Fylgjer interessert med i denne tråden. Har også eit DIY-prosjekt som starta med Planar 3. Artig å registrere endringar etter kvar oppgradering/utprøving. Første trekk var plint i MDF i dråpe-form lik Project og Origin Live DC-motor med Advanced straumforsyning. Stort hopp opp. Så er det blitt OL-modifisering av RB300 arm, stuss, lodd og VTA-justering og eksperimentering med tallerken. Sammenlimt plast-tallerken, ca 35mm ,er det som så langt har gitt best resuktat. Fekk oppgradert motor til DC 200. Også det ga overraskande endring. No er det lager frå Scheu som blir neste trekk og utprøving av plint. Kanskje tallerken frå Scheu også.
Prøvde med ein alu-bjelke, 8 mm, mellom lager og tonearm og lagre denne i eitt punkt mot plintet, ca 1/3 frå senterlageret (Etter idé frå OL). Det blei feil. Blei ein resonans. Kanskje kunne eg forsøkt å dempa den, men har ikkje kome så langt.
Har også tenkt plint i sandwich av div materiale eg har liggande, rustfritt(umagnetisk) stål eller alu over og under og MDF eller plast eller limtre mellom. Har og tenkt på noko i tråd med KJ sitt konsept og på WT sitt konsept med MDF-plater med dempemateriale mellom. Difor fylgjer eg spent med her. Er forresten Scheu tallerken og lager verdt prisen?
Sigurd
Prøvde med ein alu-bjelke, 8 mm, mellom lager og tonearm og lagre denne i eitt punkt mot plintet, ca 1/3 frå senterlageret (Etter idé frå OL). Det blei feil. Blei ein resonans. Kanskje kunne eg forsøkt å dempa den, men har ikkje kome så langt.
Har også tenkt plint i sandwich av div materiale eg har liggande, rustfritt(umagnetisk) stål eller alu over og under og MDF eller plast eller limtre mellom. Har og tenkt på noko i tråd med KJ sitt konsept og på WT sitt konsept med MDF-plater med dempemateriale mellom. Difor fylgjer eg spent med her. Er forresten Scheu tallerken og lager verdt prisen?
Sigurd