|
Takk Mr BBrasse skrev:hoi og hei, gratulerer med dagen
![]()
jokris skrev:GRATULERER, MÅTTE HØNA FÅ KJØRT SEG IDAG !!!!!!!
får håpe dagen ender slik daVermin skrev:jokris skrev:GRATULERER, MÅTTE HØNA FÅ KJØRT SEG IDAG !!!!!!!
Tusen takkMilenko skrev:Gratulere så mye med dagen![]()
Hehe ikke helt usansynlig detH.R skrev:får håpe dagen ender slik daVermin skrev:jokris skrev:GRATULERER, MÅTTE HØNA FÅ KJØRT SEG IDAG !!!!!!!
![]()
Takk dusamlanes skrev:Gratulerer med dagen Jan.
Har du siste utg med Dr.John,Tribal?
Det er mat for høgt med trøkk,slik du har i heimen
Mvh.
Jweg har også feiret dagen din her. Hikk. Schåål..!JanR skrev:Tusen takkMilenko skrev:Gratulere så mye med dagen![]()
Hehe ikke helt usansynlig detH.R skrev:får håpe dagen ender slik daVermin skrev:jokris skrev:GRATULERER, MÅTTE HØNA FÅ KJØRT SEG IDAG !!!!!!!
![]()
/jan
Ikke noe vin menneskebjornh skrev:Jweg har også feiret dagen din her. Hikk. Schåål..!
Grumpy skrev:Ha en fin bursDAG JAN. Tross alt, eier DU fasitNAVNET på alt! ;D
Hilsen JAN (P.)
Takk gizGizmo76 skrev:Gratulerer med dagen Jan![]()
Takk for detSaltyDog skrev:En litt forsinka bursdagshilsen, JanR! ;D
Mvh Salty
Takk for detvargen skrev:Slenger meg på her jeg og, med en litt forsinka bursdagshilsen.![]()
Takk for det Janatonal skrev:Får overbringe forsinket hilsen til bursdagsbarnet ;D
Båtpussen er heldigvis jan sitt problem nå. Singel Malt er noe overvurdert sølCanales skrev:takk for en hyggelig kveld, gutter.
faen så sur jeg ser ut på et par av bildene.
var kult å høre khorn sammen med an p1se, litt mer rølpete og høyere boogiefaktor enn med svampen.
selv om svampefar nok var mest i min gate... det hadde vært fint med om svampen var på 6-8w i stedet for 2-3w. :
det derre altec-greiene skal jeg forbigå i stillhet.
er vel sånne ting som gir horn et dårlig rykte.
jeg har hørt store altecs før (med svær bassbin og multicellhorn), og det var flott.
pssst! båtpussen til finger var fin. nesten like bra som de dårligste cognacene.
Canales skrev:pssst! båtpussen til finger var fin. nesten like bra som de dårligste cognacene.
Hmm, Altec får jo så mye skryt av andre. Dette må du utdype Canales (jeg ble nyskjerrig nå)Canales skrev:takk for en hyggelig kveld, gutter.
var kult å høre khorn sammen med an p1se, litt mer rølpete og høyere boogiefaktor enn med svampen.
selv om svampefar nok var mest i min gate... det hadde vært fint med om svampen var på 6-8w i stedet for 2-3w. :
jeg har hørt store altecs før (med svær bassbin og multicellhorn), og det var flott.
uansett, khorna begynner virkelig å levere i bunkersen.
tror det blir dritfett når/hvis du booster bassen enda litt mer ved å bygge ut veggene litt slik du snakket om.![]()
pssst! båtpussen til finger var fin. nesten like bra som de dårligste cognacene.
Altecs egner seg kun som dørstopper for Khorn, fæle greierCanales skrev:takk for en hyggelig kveld, gutter.
uansett, khorna begynner virkelig å levere i bunkersen.
tror det blir dritfett når/hvis du booster bassen enda litt mer ved å bygge ut veggene litt slik du snakket om.![]()