Jammen var det stille her i dag gitt :)

O

OivindJ

Gjest
Noen som er hjemme igjen ennå?

Hatt en hyggelig dag i dag da folkens? :)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Alle er vel på messe...

O

OldBoy

Gjest
Messe??

Messe, det er fa'li, det!

Nei, bedre å sitte hjemme og slappe av med det anlegget man har, uten å vite noe om hva man går glipp av. God musikk, et glass rødvin og full fart på peisen en gråværsdag på Østlandet. Pluss kona ute av huset i en uendelig rekke av lørdagsærend. Kan ikke bli bedre.

Men stille på HFS er det naturligvis.

M

Morpheus

Gjest
Ja det var en smule stille ja... Akk den hifimessen ;D. Har forøvrig erklært krig mot musemafiaen da jeg så en representant for arten luntende over stuegulvet inatt. Så nå har jeg kjøpt musedrepings-remedier for kr 500....

Ellers gikk jeg gjennom noen gamle PM'er og fant denne i samlingen...

Affa skrev:
Hei!
Så ikke meldingen før nå!!!
Takk for det, og det samme til deg!

Av og til må ting sies tydelig vet du.....

Ha en fin uke!

Alfred
Mye kan nok sies om Affa, men jeg tror han var god på bunnen hvertfall.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
OldBoy skrev:
Nei, bedre å sitte hjemme og slappe av med det anlegget man har, uten å vite noe om hva man går glipp av. God musikk, et glass rødvin og full fart på peisen en gråværsdag på Østlandet. Pluss kona ute av huset i en uendelig rekke av lørdagsærend. Kan ikke bli bedre.
Bedre kan det ikke sies. Kona er på jobb, jeg er i Nøgne Ø land, og Mozart pleier øregangene.
Ute er det drittvær, her, som ellers på østlandet.
Ha en fin lørdagskveld.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Æ'kke i Horten jeg heller. Kjeder vettet av meg i pendlerkåken i stedet.

Jeg kjøpte meg forresten en slik Acromat i Kristiansand tidligere i uka. Enda en grunn til å glede meg til jeg kommer hjem neste gang. To lønninger igjen til jeg skal hjem for godt, nå...

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Zomby_Woof skrev:
Æ'kke i Horten jeg heller. Kjeder vettet av meg i pendlerkåken i stedet.

Jeg kjøpte meg forresten en slik Acromat i Kristiansand tidligere i uka. Enda en grunn til å glede meg til jeg kommer hjem neste gang. To lønninger igjen til jeg skal hjem for godt, nå...
tja....

Noen timer med "unyttig" arbeid for så noen timer på byen med vinylsnurring. Helt grei lørdag. Penger på konto, noen liter øl, gode venner og masse musikkglede......... ;)

JEJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Antall liker
49
Klokken nærmer seg fem, sitter å hører på gammel Cure med ett aldri så stort glass med rødvin!

Ikke dumt!

mvh

Johan

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
JEJ skrev:
Klokken nærmer seg fem, sitter å hører på gammel Cure med ett aldri så stort glass med rødvin!

Ikke dumt!

mvh

Johan
Og sannelig gjør jeg ikke det samme rent bortsett fra Cure da. Nei takk til nachspieltilbud. Må legge seg nå, onkel-unger kommer til å kreve sitt om få straxer.... :p ::) ;) :D ;D ;D

Topp Bunn