan#jan skrev:
    JanR skrev:
    Nikko03 skrev:
    JanR skrev:
    Nikko03 skrev:

/jan

/jan
    Det pleier som regel å være balanse i ting .. så det er nok et og annet som du gjør, slik at du oxo får det som du vil.
    Du gjør nok mange riktige ting du og serru .... ;)

Men sant .. han har rigga seg bra til dernede... 8)
    Joda, går begge veier :)
    Og bunkersen er åpen for hele familien mesteparten av tiden.
    Men kjerringa er nå engang sofa og tv gris så....sitter mest oppe og er nøyd med det.

Ungdommen "låner" jo lokalet innimellom, de minste spiller wii her nede så det blir brukt og det er det viktigste tross alt. Vi er ikke bortskjemt med god plass, så det her er pokker rene paradiset for oss :D

Og ja, har rigge meg til så det holder hehe.

/jan

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    18.102
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    pengesluk skrev:

Skrubbsårene er ikke løgn en gang, for når maskinen skulle spytte meg ut igjen så flerret den av frakken, og det er noen skjøter på plastplatene inni tuben som åpenbart fungerer som potetskreller når du fyller opp hele rommet!

Det hele endte med at de ikke fikk brukbare bilder (etter en halvtime i helvete), og jeg fikk ny time, denne gang til CT-scanning for der er "hølet" noe større!

Hehe!
    Du er en rå historieforteller! ;D

BTW: Det heter ikke triceps det området rundt navlen. ;)

R

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    pengesluk skrev:
    skulle du testes for klaustrofobi?

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    pengesluk skrev:

HeHe ligger i slike maskiner hvert halvår, 1.5 timer varer det hver gang for min del. Gode minner og forventninger for neste gang er voldsomme ;D

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    65finger skrev:
    pengesluk skrev:

HeHe ligger i slike maskiner hvert halvår, 1.5 timer varer det hver gang for min del. Gode minner og forventninger for neste gang er voldsomme ;D
    Tenker det ja :D

Vært nedom Freksta med arvingen, alt han hadde å si når han kom ut var " det var en interesant opplevelse...."

Glemte selvsagt kamera, ¤%&#%, synd.
    Mens guttungen ble tromlet ruslet far langs bryggepromenaden, nydelig på morran der nede. Ikke noe folk, ikke noe trafikk, sola tittet fram over hustakene, ender og svaner "padlet" rundt i elva. I det hele tatt en fin start på dagen :)

/jan

J

J.J

Gjest
    Er helt sikker på at du kommer til å bli et A menneske nå Jan ... ;D ;D

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    jan#jan skrev:
    Er helt sikker på at du kommer til å bli et A menneske nå Jan ... ;D ;D
    Alltid vært, en slags ;)
    Liker riktig nok ikke å stå opp tidlig (les: til tider morgengretten) men får fan ikke sove lenge uansett når jeg legger meg. Og jeg som var i seng før ett i natt og greier.
    Våknet før klokka ringte i dag, en skam. Kl.6 fant kroppen ut at "nei opp og sprett" 8)

Jaja, det var uansett godt med en gåtur på morran og var jo mildt sagt lysvåken når jeg kom hjem her igjen ;)

/jan

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    da ble det litt drikke å kose seg med ikveld iom at lpene ikke kom
    balvenie doublewood cask 12 year, JD og en st remy :)

Ludo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    1.283
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    1
    jokris skrev:
    da ble det litt drikke å kose seg med ikveld iom at lpene ikke kom
    balvenie doublewood cask 12 year, JD og en st remy :)
    Et godt tips, tror jeg skal åpne en Balvenie ikveld :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn