Fikk desverre bare med meg en dag, men kan si såpass som at det gav mersmak! Var jo mange utrolige lytteinntrykk her.
Kan for eksempel nevne at bassen og dynamikken i oppsettet til Oslo Hifi-center (Adydon) gikk utenpå alt jeg har hørt før (nå skal det sies at jeg ikke har hørt mage high-end oppsett). Alt annet låt smått etterpå.
Best likte jeg likevel kanskje oppsettet med de der Marten-høyttalerne til 300 000.- Det kan nok ha å gjøre med at de spillte min musikksjanger på det rommet rock/pop. På de rommene som de bare spilte jazz/blues/klassisk/spesielle musikkspor for demonstrasjon ble det vanskeligere for meg å vurdere.
Hadde forresten skjønt etterpå at jeg burde vært en tur på rom 500 (Kringlyd). Var fullt da jeg gikk innom, og jeg rakk ikke å komme tilbake. Skulle likt og hørt hva de gutta kan få til med en hjemmekino! Håper inderlig at de kommer tilbake neste år!
Noe jeg kanskje savnet fra utstillerne var mer info om hva det faktisk var vi lyttet til. Jeg er ikke så bereist i hifi at jeg har sett så mange av disse produktene før, og litt mer info kunne gjort seg (om ikke annet enn en plakat med informasjon om hva oppsettet består av og pris).
Der syns jeg forresten at rommet med Audiovector og Naim var bra. En interessant forelesning fra Naim-mannen! Om Naim er noe for meg blir jo likevel vanskelig å si uten å prøve det hjem. Så veldig spennende ut den cd-spilleren med hard-disc som de hadde! (Noen som vet hva den koster i Norge?)
Syns også at det var litt pussig at Hifi-klubben ikke var der. Her har mange reist Skandinavia på langs for å komme, og så er ikke klubben rett borti gata til stede. Ikke at det var noe problem egentlig- Produktene på HFK har jeg jo tilgjengelig året rundt.
Kunne også tenkt meg flere produkter i kjøpbar prisklasse (for de fleste tusener og titusener). Går jo ikke bare for å bli imponert, men for å peile ut ting jeg kunne tenke meg også. Her er sikkert mange helt uenig med meg

Ikke for det; det var jo litt deilig å få lyttet til en del superanlegg - ikke ofte jeg får gjort det...
Messa ga uansett som sagt mersmak. Håper det blir en neste gang!!!