Hadde jeg vært Støre så hadde jeg tatt det som et komplement.
I går kl 10:54 #9.561 Jim I Hendriksen - Ble medlem 06.04.2019 Innlegg 9.409 Antall liker 14.852 Torget vurderinger 2 Hadde jeg vært Støre så hadde jeg tatt det som et komplement.
I dag kl 17:24 #9.563 Billbob Hi-Fi freak Ble medlem 04.04.2011 Innlegg 1.989 Antall liker 984 Turister fra terrorstaten skaper kvalme verden over. Hvorfor skal kriminelle krigsforbrytere kunne reise i det hele tatt? Badly behaved Israelis to feel the wrath of Thai law Thailand expects Israeli tourists to be better behaved in future following a meeting between Thai police and a top Israeli security official, amid growing discontent with visitors from the Jewish state. www.bangkokpost.com
Turister fra terrorstaten skaper kvalme verden over. Hvorfor skal kriminelle krigsforbrytere kunne reise i det hele tatt? Badly behaved Israelis to feel the wrath of Thai law Thailand expects Israeli tourists to be better behaved in future following a meeting between Thai police and a top Israeli security official, amid growing discontent with visitors from the Jewish state. www.bangkokpost.com