Ixos`s sin lyttestue.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hentern snart nå....... he he. så blir det shootout-tid igjen.... som for meg er det eneste nyttige , med rein sammenlikning mht lyden.... så får den beste bli , denne gangen også.

    Det har vært en tid der det har vært fokus på ane ting enn hi-fi .... det er jo greit å bruke utetiden fornuftig når det er (sol) og sommer , vintern er jo lang nok , nå er vedlageret fyllt , satt i svartovn i garasjen og flislagt vegg der , smt montert opp anlegg med klips der ute....Klips høyttalerne spiller hakket bedre enn de gamel kikseterne som sto ppe når ovk ligaen var på besøk... det ble rf-62 på hylla i garasjen.

    Nå er det særs mørkt om kveldene , dermed dreier det mer over til musikken igjen , jeg jeg har en del uhørte vinylskiver å kose meg med også..... blir moro.

    svart som fy i skauen nå på kveldene.... bare å fyre , vedlegeret er fyllt til randen.....

    Mvh Espen

    Mvh Espen
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Da var jeg igang med ny forsterker , mcintosh 275.... en legendrisk kloss dette , i forhold til mye annet , spiller dette bra rett ut av esken , allikevel trenger nok rørene litt tid , kjører nå med originalt rørsett rundt baut på denne.

    Lyden opp mot transistor , tja .... noe feitere klang er registrert , litt varmere i stua og det er ikke tivl om at synergien med preamp igjen har noe å si . Jeg velger å spille på denne uavbrutt en tid fremover , og la den få stå p mest mulig , så får vi se når je kobler tilbake....

    Mvh Espen
     

    Finbeck

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.10.2008
    Innlegg
    1.500
    Antall liker
    1.135
    Gratulerer med ny forsterker,du får fyre opp gråtassen og ta deg en tur til Ådalen snart.
    Mvh Tom
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn