JaGago skrev:det var kosekroken sin, det.
gode greier.
så mor har bedre lyd enn far nå?
vel, du får hilse henne og si at det fortjener hun.
Helt klart
Uff ja
Skal overbringe hilsenen
/jan
JaGago skrev:det var kosekroken sin, det.
gode greier.
så mor har bedre lyd enn far nå?
vel, du får hilse henne og si at det fortjener hun.
TakkGago skrev:flott hjem dere har fått, janr.
hvor stor er hovedstua?
har dere hage og sånt, slik at du må jobbe om sommeren i stedet for å sitte med tærna nedi ei bøtte med isvann og ørene klistra til horna?
JanR skrev:Hu snakker om større terasse også, mindre plen tenker jeg :![]()
Terasse bygging ordner jeg sjølGago skrev:JanR skrev:Hu snakker om større terasse også, mindre plen tenker jeg :![]()
du får sette en sprøyte i underarmen til roda og jage han ut i arbeid.
(btw, mulig jeg fliser ned en tur i romjula, hvis du har en ledig stund da.)
JanR skrev:Kom når du vil, alltid velkommen her du vettu
I romjula er nok kjellerstua oppe og går også.
/jan
Ring i veiGago skrev:JanR skrev:Kom når du vil, alltid velkommen her du vettu
/jan
kult, ringes.
jeg skal hjelpe en kompis med forsterkeren hans i fredrikstad, og tar gjerne en tur innom deg, rozzy etc. i samme slengen.
Takk takkrolfozzy skrev:Set ut som du har fått deg et ganske så velpleid hjem nå, Jan.
Fint er det, riktig fint.
Må kanskje ta meg en tur snart ?
Eller vil du kanskje ha en fungerende kjellerstue først?
Å fan, er det julebord den 19rolfozzy skrev:Den 19. holder du vel av til vinylklubbens julebord?
Roar har lovt og danse polka på bordet. Først på bordet, og senere under bordet.
Kan bli morsomt det.
Du er selvfølgelig velkommen her, Gago. Men akkurat i romjula er huset fullt av barn og barnebarn her. Så da må jeg vel prioritere de.Gago skrev:JanR skrev:Kom når du vil, alltid velkommen her du vettu
/jan
kult, ringes.
jeg skal hjelpe en kompis med forsterkeren hans i fredrikstad, og tar gjerne en tur innom deg, rozzy etc. i samme slengen.
rolfozzy skrev:Du er selvfølgelig velkommen her, Gago. Men akkurat i romjula er huset fullt av barn og barnebarn her. Så da må jeg vel prioritere de.Gago skrev:JanR skrev:Kom når du vil, alltid velkommen her du vettu
/jan
kult, ringes.
Slorbak skrev:
Gago må legge seg i trening nå Jan. Han skal jo bære meg over svinesundbrua. ;D
Mvh Roar
;D ;D ;DGago skrev:Slorbak skrev:
Mvh Roar
ikke før janr har solgt khorn og kjøpt seg carlson!
da stiller jeg klar på svinesundbrua.
men la oss i så fall få det unnagjort før du legger i deg juleribba.
;DGago skrev:Slorbak skrev:
Mvh Roar
ikke før janr har solgt khorn og kjøpt seg carlson!
da stiller jeg klar på svinesundbrua.
men la oss i så fall få det unnagjort før du legger i deg juleribba.
Kommet i orden er nok å ta i littbjornh skrev:Gratulerer med å ha kommet i orden.
-hvordan har lyden blitt, så langt?
jeg har ikke hørt det blitt kalt det før.JanR skrev:En får trøste seg som best en kan i stua/på anlegget til kjerringa.
Hu er innom her innimellom, best å trå forsiktig 8)-morten- skrev:hei,
jeg har ikke hørt det blitt kalt det før.JanR skrev:En får trøste seg som best en kan i stua/på anlegget til kjerringa.
mvh
-morten-
-morten- skrev:hei,
mvh
-morten-
Kjært barn mange navn ???R.Solhaug skrev:-morten- skrev:hei,
mvh
-morten-
Snakker vi om å legge an på anlegget til kjærringa ;D
Mvh. RS
Jeg må si som Arnold Terminator: "Laodness?" -nei, men...!!!!JanR skrev:Kommet i orden er nok å ta i littbjornh skrev:Gratulerer med å ha kommet i orden.
-hvordan har lyden blitt, så langt?men takk endå.
Stueanlegget funker som fan, overraskende nok. Hadde vel ikke akkurat ventet allverden av den gamle Marantz'en. Utrolig hva en loudness knapp og tonekontroller gjør ;D
Brukelig riaa i den også, ikke noen super sak men funker ganske ok sammen med Luxman spilleren.
Høytalerne er bare slengt på gulvet, bokstavelig talt. Ene i hjørnet og den andre mitt på veggen, de står ca 5 cm fra bakvegg :
Kjerringa nøyd = far nøyd.
Kjellerstua står på stedet hvil fram til jeg får penger til å fixe det som skal fixes nede.
En får trøste seg som best en kan i stua/på anlegget til kjerringa.
/jan
;D ;Dbjornh skrev:Jeg må si som Arnold Terminator: "Laodness?" -nei, men...!!!!JanR skrev:Kommet i orden er nok å ta i littbjornh skrev:Gratulerer med å ha kommet i orden.
-hvordan har lyden blitt, så langt?men takk endå.
Stueanlegget funker som fan, overraskende nok. Hadde vel ikke akkurat ventet allverden av den gamle Marantz'en. Utrolig hva en loudness knapp og tonekontroller gjør ;D
Brukelig riaa i den også, ikke noen super sak men funker ganske ok sammen med Luxman spilleren.
Høytalerne er bare slengt på gulvet, bokstavelig talt. Ene i hjørnet og den andre mitt på veggen, de står ca 5 cm fra bakvegg :
Kjerringa nøyd = far nøyd.
Kjellerstua står på stedet hvil fram til jeg får penger til å fixe det som skal fixes nede.
En får trøste seg som best en kan i stua/på anlegget til kjerringa.
/jan![]()
JanR skrev:Da har man fått godkjennelse av ledelsen til å "fikse" litt på gulvet i kjellerstua
Snakket med en "gulvlegger" som svinger innom i morgen og skal se på problemet.
River bort ca.5kvm av laminatgulvet der hvor rack/høytalere står, retter av gulvet og voila (i teorien iaf) skal hønna få utfolde seg fra 33hz-->17000hz 8)
Må bare få opp veggen først, tror jeg.
Hele gulvet blir nok tatt men ikke før jul, det viktigste er jo at man får anlegget opp og gå :
/jan
Da kan jeg gratulere deg med førsteplass på svartelista, Roar.Slorbak skrev:JanR skrev:Da har man fått godkjennelse av ledelsen til å "fikse" litt på gulvet i kjellerstua
Snakket med en "gulvlegger" som svinger innom i morgen og skal se på problemet.
River bort ca.5kvm av laminatgulvet der hvor rack/høytalere står, retter av gulvet og voila (i teorien iaf) skal hønna få utfolde seg fra 33hz-->17000hz 8)
Må bare få opp veggen først, tror jeg.
Hele gulvet blir nok tatt men ikke før jul, det viktigste er jo at man får anlegget opp og gå :
/jan
For den lyden du har nå var ikke mye og hoppe for. Hønna må ha gode arbeidsforhold og det har de ikke nå. Lyden minnet meg lydsignaturen til Heresy. ;D
Mvh Roar
ihverfall i gruva! eneste sted jeg har hørt de forøvrigGago skrev:hehe.
jeg skjønner ikke hvor heresy har fått sitt dårlige rykte fra.
synes de spiller varmt og musikalsk, jeg.
og nok bass også.
Heresy har da ikke dårlig rykte. Roar derimot..........Gago skrev:hehe.
og nok bass også.
rolfozzy skrev:Roar derimot..........
;DGago skrev:rolfozzy skrev:Roar derimot..........
jaja, dere to gutta har jo uansett passert den alderen hvor rykte fremdeles betyr noe.
rolfozzy skrev:;DGago skrev:rolfozzy skrev:Roar derimot..........
jaja, dere to gutta har jo uansett passert den alderen hvor rykte fremdeles betyr noe.
Ikke at han dårlig rykte. Men et merkelig rykte er det nok. Vil kanskje hjelpe etter at han har dansa polka på vinylklubbens julebord. På bordet.
Jeg skal ha kamera klart.
Roar forvirret ?? Han er fordømt god til å beskrive lyd. I hvertfall her hos meg , dønn ærlig uten at det skaperTst skrev:Roar har jo gått over til "rundtstrålende" svenske ht. så han er vel litt forvirret? ;D
pang skrev:rolfozzy skrev:;DGago skrev:rolfozzy skrev:Roar derimot..........
Ikke at han dårlig rykte. Men et merkelig rykte er det nok. Vil kanskje hjelpe etter at han har dansa polka på vinylklubbens julebord. På bordet.
Jeg skal ha kamera klart.
Det gleder jeg meg til , ryktene sier han er en jævel på moderne danseformer.
Amund
Gago skrev:hehe.
og nok bass også.