Inneklemt dag, Dagsenter og Online platesalg

Da var Kristi Himmelfart og hverdagen er tilbake allerede i morgen. Vi holder åpent fredag og lørdag (10-16)som vanlig.
Fremover kommer vi til å legge ut litt plater på vår egen Facebook side. Så de av dere som er på den plattformen kan følge linken under og like/følge siden for plateslipp :)
Om vi lever opp til tittelen Dagsenter vet jeg ikke, men jeg vet at du er hjertelig velkommen innom uansett om du skal handle eller ikke :)

Prisliste:

Facebook side:

1C26BADE-F06A-4437-A723-5A261FC03E0F.jpeg

Kommentarer

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.688
Torget vurderinger
24
Nå vet jeg hvilke konserter @Bulter er på i eninga.... han sitter jo og spiller på det bildet overfor 😅😅😅

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.688
Torget vurderinger
24
Det var akkurat det jeg tenkte også!!! Du er så populær at alle vil ligne deg 🥰 Personlig holder jeg en knapp på nr. to fra venstre!
Korr.: to fra HØYRE skulle det være!

Sist redigert:

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Antall liker
45.552
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
22
Det er godt vi pensjonister endelig har et skikkelig tilbud i kommunen. Nå mangler det bare et velutstyrt snekkerverksted så vi kan lage noen Platespiller-Plinth , høyttalere osv. 😊

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
33.096
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Er det der en vaskebaljebass?

Informasjon om bruker

Hifi&Vinyl
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
3.382
Link til alle artikler
134
Hifi&Vinyl sine annonser
Bransjenyheter
Merch, jazz på cd og solskinn!

Merch, jazz på cd og solskinn!

• 1
For ett vær! Hadde det ikke vært for følgende fakta hadde jeg droppet å besøke oss i helgen; - Stort påfyll av CD plater (Mye jazz) - Mange nye skiver i hyllene (m/vurdering og priser) - Mye ny...
Fortsett
Bransjenyheter
Solskinn, musikk og god kaffe. Kan man ha det bedre på en lørdag?

Solskinn, musikk og god kaffe. Kan man ha det bedre på en lørdag?

• 0
Nå er det endelig helg, hyllene er fylt opp og det er perfekt platekjøp vær! Lørdag 11 til 16. (Tor/fre 12-17) Ps: CD hyllene med 3 for 100,- er også fylt opp, både Jazz og Rock bugner av gode...
Fortsett
Bransjenyheter
🔊 Vinyl- og HiFi-salg i Ski – lørdag 11-16!

🔊 Vinyl- og HiFi-salg i Ski – lørdag 11-16!

• 2
Kjære vinylentusiaster og hi-fi-entusiaster, Denne lørdagen er det endelig tid for en skikkelig god deal! Vi har 20 % på ALL vinyl + masse knallgode tilbud på hi-fi-utstyr. (FØLG MED I...
Fortsett
Bransjenyheter
Hifi&Vinyl holder stengt fredag og lørdag!

Hifi&Vinyl holder stengt fredag og lørdag!

• 0
Da nærmer det seg messe igjen og siden vi ikke kan være to steder til samme tid holder butikken i Ski stengt fredag og lørdag denne uken. (Vi er tilstede i butikken 12-16 fredag om du skal hente...
Fortsett
Bransjenyheter
Hifi&Vinyl stiller selvsagt på Oslo Hifi Show i Sandvika!

Hifi&Vinyl stiller selvsagt på Oslo Hifi Show i Sandvika!

• 3
Årets høydepunkt er i snart gang – vi rIgger til i Fjordsalen og fortsetter å være hifinorges go-to for god musikk! Gode tilbud, gode plater og aller best: gode samtaler med folk som elsker...
Fortsett
Bransjenyheter
Helgen før helgen

Helgen før helgen

• 0
Helgen nærmer seg og det har ‘blåst’ inn mye nytt i hyllene! Neste lørdag holder vi stengt ifm Oslo HiFi Show, så det kan være lurt å gjøre unna handelen denne helgen :) Åpent 11-16 lørdag...
Fortsett
Topp Bunn