|
Bildet var av kise sin.JanOlav skrev:Du fikk den sammen igjen?
;D ;D ;D ;D
Dac 1 er noe gammelt skrot. Ingen som vil ha AN dac med filter og greier vettu :JanOlav skrev:Ja, jøss! Spiller godt sammen her hjemme også.
Det ligger jo en Planet på brukten her nå, så det er bare å slå til hvis man har en AN Dac 1
Joda, mulig det, men så veldig ulik signatur er det vel neppe i de forskjellige typene at det blir feil? :-\JanR skrev:Dac 1 er noe gammelt skrot. Ingen som vil ha AN dac med filter og greier vettu :JanOlav skrev:Ja, jøss! Spiller godt sammen her hjemme også.
Det ligger jo en Planet på brukten her nå, så det er bare å slå til hvis man har en AN Dac 1
Sjøl så vil jeg ikke ha noe annet. Hadde en 1.1x på lån, spilte greit den men Dac 1 låter mere i min gateEller bedre om du vil 8)
Se om jeg får ruslet ned ila dagen og skrudd av dekselet og knipset noen bilder.
Er det noen som sitter på ett par pcm63p/K grade chip så skrik ut
/jan
Jo styggere; jo bedre!Jazzy skrev:Grattis med ny AN Dac 1 Jan.
Har forøvrig tro på Rega`n som drivverk! Syntes den er stygg som nøkken, men spiller jo bra uten extern dac også. ;D
Er det stor lydmessig forskjell på din dac, og de nyere 3,xxx versjonene?
/Trond
TakkJazzy skrev:Grattis med ny AN Dac 1 Jan.
Har forøvrig tro på Rega`n som drivverk! Syntes den er stygg som nøkken, men spiller jo bra uten extern dac også. ;D
/Trond
Det er en relativt grei forskjell på "den gamle" (Dac 1) og nyere...i favør nyere. 1.1x tror jeg nok jeg hadde hoppet over. 2.1x og oppover, da snakker vi. Men så var det med lyd pr krone. Koster jo litt for en level 3 (for eks) dac fra AN, for å si det pent.Jazzy skrev:Er det stor lydmessig forskjell på din dac, og de nyere 3,xxx versjonene?
/Trond
Dac One JanO, Dac OneJanOlav skrev:Ligger jo også en Dac 1x på børsen, så her er det muligheter!![]()
Aha! Blir en liga under din det da og laaangt under min. 8)JanR skrev:Dac One JanO, Dac OneJanOlav skrev:Ligger jo også en Dac 1x på børsen, så her er det muligheter!![]()
Det er en "trimmet" Zero dac.
/jan
Godt å få det ut tenker jegJanOlav skrev:Aha! Blir en liga under din det da og laaangt under min. 8)JanR skrev:Dac One JanO, Dac OneJanOlav skrev:Ligger jo også en Dac 1x på børsen, så her er det muligheter!![]()
Det er en "trimmet" Zero dac.
/jan;D
Så var det SAGT!JanR skrev:Prisen er jo mer enn grei nok på Dac One. Er ingen dårlig dac heller.
ps: ga 3k for min levert på døren, strøken i original stand (godt å få det ut 8) )
/jan
Kan da umulig være originalt eller ?JanR skrev:
Blir bare mer og mer skrotMilenko skrev:Lekre bilder, mye moro i racket ditt nå ser det ut til![]()
Du mildebjornh skrev:Jeg har faktisk også fått meg rør her om dagen. Ikke EL34 som jeg hadde tenkt meg men KT88...
Dac'en er absolutt fin, i den grad man kan kalle en boks full av duppeditter finMilenko skrev:Så lenge det er plass er det håp
Har jo El34 ampen stående ubrukt + pre og nå hjemmebygg høytalere stående, men mangler desverre plass for øyeblikket, nesten litt trist det og. Moro å ha litt å skifte i, iforhold til dagsform, humør osv.
Noen ganger er det jo moro å bare prøve ut forskjellige ting og tang, rør osv....
Så fin ut dacen
Ser jo fin ut den Jan.JanR skrev:Kan da umulig være originalt eller ?JanR skrev:
Byttet selvsagt ut Sovtek rørene med TAD 6922 SQ rør som sto i S500.
Litt forskjell var det jo de 10 minuttene jeg satt nede :
/jan
Ryr inn er vel å dra det litt langtrørlig skrev:Gratulerer med Dacen. Her ryr det inn godsaker.![]()
God, gammel i beste meningGago skrev:jøss, ny dac?
grattis, janr.
en god, gammel kjenning, den der.
Njaa, vi får se.shaunv skrev:Du får bytte ut utgangskondisene med AN kobber/Mylar i olje eller noe sånt da vet du.![]()
Aner ikke, men noe sier meg at det er ikke gain man justerer.shaunv skrev:Hehe. Kan jo hende at rett og slett feelgood og placebo effekten er grunn nok til å gjøre det.
Kan man ikke justere gainen litt ettersom hva slags kondis man velger på utgangen?
Det kommer an på duppedittene det..... :JanR skrev:Dac'en er absolutt fin, i den grad man kan kalle en boks full av duppeditter fin![]()
Hehe det har du selvsagt helt rett iLagga skrev:Det kommer an på duppedittene det..... :JanR skrev:Dac'en er absolutt fin, i den grad man kan kalle en boks full av duppeditter fin![]()
![]()
Takker.Lagga skrev:JanR skrev:Dac'en er absolutt fin, i den grad man kan kalle en boks full av duppeditter fin![]()
Grattis med ny boks! De derre AN boksene har da et egent gedigent utseende, ikke
vanskelig å se at det ligger eierglede i å ha dem.
Vennlig hilsen
Morten
Takker65finger skrev:Gratulerer med ny AN - boks Jan