Inneklemt dag, Dagsenter og Online platesalg

Da var Kristi Himmelfart og hverdagen er tilbake allerede i morgen. Vi holder åpent fredag og lørdag (10-16)som vanlig.
Fremover kommer vi til å legge ut litt plater på vår egen Facebook side. Så de av dere som er på den plattformen kan følge linken under og like/følge siden for plateslipp :)
Om vi lever opp til tittelen Dagsenter vet jeg ikke, men jeg vet at du er hjertelig velkommen innom uansett om du skal handle eller ikke :)

Prisliste:


Facebook side:

1C26BADE-F06A-4437-A723-5A261FC03E0F.jpeg
 

Kommentarer

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.316
Antall liker
83.408
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Fantastisk bilde 😂🤣😂
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.396
Antall liker
102.390
Torget vurderinger
23
Nå vet jeg hvilke konserter @Bulter er på i eninga.... han sitter jo og spiller på det bildet overfor 😅😅😅
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.396
Antall liker
102.390
Torget vurderinger
23
Det var akkurat det jeg tenkte også!!! Du er så populær at alle vil ligne deg 🥰 Personlig holder jeg en knapp på nr. to fra venstre!
Korr.: to fra HØYRE skulle det være!
 
Sist redigert:

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Innlegg
11.052
Antall liker
33.672
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
19
Det er godt vi pensjonister endelig har et skikkelig tilbud i kommunen. Nå mangler det bare et velutstyrt snekkerverksted så vi kan lage noen Platespiller-Plinth , høyttalere osv. 😊
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.316
Antall liker
83.408
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Det er godt vi pensjonister endelig har et skikkelig tilbud i kommunen. Nå mangler det bare et velutstyrt snekkerverksted så vi kan lage noen Platespiller-Plinth , høyttalere osv. 😊
Skal ikke se bort i fra at den godeste Jørgen har en tilskuddsavtale med kommunen 😁
 

Informasjon om bruker

Hifi&Vinyl
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.834
Link til alle artikler
71
Hifi&Vinyl sine annonser
Bransjenyheter
Påskestress?

Påskestress?

  • 8
I år som i fjor er vi her for deg! Vi holder åpent onsdag og lørdag i uken som kommer. 12-17. Onsdag håper vi å kunne vise frem mye «ny» hifi for dere og lørdag viser The Stig(tm)...
Fortsett
Bransjenyheter
Hifi&Vinyl fikk ett leserbrev…

Hifi&Vinyl fikk ett leserbrev…

  • 0
«Kjære Hifi&Vinyl. Nå har det vært mye snakk om vinyl den siste tiden. Hva med oss Hifi-Nisser?» Svar fra oss: - Kjære leser:
Fortsett
Bransjenyheter
Tusen takk til alle som besøkte oss på Oslo Hifi Show 2024!

Tusen takk til alle som besøkte oss på Oslo Hifi Show 2024!

  • 0
Nå er vi vel tilbake i butikken og i full gang med å gjøre klart til åpning torsdag!
Fortsett
Bransjenyheter
Stig at The wheel, Messeforberedelser og standard god stemning!

Stig at The wheel, Messeforberedelser og standard god stemning!

  • 16
Til glede for dere styrer The Stig skuta i plateavdelingen i dag. Jeg anbefaler alle om å be Stig om anbefalinger. Han er er levende leksikon ift musikkutgivelser :) Vi har så vidt startet...
Fortsett
Bransjenyheter
Regn, regn og atter regn. Best å …

Regn, regn og atter regn. Best å …

  • 0
fort. best å trekke innendørs! Vi har satt ut mye vinyl i dag. Vertigo Swirl samle plate, powermetal fra Anvil og Anthrax, Tesla, Return, Michael Jackson, Undertones, Queen, Visage, Simple Minds...
Fortsett
Bransjenyheter
We’re jazzing up the place!

We’re jazzing up the place!

  • 6
Da er vi klar for ny uke! Plater sorteres, settes i nye (!) hyller og støvsugeren går varm :) Vi sees! Jørgen Verkstedveien 25A, 1424 SKI 41603211
Fortsett
Topp Bunn