Ja jeg har dratt på , og hatt besøk av Fosse på sentralen i kveld , litt skepsis var det jo , med ny-lodda greier , men det hele virker.
Jeg bytta rør og starta opp , men i og med at jeg venta gjest i dag , så koblet jeg tilbake til det gamle røret , syntes det låt litt bedre( ikke så kraft , men klangen ble litt vissen med nytt rør , vi hadde selvsagt mere lyst til å høre på musikken enn å brenne inn rør , det skal gjøres nå , som jeg bytter til det nye , og det skal få timene sine.
Dette spiller veldig bra , det er ingen mirakelboks på hverken innspillinger , eller andre skjevheter i pressinger

, men gir en ro og fundament som OTO ellers ikke klarer.
mere punch , og ikke minst dybde i musikken.
Det skal bli spennede å høre på det nye røret etter noen timer , noen bp psu brukere som vet om det blir annerledes etter litt tid med strøm på gz 37-.?
Jeg får nå toneframhevelsen bedre til spesiellt på lave volumer , og det blir enda mere trøkk og moro på høye volumer.
Er det bass på skiva , hører du det med denne boksen tilkoblet.
Ikke rukket å knipse bilder enda , men fosse tok noen , med medbrakt bra kamera. Vi får se om Fosse kommer innom med noen bilder.
Ellers kan jeg si at med BP psu er det slett ingen negative sider med denne , den ødelegger ingen klang eller finesser i lyden.
Vi spillte en del vinyl i dag , men fikk også prøvd den glimrende DAC en fra Canadiske Bryston , som leverer 30 sekunder etter at knappen skrus på , ett funn for en vinylelsker som meg , som skal ha noe som spiller på kort varsel , og leverer når jeg har lite tid på dager med mye overtid.
Hittil har jeg vært nødt til å ty til vinyl når jeg skal ha litt go-lyd , så det er yhelt klart fare for innvesteringer på digitalis-fronter etterhvert....Jeg spiller så lenge jeg kan , til eiern MÅ ha den igjen , og takker Jan Erik Ærbødigest for lånet.
Takker også Fosse for ett ( igjen) hyggelig besøk. selv om det ble på sparket , og med nymonterte greier i anlegget.
Det eneste som var her sist du var innom var vel vinylspillern , og dagens pickup . Jeg beholder nok den komboen en stund til !
e.s.t retroperspektive spiller nå.
Mvh Espen