O
OivindJ
Gjest
Noen som er hjemme igjen ennå?
Hatt en hyggelig dag i dag da folkens?
Hatt en hyggelig dag i dag da folkens?
Det jeg mente da...BT skrev:Alle er vel på messe...
Mye kan nok sies om Affa, men jeg tror han var god på bunnen hvertfall.Affa skrev:Hei!
Så ikke meldingen før nå!!!
Takk for det, og det samme til deg!
Av og til må ting sies tydelig vet du.....
Ha en fin uke!
Alfred
Bedre kan det ikke sies. Kona er på jobb, jeg er i Nøgne Ø land, og Mozart pleier øregangene.OldBoy skrev:Nei, bedre å sitte hjemme og slappe av med det anlegget man har, uten å vite noe om hva man går glipp av. God musikk, et glass rødvin og full fart på peisen en gråværsdag på Østlandet. Pluss kona ute av huset i en uendelig rekke av lørdagsærend. Kan ikke bli bedre.
tja....Zomby_Woof skrev:Æ'kke i Horten jeg heller. Kjeder vettet av meg i pendlerkåken i stedet.
Jeg kjøpte meg forresten en slik Acromat i Kristiansand tidligere i uka. Enda en grunn til å glede meg til jeg kommer hjem neste gang. To lønninger igjen til jeg skal hjem for godt, nå...
Og sannelig gjør jeg ikke det samme rent bortsett fra Cure da. Nei takk til nachspieltilbud. Må legge seg nå, onkel-unger kommer til å kreve sitt om få straxer....JEJ skrev:Klokken nærmer seg fem, sitter å hører på gammel Cure med ett aldri så stort glass med rødvin!
Ikke dumt!
mvh
Johan