Ja - jeg slanker meg!;D ;D

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• CNK

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    19.08.2006
    Antall liker
    4
    Anonym skrev:
    CNK skrev:
    Maurice Green 175cm 75kg - så er ikke så veldig langt man skal opp før man kan ha muskler. Godt å lese at flere her har tatt tak i vekta og gjør noe med det.
    Sett at han skulle ha slanket seg 10kg så er det vanskelig å finne noe flesk han kan ta av.
    Selvsagt helt enig, ville bare poengtere at man kan være veldig muskuløs uten å være for langt unna formelen til Loevhagen.

johnnygrandis - imponerende med 190 helt ned, tar 6rep med 160 på stanga selv (90grader og veier selv 70kg).

Viking

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    435
    Torget vurderinger
    4
    johnnygrandis skrev:
    Spratt ned fra 81kg til 73 på 4 måneder når jeg begynte med sykling (98% var muskeltap). Nå er jeg på vei opp igjen da jeg prioriterer vekttreningen for en stund, begynte sånn smått å slite med nakken når jeg trente sykling. Jeg prøver meg på sykling om ettpar måneder igjen.
    Jeg er nok en av de heldige som kan spise absolutt hva og hvor mye jeg vil uten å legge noe på meg. Bakdelen er at jeg har lite å ta av før jeg blir en syltapp. Jeg veide 68 kg før jeg begynte å trene vekter når jeg var 24år nå er jeg 37. Personlig pers i benk er 150 kg. Kjørte sett på 190kg i knebøy helt ned når jeg var på mitt beste.
    Jeg har en kompis som var 80 kg som dro opp 330kg i Markløft for noen år tilbake, medklær på var det nesten utenkelig at fyren skulle kunne gjøre det, en kan bli rimelig sterk uten å se ut som bole Thor og veie 120 kg.
    Jeg er 185cm og når jeg var 90kg, tok jeg 150kg i benk (godkjent løft), 280 i knebøy. En utfordring når jeg var 16 år gjorde at jeg dro 180kg (veide noen og 70kg) med en hånd i markløft ;D Da var det like mye vilje som styrke gitt ;)

Anonym

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    1.181
    Torget vurderinger
    4
    CNK skrev:
    Anonym skrev:
    CNK skrev:
    Maurice Green 175cm 75kg - så er ikke så veldig langt man skal opp før man kan ha muskler. Godt å lese at flere her har tatt tak i vekta og gjør noe med det.
    Sett at han skulle ha slanket seg 10kg så er det vanskelig å finne noe flesk han kan ta av.
    Selvsagt helt enig, ville bare poengtere at man kan være veldig muskuløs uten å være for langt unna formelen til Loevhagen.

johnnygrandis - imponerende med 190 helt ned, tar 6rep med 160 på stanga selv (90grader og veier selv 70kg).
    Da jeg hadde min forrige periode med styrketrening var 150-160 kg det jeg trente med i knebøy mot slutten, 3*8 og ned til under 90grader.

Nå har jeg bare 1-2 økter på apparater for å vedlikeholde litt av formen. Er 188 cm høy og veier rundt 88 kg.

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.488
    Torget vurderinger
    13
    Anonym skrev:
    CNK skrev:
    Anonym skrev:
    CNK skrev:

Da jeg hadde min forrige periode med styrketrening var 150-160 kg det jeg trente med i knebøy mot slutten, 3*8 og ned til under 90grader.

Nå har jeg bare 1-2 økter på apparater for å vedlikeholde litt av formen. Er 188 cm høy og veier rundt 88 kg.
    Jeg er desverre ikke i nærheten av den formen idag, mye har skjedd siden da deriblant 3 unger og en noe krevende jobb til tider. Skader her jeg også hatt min del av noe som nok har vært den mest begrensende faktoren for at ikke utviklingen min har vært bedre. Nå er det mer fokus på å kjøre øvelsene riktig og bygge opp en god base før jeg tør øke vektene betraktelig. En blir jo ikke yngre og klok av skade gjør sitt til at jeg skyndter meg sakte denne gangen.
    Benkpress utgår som en av øvelsene da AC leddet i skuldrene mine ikke ønsker slik trening, desverre.

xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    11.113
    Sted
    Holmestrand
    Veier 98 kg, det er relativt trangt på 170 cm. Har vært i god trening de site 3månedene. Har droppa veiing i denne perioden. Vekta er som før men har rykka 2 hakk inn på beltet. Det inkludrer julefeiring med god mat og næringsrike sammenkomster. Har flytta fokus over fra vekt til form. Har planlagt å legge noe mere fokus på hva jeg spiser fra nyttår. Da med hovedfokus på mengde. Målet er 90 kg fram ca 1. Mai. har gjort raske rykk med gode resultater før, og de kg-ene har returnert med grusom kraft (tyngde), så jeg vil prøve en mer tålmodig strategi denne gangen.

W.Sand

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Antall liker
    5.170
    Sted
    moelv
    Torget vurderinger
    3
    Hvordan står det til her da :rolleyes::mad:, ble det stabilt, falitt eller jo-jo ?

Loevhagen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Antall liker
    1.046
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Har en BMI på 23-24. For noen år siden så var den over 26. Betyr det at jeg var feit? Neppe. Det var etter en periode med mye styrketrening og bevisst kosthold. Nå med normal kosthold og passe mengder trening så føles BMI på ca. 23 ganske OK.

Enhver må strebe mot sitt eget mål. Selv synes jeg det å se "feit-bola" ut er litt - ut, og det å være passe tynn / definert er mye bedre. Dog vanskeligere å jobbe mot.

Har trent 3 ganger i uka (småøkter) de siste 10 månedene - og hver periode med trening er ca. 4 uker og ei uke nada - og på-ann-igjen.

Hva har man lært? Jo, at det er litt skremmende hvor fort kroppen "forfaller" uten jevn trening. :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn