- Ble medlem
- 20.10.2006
- Antall liker
- 0
Hei. Er det noen som har noen oppfatning om hvordan en Denon 103 pickup vil fungere i en Linn Ittok?
Her er det kanskje naturlig å følge opp med en anbefaling av hvilke pickuper som passer en Ittok?Dårlig. La være!
Mvh Vidar P
Massevis.Her er det kanskje naturlig å følge opp med en anbefaling av hvilke pickuper som passer en Ittok?![]()
Den gang jeg hadde Ittok brukte jeg Monster Alpha One, AT OC9 og Benz H2.0. Disse ga bra resultat. Prøvde en gang Ortofon MC 20 Supreme, men det var ingen god match IMO.Her er det kanskje naturlig å følge opp med en anbefaling av hvilke pickuper som passer en Ittok?![]()
Har hørt i Ekos 1 men ikke i Ittok. Jeg sier ikke at de er "dårlige". For all del.. de har sine sider. Men jeg PERSONLIG blir aldri revet med av den lydtypen som Benz representerer.Har du prøvd Benz PU'er i Ittok eller Ekos, Vidar. Jeg har hatt 3 stk. Wood H2.0 (både i Ittok og Ekos) og Ruby 2 i Ekos. Synes det spilte fortreffelig.
USD 289 på http://www.needledoctor.com/Mange gode tips her. Merker meg spesielt AT OC9. Hvilken pris ligger denne på? Hvor får jeg kjøpt en sånn?
AT OC9 er super i en Ittok (så lenge den ikke har modnet til en Tik-Tok); men du bør ikke forvente en "feit" og overvarm klang.. da er det andre veier som er mer effektive. OC9 er åpen, klar, artikulert, rytmisk, nøytral og spennende. Kjøp ML-utgaven (mk2).Mange gode tips her. Merker meg spesielt AT OC9. Hvilken pris ligger denne på? Hvor får jeg kjøpt en sånn?