Radka og steve spiller her nå , dette blir ikke helt ut på viddene hører jeg , skal jeg endelig komme i mål P?
hadde vært snadder....Piano er veldig fint å høre på disse.....
Når det gjelder dynamikk er ikka an/e verdens beste , det er bare det at det som jeg har hørt som er grisebra på dynamikk , har ikke klangen til Peter Q s fiskekasser ;D , den vil jeg gjerne ha , når Radka , Loreena mc Kennith , Bjarne Nerem , Ben webster og Treje Rypdal er blandt favorittene......
Min elsk på Jazzens mysterier har gitt meg en dreining lydmessig det siste året der jeg ønsker å prioritere litt annerledes mht til Dynamikken , jeg kompromisser litt nå , men får igjen i ti-fold klangmessig. ( syntes jeg) og jeg har kommet dit at det som er viktig er at jeg som eier liker det JEG har kjøpt , og trives med det.
å sidet på en annen måte er vel at jeg begynner å få litt erfaring , jeg har jo vært innom jævlig mye , at hi-fi klaffer med førsteanlegget skal jaggu meg mye til , men nå har jeg valgt.....det er mye som spiller bra , men jeg har nok blitt fan av den skjeggete gubben som produserer hi-fi i liten målestokk i Sussex i England , og heter Peter Quortrup.
OTO-kjøpet var greit for å ha noe å " lete etter høyttalere med" på sikt blir det en ny annen integrert. Helst 300b ,
Espen