Iht. nrks kilder ifm rubio i israel har ikke usa motsatt seg israeljødenes annektering av Gaza
så stor israel blir nok etablert, og det vil nok fortsette å utvides etter denne omgangen. Hadde jeg bodd i nærområdene der hadde jeg vært ytterst nervøs og kanskje begynt å lage noen bomber og droner og robothunder
som skrevet tidligere, da kan israeljøden fortsette å slakte ned Palestinerne på lik linje med reingjeterne som slakter sine rein inne i reingjerdet
uten at det er noe resten av verden kan gjøre med det
utenom å fortsette og snakke om fred
slik de har holdt på siden 1948
uten noe resultat
og håper at Hamas skal dø hen
du milde for noen tullinger
israeljødene må behandles på lik linje som russerne; møtes med samme makt og grusomhet som de selv utøver
dernest mure de inn bak sin egen mur slik at deres naboer er beskyttet mot dem
men det er nok for sent for denne runden
så spørs det om araberne har cojones og tar tak mot israel, og derav usa
tror vel at det heller ikke vil skje
litt fakta om antall drepte sivile (her vil sjølvsagt israeljødene og deres støttespillere ta umiddelbart dissens siden det ikke finnes sivile Palestinere; kun terrorister og Hamas, men stor sett i resten av verden forholder man seg til sivilbefolkningen som sivile)
Siden oktober 2024 Gaza 64,000 palestinere, halvparten kvinner og barn
Siden februar 2022 Ukraina 13,883 sivile , ca 730 barn, ukjent kvinner
og det er sikkert store mørketall spesielt fra Gaza
så stor israel blir nok etablert, og det vil nok fortsette å utvides etter denne omgangen. Hadde jeg bodd i nærområdene der hadde jeg vært ytterst nervøs og kanskje begynt å lage noen bomber og droner og robothunder
som skrevet tidligere, da kan israeljøden fortsette å slakte ned Palestinerne på lik linje med reingjeterne som slakter sine rein inne i reingjerdet
uten at det er noe resten av verden kan gjøre med det
utenom å fortsette og snakke om fred
slik de har holdt på siden 1948
uten noe resultat
og håper at Hamas skal dø hen
du milde for noen tullinger
israeljødene må behandles på lik linje som russerne; møtes med samme makt og grusomhet som de selv utøver
dernest mure de inn bak sin egen mur slik at deres naboer er beskyttet mot dem
men det er nok for sent for denne runden
så spørs det om araberne har cojones og tar tak mot israel, og derav usa
tror vel at det heller ikke vil skje
litt fakta om antall drepte sivile (her vil sjølvsagt israeljødene og deres støttespillere ta umiddelbart dissens siden det ikke finnes sivile Palestinere; kun terrorister og Hamas, men stor sett i resten av verden forholder man seg til sivilbefolkningen som sivile)
Siden oktober 2024 Gaza 64,000 palestinere, halvparten kvinner og barn
Siden februar 2022 Ukraina 13,883 sivile , ca 730 barn, ukjent kvinner
og det er sikkert store mørketall spesielt fra Gaza
Sist redigert: