Er ikke helt ferdigkise skrev:Ohh få se det ferdig montert a![]()
Mangler sidene og toppene til lp hyllene, ellers ferdig.
Mandag kommer "ferdig - bilder"
Kanskje ett par andre ila kvelden
/jan
Er ikke helt ferdigkise skrev:Ohh få se det ferdig montert a![]()
60cm, orka ikke å klyve ned benkeplatene.BHO skrev:Hvor dypt blir det da Jan?
Begrensing av dybde gir deg fort et mye mindre volumiøst rack.
40cm bør vel holde.
Såpass bredt? Går det der inn mellom khønna i det hele tatt?JanR skrev:Tåler ett par bilder til kanskje
Litt større enn det gamle "racket" blir det jo
![]()
Takkerrumath skrev:Morsomt prosjekt! =)
Lykke til med prosjektet... Du har gitt meg håp hva gjelder mine to sønner. De vil kunne gjøre nytte for seg. (En dag....)
Hehe neida. Ble som sagt ett par små omgjøringer så har holdt på med det i kveld. Gir meg nå.jan#jan skrev:Tok C.I knekken på deg eller ?? ;D
Må nok over på Laphroaig`en nå ... var vel ikke helt my cup of tea![]()
Jada, bilde lyver littDazed skrev:Såpass bredt? Går det der inn mellom khønna i det hele tatt?JanR skrev:Tåler ett par bilder til kanskje
Litt større enn det gamle "racket" blir det jo
![]()
Ikke bare litt heller ;Djan#jan skrev:Tar på Jan ... vet det - arbeid er oppskrytt![]()
Han vil vel bare investere .... Han vet jo .... AT en dag vil det fryse til i helvete ............... :JanR skrev:Hehe, alltid håp vet du. Arvingen foreslo til og med at han skulle kjøpe den siste benkeplata så vi kunne bli ferdig engang, slå den du![]()
Første som slo meg ogsåjan#jan skrev:Han vil vel bare investere .... Han vet jo .... AT en dag vil det fryse til i helvete ............... :JanR skrev:Hehe, alltid håp vet du. Arvingen foreslo til og med at han skulle kjøpe den siste benkeplata så vi kunne bli ferdig engang, slå den du![]()
:-X
Pass på i trappa nå ....JanR skrev:Første som slo meg ogsåjan#jan skrev:Han vil vel bare investere .... Han vet jo .... AT en dag vil det fryse til i helvete ............... :JanR skrev:Hehe, alltid håp vet du. Arvingen foreslo til og med at han skulle kjøpe den siste benkeplata så vi kunne bli ferdig engang, slå den du![]()
![]()
/jan
Hehehe.jan#jan skrev:Pass på i trappa nå ....JanR skrev:Første som slo meg ogsåjan#jan skrev:Han vil vel bare investere .... Han vet jo .... AT en dag vil det fryse til i helvete ............... :JanR skrev:Hehe, alltid håp vet du. Arvingen foreslo til og med at han skulle kjøpe den siste benkeplata så vi kunne bli ferdig engang, slå den du![]()
![]()
/jan;D ;D
Nei - det tror ikke jeg heller ....JanR skrev:Hehehe.jan#jan skrev:Pass på i trappa nå ....JanR skrev:Første som slo meg ogsåjan#jan skrev:Han vil vel bare investere .... Han vet jo .... AT en dag vil det fryse til i helvete ............... :JanR skrev:Hehe, alltid håp vet du. Arvingen foreslo til og med at han skulle kjøpe den siste benkeplata så vi kunne bli ferdig engang, slå den du![]()
![]()
/jan;D ;D
Han finner ikke på noe hyss, tror jeg da 8)
/jan
Hehe joa.jan#jan skrev:Men det racket tror jeg du blir nøyd med - over tid - masse plass og boltre deg på !! Du som tester ditt og datt![]()
Fant ikke benkeplater i 40cm dybde, ikke værre enn detBHO skrev:Nu vel....men bygge i dybde er vel neppe veien og gå. LP`s uttapåhverandre liksom?
En LP er vel ca. 33x33cm? :
Få komponenter og som ikke får beina sine innafor 40cm.
Men sånn tenker jeg da, det trenger seff ikke du gjøre.![]()
Plass blir det åpenbart mer enn nok av. ;D
Ryddig bunkers ???jan#jan skrev:JA _ vil se ;D
Får vel ikke lurt meg unna den der neiDazed skrev:Forresten ikke noe problem å se hvem arvingen er sønn av!
Godt å ha en velvillig medhjelper til sånne gigantprosjekter!
Men det er da virkelig ikke feil ?? ;D ;D ;DJanR skrev:Får vel ikke lurt meg unna den der neiDazed skrev:Forresten ikke noe problem å se hvem arvingen er sønn av!
Han er grei sånn, stiller opp når han kan. Syns jo det er litt morro han også da.
Heter foresten Jan han au :
Jan Remi til og med. Mye JR her gett.
/jan
Blir flott rack Jan.JanR skrev:Får vel ikke lurt meg unna den der neiDazed skrev:Forresten ikke noe problem å se hvem arvingen er sønn av!
Han er grei sånn, stiller opp når han kan. Syns jo det er litt morro han også da.
Heter foresten Jan han au :
Jan Remi til og med. Mye JR her gett.
![]()
/jan
Men kunne du ikke funnet noen svarte sidevegger også?JanR skrev:
Som de fleste vet har benkeplater ei pen side og ei ikke fullt så pen.JanOlav skrev:Men kunne du ikke funnet noen svarte sidevegger også?JanR skrev:
TakkerHCS skrev:Kongebenk Jan...Hva trenger du utbyggerne på siden til ? Skal 104 stå der ? Blir bælverket tungt ? Impressed!![]()
Det er derfor vi har KLIPSCH som matcher den dynamikken ;D ;D ;D ;D ;D ;DGeir Kristiansen skrev:Det er ufattelig hvor høyt et slagverk spiller og når et par med Pearl Deamondrive går i overlydsfart så er hørselvern et must.
To av guttane er det håp forGeir Kristiansen skrev:Det er viktig å få arvingene inn på den rette sti tidlig. Man skal ikke risikere at de velger musikken ut fra VG-lista topp 20 da har man skikkelig "bæsja på leggen". Hvis man kan få de til å ta i et tak i tillegg så er man på den grønne gren.
En skikkelig rugg av en benk det der.
Jeg satset kanskje litt for hardt på min arving da han har stående et slagverk i "hula" og det er ikke friit for at det er i bruk ja. Det er ufattelig hvor høyt et slagverk spiller og når et par med Pearl Deamondrive går i overlydsfart så er hørselvern et must.
Fine greier, Øssie! Der har du rack i mange uker!JanR skrev:TakkerHCS skrev:Kongebenk Jan...Hva trenger du utbyggerne på siden til ? Skal 104 stå der ? Blir bælverket tungt ? Impressed!![]()
Sånn i etterpåklokskapens navn, kunne gått inn litt her og der ser jeg. 15cm lavere, og sikkert 15-20 cm på bredda. Nuvel.
Racket er ikke helt ferdig, mangler platene på endene![]()
Blir lp hyller på begge endene, i 2 etasjer.
Tungt, nja
Blir noe ala det her, var planen.
![]()
/jan
Driter Paven i skogen? ;DHCS skrev:Blir bælverket tungt ?
Okidoki, jeg forstår. ;DJanR skrev:Som de fleste vet har benkeplater ei pen side og ei ikke fullt så pen.JanOlav skrev:Men kunne du ikke funnet noen svarte sidevegger også?JanR skrev:
Den siden du ser på det siste bildet blir innv. i lp hylla. Neppe noe stort problem
Planen var uansett å dra på litt svart maling/lakk hist og pist. Iaf der det blir synlig.
/jan
Vært heldig med denGeir Kristiansen skrev:Ja, du har lyktes godt når de går for Opeth og PT.
Jeg og Magnus(han på 17) ligger i startgropa for Englandsturen der vi skal hygge oss på High Voltage festivalen den 23 og 24. Høydepunktet blir nok Dream Theater, Neil Morse, Jethro Tull og Anathema.
Hehe vil jeg tro. Først halve året vi bodde her så satt Jonas i bunkersen og klimpret gitar, herligGeir Kristiansen skrev:Må jo si at far må smile når han sitter oppe i stua og hører "Root of all Evil" går på slagverket i kjelleren. Ungdommen har så mange valgmuligheter i dag og så er det så enkelt at man blir fornøyd bare de velger en av dem. Det at de er såpass oppegående at de tar initiativ og gjør noe tyder på at man har lykktes ganske så godt. Det var det der med å leie hesten til trauet, men drikke får de gjøre selv.
;DLagga skrev:Oi oi, det må jeg si; The Mother Of All Racks....
;D
/ Morten
Solid ja, stort ja, tungt veldig ja.jokris skrev:Detta blir bra og solid JanR, godt jobba av deg og junior ;D