Inn i Montana! og pickup

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.948
    Antall liker
    27.933
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Heldigvis er junior snart 14, og har sin egen platespiller.....
    Triste saker Valentino, men godt at det bare er penger.

    Hadde dog en, for meg, ny erfaring for bare en uke siden;
    oppdaget en edderkopp på platedekselet til GyroDec'en. Ved nærmere inspeksjon viste det seg at krabaten satt på innsiden.
    Etter å ha fjernet innbryteren, oppdaget jeg at skøyerfanten tydeligvis hadde lagt sin elsk på spileren, og hadde allerede kommet godt i gang med å kle den innvendig med spindelvev...... :-[
    Om dere har sett vinduskarmer i gamle uthus og lignende, så vet dere hva jeg snakker om.
    Helt utrolig, og mildt sagt klebrig arbeid å fjerne...... :'(

    Mvh

    Lagga
     
    K

    kbwh

    Gjest
    theStig har vært innom med måleapparat iaften, og nå er jeg plassert der jeg skal. Har en ganske fæl suckout omkring 100Hz, men den får jeg tåle. Blir litt lite trøkk, men men. Det viktige er at alle signifikante refleksjoner er mer enn 20dB nede, og det med kun to bilder på veggene og nada gardiner.

    theStig hadde også med testplaten vår, og etter at han dro har jeg fått på plass den nye brukte AT-OC10eren impulse var så vennlig å selge til meg og som postmannen hadde med i dag.

    Denne SATen er virkelig stille, også i MC-modus. Det låter glatt, dynamisk, ekspansivt, festlig, medrivende etc.

    Nå: Mozarts klarinettkonsert i A, spilt av Anthony Pay på basetthorn (det er det instrumentet den egentlig er skrevet for). Min absolutte favorittinnspilling. Fin Decca digitallyd på vinyl.

    Forhåpentlig kan vi avslutte tråden nå (hengelås er som nevnt montert). Takk nok en gang for at dere var med.
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Hyggelig å høre at det funker så bra, Valentino! :D Visste jo at den matcher som bare pokker i armen din, men likevel... Dessuten er det jo befriende å høre at NOE kommer fram med posten! Fin musikk spiller du også..

    Lykke til med hengelåsen!
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    Er vi som skal takke Valentino, for en utrolig flott tråd. Og slik en lykkelig slutt tross alt.... det gleder.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn