JanR skrev:Hvis jeg kjøper X lover dere å slutte med sånne "fløtepusetesukrede" texter her da ? ;D
/jan
Er ikke håp altsåNEVATON skrev:JanR skrev:Hvis jeg kjøper X lover dere å slutte med sånne "fløtepusetesukrede" texter her da ? ;D
/jan
nei da går vi over til "25 or 6 to 4"
![]()
Aha, tak kfor den rozzy.rolfozzy skrev:Den første til Chicago går det an og høre på, men det er jaggu den eneste også.
![]()
Det vil jeg tro.65finger skrev:Det er bedre å ta en tur til Chicago
Takk for linken.rolfozzy skrev:
Da må ha vært under en av "reisene" til Hendrix at det kom fram :NEVATON skrev:JanR,
Terry Kath, selveste Hendrix mente Herr kath var bedre enn han ;D
Hehe sans for mye rart jegatonal skrev:Visste ikke at du hadde sans for Jarre, JanR. Regner med at du har Oxygène og Equinox fra før?
Hihi.NEVATON skrev:halla..skal du på russetreffen ..jeg mener hifimessen? ;D
Den her, syns jegBrasse skrev:Hvilket Marillion-album burde eg starte med?
Uff ja65finger skrev:Platesamlingen din vokser fortere enn løvetann på plenen Jan
Hei..ja er der på søndagen. skal hjelpe til med nedrigge :-XJanR skrev:Hihi.NEVATON skrev:halla..skal du på russetreffen ..jeg mener hifimessen? ;D
Joda, blir en tur bortom på søndag.
Kjerringa jobber, selvsagt, i dag og i morgen så....
Du svinger bortom ?
/jan
Ohh...NEVATON skrev:Hei..ja er der på søndagen. skal hjelpe til med nedrigge :-XJanR skrev:Hihi.NEVATON skrev:halla..skal du på russetreffen ..jeg mener hifimessen? ;D
Joda, blir en tur bortom på søndag.
Kjerringa jobber, selvsagt, i dag og i morgen så....
Du svinger bortom ?
/jan
JanR skrev:Bob Dylan "blonde on blonde" fikk jeg så billig at jeg følte nesten at jeg "stjal" skiva.
CBS S 66012, England 1966, måtte bare ha'n
/jan
Teknisk sett har jeg sjålet min utgave av denne som er "designed for use in super audio cd players only", i alle fall frem til den hyggelige representanten for den eldre garde har fått hundrelappen sin.... ;DJanR skrev:Bob Dylan "blonde on blonde" fikk jeg så billig at jeg følte nesten at jeg "stjal" skiva.
Ååå den kommer derfra jaRoDa skrev:Teknisk sett har jeg sjålet min utgave av denne som er "designed for use in super audio cd players only", i alle fall frem til den hyggelige representanten for den eldre garde har fått hundrelappen sin.... ;DJanR skrev:Bob Dylan "blonde on blonde" fikk jeg så billig at jeg følte nesten at jeg "stjal" skiva.
R
Gjerne, men ikke uten utstyret!JanR skrev:Du får ta deg en tur en gang utover, uten måleutstyr![]()
:RoDa skrev:Gjerne, men ikke uten utstyret!JanR skrev:Du får ta deg en tur en gang utover, uten måleutstyr![]()
It's my way or the highway ;D
R
Vi "de fleste" don`t give a shit, det er øra som bestemmerGago skrev:jasså janr, er du redd for at frekvenskurven skal se ut som en utforbakke? ;D
BingoFAB skrev:Vi "de fleste" don`t give a shit, det er øra som bestemmerGago skrev:jasså janr, er du redd for at frekvenskurven skal se ut som en utforbakke? ;D![]()
Skal se om jeg ikke kan fange deg opp ett sted i mellom derNEVATON skrev:jepp jepp...løper mellom rom 201 og 312.JanR skrev:Ohh...
Vel, vi ses nok uansett skal du se
/jan
Me sjåast.NEVATON skrev:jeg kommer til å være 12-13 og utover, vi får se ;D
Grace er ei knallplate, Rush er morroansepe74 skrev:Sonic temple og greier!
Knall rocke-skive! Likte også Grace under pressure og Joshua![]()
LigesåNEVATON skrev:;D
takk for idag..selv om det varte ikke så lenge. Vi koste oss med Nirvana ;D ;D