Jan-Jan´s ve og vel ..... og vel så det

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • J

    J.J

    Gjest
    Her er han som passer på anlegget når jeg ikke gjør det ......... ;D


     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Slettes ikke ulik svigermor 8)

    Kjekt med "vaktpost" uansett :)


    /jan
     
    J

    J.J

    Gjest
    JanR skrev:
    Slettes ikke ulik svigermor 8)

    Kjekt med "vaktpost" uansett :)


    /jan
    ;D ;D

    Men han er en goo gutt -- og det er bra selskap i en sånn enn, Ikke maser den høl i hue på meg heller ;) ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Det vil jeg tro.
    Sånne små mopper er noen forferdelig gneldre greier. Bortsett fra gut_man sin. Knøttliten sak som man knapt merker er der.

    Er vokst opp med engelsk setter, tispe og valper, og savner innimellom bikje.
    Får vel trøste meg med pitbull kattene mine ;)

    /jan
     
    J

    J.J

    Gjest
    JanR skrev:
    Det vil jeg tro.
    Sånne små mopper er noen forferdelig gneldre greier. Bortsett fra gut_man sin. Knøttliten sak som man knapt merker er der.

    Er vokst opp med engelsk setter, tispe og valper, og savner innimellom bikje.
    Får vel trøste meg med pitbull kattene mine ;)

    /jan
    The Khorn guardian killer cats ?? ;D ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    jan#jan skrev:
    JanR skrev:
    Det vil jeg tro.
    Sånne små mopper er noen forferdelig gneldre greier. Bortsett fra gut_man sin. Knøttliten sak som man knapt merker er der.

    Er vokst opp med engelsk setter, tispe og valper, og savner innimellom bikje.
    Får vel trøste meg med pitbull kattene mine ;)

    /jan
    The Khorn guardian killer cats ?? ;D ;D
    Universets dårligste vaktkatter ;)
    Men kosete er de, mye selskap au skal sies.

    /jan
     
    J

    J.J

    Gjest
    Brasse skrev:
    Grønne Rega Ela NO!
    Nå ......... ?? Utålmodig ?? ;D ;D

    Her gjelder mottoet som flere rør og hornhuer bruker ... Tng Tar Tid ... det hjelper ikke å stresse ;)

    Lover bilder ila våren 8)
    Bonusen blir om det kommer før ;D

    Det jeg kan fortelle om det paret er at det er første versjon som kom - altså den beste.
    Det med fronten er jo at disse slissene/sporene som er frest inn i MDFn, der var det ikke pusset.
    Det vil si at med tid og stunder så ble det støv inni der ::) altså ... sort støvgrått sort støvgrått .. u get the picture..
    Da tok jeg mot til meg og fant den rette grønnfargen - maskerte og lakkerte.

    bilder ble vist til Hifiklubben / Drammen - og dem syntes dem var så tøffe at dem visstnok sendte dem ned til Rega Resarch.
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    Får ønske deg og dine en god helg ;D ;D ;D fin vaktbikkje forresten, savner en rottweiler i huset her noe sykt , har hatt gleden av å ha både en hann og en hun og hann hunden hadde det musikalske navnet zeppelin :)
     
    J

    J.J

    Gjest
    jokris skrev:
    Får ønske deg og dine en god helg ;D ;D ;D fin vaktbikkje forresten, savner en rottweiler i huset her noe sykt , har hatt gleden av å ha både en hann og en hun og hann hunden hadde det musikalske navnet zeppelin :)
    Takk det samme !! Strax så blir det litt lydtweaking ... les Singel Malt ;D

    Rottweilleren heter Gucci :D Og det er en skikkelig kar ... dem blir jo som eierne sier dem ... ;D
    Har nok med ei tispe i huset .............. ;)
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    hehe, du mener det ja :)
     
    J

    J.J

    Gjest
    atonal skrev:
    Sigarer, single malt, Opeth...bra kombo ;D

    Deffinitivt .. her blir ord som synergier for små ... det må bli større ord og beskrivelser ... en kan starte med ett ord : LIVSKVALITET

    Gliser

    Og rør horn vinyl .... sa jeg at jeg gleder meg til å få opp det komplette anlegget ? jepp gjør det .. !!

    Edit : Sorry atonal .. trykket på feil knapp og redigerte.. men ikke vekk noe ... alt skal være ok nå.
     
    J

    J.J

    Gjest

    Artig gruppe som fortjener mer oppmerksomhet enn det er idag.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    jan#jan skrev:

    Artig gruppe som fortjener mer oppmerksomhet enn det er idag.
    Ikke galt. Har kun ett Therion album, på cd. "theli"
    Må kanskje vurdere flere ?

    /jan
     
    J

    J.J

    Gjest
    Start med dette dobbeltalbumet ... tvilsom om du får tak i det på vinyl... utgitt i 400 x håndnumererte gatefold 4 x picturedisc

    Jeg har seff ;D ;D ;D ;D





    Sjekk ut på Spotifyy 8)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    jan#jan skrev:
    Start med dette dobbeltalbumet ... tvilsom om du får tak i det på vinyl... utgitt i 400 x håndnumererte gatefold 4 x picturedisc

    Jeg har seff ;D ;D ;D ;D





    Sjekk ut på Spotifyy 8)
    Se hva jeg finner, vinyl er jo selvsagt å foretrekke men overlever nok cd au :)
    Notert på "ønskes" listen min.

    /jan
     
    J

    J.J

    Gjest
    Det Therion Albumet er innspilt med totalt 170 medvirkende ... IMPONERENDE - dette er folk som satser på kvalitet.
    OG pompøst ;D fullt kor - fullt klassisk orkester.

    Skikkelige folk som har en stor stjerne her hos meg .
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    her går det foreløpig i trolljegeren på storskjerm med unga :) blir musikk etterpå antagelig blir det vel litt avslappning med lissie og litt online spilling med unchated 2

    du da?
     
    J

    J.J

    Gjest
    jokris skrev:
    her går det foreløpig i trolljegeren på storskjerm med unga :) blir musikk etterpå antagelig blir det vel litt avslappning med lissie og litt online spilling med unchated 2

    du da?
    Her er det Therion kveld ........ ;D fint å høre på Klipsch ... og så er det litt Laphroaig i glasset da ... 8)
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.858
    Antall liker
    13.686
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    jan#jan skrev:
    Musikk for å sløve i soffan nå .... ;)
    Sløve i soffan??
    Opp og hopp, er vel ikke ferdig å pusse opp ennå?

    R
     

    Geir Kristiansen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2011
    Innlegg
    2.853
    Antall liker
    2.281
    Sted
    Tromsø
    Opeth - Harvest
    Pain Of Salvation - Undertow
    Katatonia - Departer

    I den ene øyeblikket kjører bandene med full grovling og det hele for i neste oyeblikk levere sarte melodier i ypperste klasse. Svenskene har tre band som får de megastore metalbandene til å fremstå heller puskt.

    Legger man til InFlames (som jeg mener man må trene litt mer på enn de tre nevnte) så har man mange timer med metallykke bare der.
    Ved besøk har man behov for litt taffel i bakgrunnen og hva er da bedre enn Damnation. Taffel som selv far kan like ;D
     
    J

    J.J

    Gjest
    Geir Kristiansen skrev:
    Opeth - Harvest
    Pain Of Salvation - Undertow
    Katatonia - Departer

    I den ene øyeblikket kjører bandene med full grovling og det hele for i neste oyeblikk levere sarte melodier i ypperste klasse. Svenskene har tre band som får de megastore metalbandene til å fremstå heller puskt.

    Legger man til InFlames (som jeg mener man må trene litt mer på enn de tre nevnte) så har man mange timer med metallykke bare der.
    Ved besøk har man behov for litt taffel i bakgrunnen og hva er da bedre enn Damnation. Taffel som selv far kan like ;D
    Dette er bare rene faktaopplysninger ;D Og sånt liker vi ;D ;D

    Damnation skiva til Opeth er jo noe alle kan like .. det er en skive jeg setter på til folk som ikke vet hva det er ... og så sier jeg at det er Death Metall - og da skjønner jo ikke folk noe ;D

    Liker veldig godt at det er variasjon i låtene, gjør at det er lettere og la vær og skifte plate .... ;)
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Geir Kristiansen skrev:
    Legger man til InFlames (som jeg mener man må trene litt mer på enn de tre nevnte) så har man mange timer med metallykke bare der.
    Jeg beklager, men hver gang noen nevner In Flames, må jeg bare nevne hva en svensk tidligere kollega som var en skikkelig "metalhead" konsekvent omtalte musikken deres som: Nemlig "dagis-döds". :D
     

    tartom

    Medlem
    Ble medlem
    02.05.2007
    Innlegg
    24
    Antall liker
    0
    Dere metall gutta, må sjekke ut Gojira. Fransk metall på sitt beste, trommis i verdensklasse + litt til.
     
    J

    J.J

    Gjest
    Dazed skrev:
    Geir Kristiansen skrev:
    Legger man til InFlames (som jeg mener man må trene litt mer på enn de tre nevnte) så har man mange timer med metallykke bare der.
    Jeg beklager, men hver gang noen nevner In Flames, må jeg bare nevne hva en svensk tidligere kollega som var en skikkelig "metalhead" konsekvent omtalte musikken deres som: Nemlig "dagis-döds". :D
    Hehe.. her er da ingenting som bør beklages ... ;D
     
    J

    J.J

    Gjest
    tartom skrev:
    Dere metall gutta, må sjekke ut Gojira. Fransk metall på sitt beste, trommis i verdensklasse + litt til.
    Har Frankrike noen andre da ?? ;) Hehe .. og jeg fikk ikke sett dem da dem var på fjellet engang ... ja altså Slottsfjellfestivalen.... :-[


    Edit: du får slenge ut en Y.T link da ... som det er verdt og høre på :D
     

    SOEDAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Innlegg
    3.101
    Antall liker
    503
    Glemmer aldri når jeg så In Flames på Rock in i Oslo. Utrolig fett å se et slikt band på sitt beste, spillende på en liten pub...
     
    J

    J.J

    Gjest
    SOEDAL skrev:
    Glemmer aldri når jeg så In Flames på Rock in i Oslo. Utrolig fett å se et slikt band på sitt beste, spillende på en liten pub...
    Sikkert fett 8)

    Det som er litt kult er jo at før så var dem oppvarmere for Sepultura ............. Nå er det omvendt .... ;D
     

    tartom

    Medlem
    Ble medlem
    02.05.2007
    Innlegg
    24
    Antall liker
    0
    Du får sjekke denne fra Gojira





    Edit: Redigert , la inn som direkte Y.T link her.
     
    J

    J.J

    Gjest
    tartom skrev:
    Kult, jeg vet ikke hvordan jeg gjør det
    Isteden for sånn du gjorde , i en url - så trykker du på Y.T og legger linken inn der ... prøv og se , tåler nok mer fransk metall ;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn