Det er en Moon 600 I på bruktbørsen.
Har ikke hørt den selv, men den fikk i sin tid meget god omtale.
Har ikke hørt den selv, men den fikk i sin tid meget god omtale.
Testet Tyr i eget anlegg og konstanterte at den var nøytral, men nådde ikke opp til Sugden på noen måte. Ikke spesielt engasjerende å lytte til. Hvor mye bedre Thor er vet jeg ikke.Salvatore: Nye Bladelier har ikke like analytisk lyd som Thor Mk1 og Mk2- langt derifra..stikk og prøv en nå, du..da spiser du i det det der..de elsker å drive alt fra PMC til Sonus Faber.
Hva var det han ikke likte med den? Har aldri hørt NuForce. Hvem selger dem her til lands?En kamerat lånte med en Sugden A21SE hjem og ble ikke spesielt imponert over den.
Er ikke helt sikker. Mener kameraten min mente den manglet litt oppløsning. Nuforce forhandler i Norge: Renaissance AudioHva var det han ikke likte med den? Har aldri hørt NuForce. Hvem selger dem her til lands?En kamerat lånte med en Sugden A21SE hjem og ble ikke spesielt imponert over den.
Coda...En kompis av meg har en flott transistorforsterker fra Kodavet at Pm Audio forhandler disse. han har et par Tannoy...
Tannoy Dimension Cd 12
Det er jo helt fantastiske høyttalere i seg selv, men i kombo med den koda forsterkeren, ha jeg aldri hørt bedre lydAnbefaler deg på det sterkeste å se på Koda... Vet at mange mener koda gir mye følelse av rørlyd, og der stiller jeg meg helt enig ,, de forsterkerne gir en fantastisk gjengivelse av mellomtone.. og bass (dimension TD 12) har jo en syyyykt god bassgjengivelse.... Men det var nå det
Koda tror jeg ( som er rørmann) kan være din nøkkel til Virkelig godlyd
Bare en anbefaling![]()
Jan Arne
Ellers er alt du sier korrektCoda...En kompis av meg har en flott transistorforsterker fra Kodavet at Pm Audio forhandler disse. han har et par Tannoy...
Tannoy Dimension Cd 12
Det er jo helt fantastiske høyttalere i seg selv, men i kombo med den koda forsterkeren, ha jeg aldri hørt bedre lydAnbefaler deg på det sterkeste å se på Koda... Vet at mange mener koda gir mye følelse av rørlyd, og der stiller jeg meg helt enig ,, de forsterkerne gir en fantastisk gjengivelse av mellomtone.. og bass (dimension TD 12) har jo en syyyykt god bassgjengivelse.... Men det var nå det
Bare en anbefaling![]()
Jan Arne![]()
Hvis denne er innenfor budsjett ville jeg klart vurdert den. ASR er blandt de to-tre beste forsterkere jeg har hørt.Er kanskje nevnt men der ligger en ASR Emitter på bruktbørsen jo....
Coda var det jaEllers er alt du sier korrektCoda...En kompis av meg har en flott transistorforsterker fra Kodavet at Pm Audio forhandler disse. han har et par Tannoy...
Tannoy Dimension Cd 12
Bare en anbefaling![]()
Jan Arne![]()
![]()
Nå kommer jo Devialet med nye modeller som bør sjekkes ut . Om de mindre modellene, som den største, spiller "fletta" av alt i prisklassen bør du jo vente.....Takk for alle anbefalinger og innspill. Det som er sikkert, er at det finnes utrolig mye bra der ute av forsterkere, og at alle har sine preferanser. Men det er mange anbefalinger som er meget interessante, noen blir for dyre, visst jeg skal bytte, og noen er litt mindre interessante for mitt bruk og stue. Noen har jeg vært nysgjerrige på lenge, og noen er helt nye, men jeg har blitt en klokere sjel, uansett om det blir ny om litt, eller senere, så hjertelig takk til alle