Ingvar Öhmans venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Hva med nye Guru Q60 som skal lanseres snart? Det er virkelig spennende at Sthlm Audio nå utvider til en gulvstående modell i serien. Den må da levere tordenskrall og kjellerdyp bass med slike dimensjoner. :D

    guru q60.jpg
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Ser spennende ut. Stygge sokler dog
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Hvorfor blir det da framstilt som en verdensnyhet i annonsen?

    Vi kan friste med intet mindre enn verdenspremiere på nye Tannoy Autograph Mini GR og Sthlm Audio Guru Q60 samt en mengde spennende tilbud!
    Kanskje det er en relansering med oppgraderinger?
     

    cbarth1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2012
    Innlegg
    2.198
    Antall liker
    2.448
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    2
    Etter det jeg har lest på svenske forum har den en helt hinsides dypbass. Dette blir spennende! Men sikkert dyrt, mener å huske den forrige QM60 lå på en 60-70k...
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Aha, såpass mange svenskedaler. Det med bassen er ikke akkurat uventet. De har et par løsninger jeg liker, men prisklassen er høy og alternativene er mange.
     

    triodelab

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.01.2018
    Innlegg
    109
    Antall liker
    49
    Hva med nye Guru Q60 som skal lanseres snart? Det er virkelig spennende at Sthlm Audio nå utvider til en gulvstående modell i serien. Den må da levere tordenskrall og kjellerdyp bass med slike dimensjoner. :D

    Vis vedlegget 487116

    Denne er helt identisk med den som ble solgt for 5-10 år siden i Norge. Du fikk den også da i hvit og sort pianolakk. Iallfall utvendig. Samme kan sies om den såkalte nye Q10, syns den er identisk med mine Qm 10 two med like spesifikasjoner.
     

    Thunderberg

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    08.04.2017
    Innlegg
    85
    Antall liker
    46
    Slenger meg med i Sthlm Audio klubben. Jeg er en meget fonrøyd eier av Guru junior som drives av en Naim Unitiqute 2. Står i et mellomstort rom. Spiller for mine utrente ører veldig godt. Men, da jeg bor i gammel bygård og har en baby i huset får jeg ikke lyttet så mye og så høyt som jeg skulle ønske. Men men, sånn er vel livet :)
     

    cbarth1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2012
    Innlegg
    2.198
    Antall liker
    2.448
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    2
    Ser at Guru Junior er fjernet fra Stereofil sin hjemmeside. Er de på vei ut?
     

    madsno

    Fersking
    Ble medlem
    30.10.2017
    Innlegg
    4
    Antall liker
    2
    Jeg skulle skryte av mine Guru Junior til en kompis, og vise han presentasjonen av dem på websida Stereofil – men de var jammen borte ja.
    Sendte Stereofil en epost og spurte om de har slutta å forhandle dem. De svarer at det har blitt litt for lang ventetid på dem, men skal ta dem inn igjen når produsenten får ordnet leveranseproblemene. De har tydelig vis blitt litt for populære – det er jo fantastiske høyttalere :-D
     

    Othmas

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.10.2005
    Innlegg
    551
    Antall liker
    170
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Jeg skulle skryte av mine Guru Junior til en kompis, og vise han presentasjonen av dem på websida Stereofil – men de var jammen borte ja.
    Sendte Stereofil en epost og spurte om de har slutta å forhandle dem. De svarer at det har blitt litt for lang ventetid på dem, men skal ta dem inn igjen når produsenten får ordnet leveranseproblemene. De har tydelig vis blitt litt for populære – det er jo fantastiske høyttalere :-D
    Guru måtte skifte fabrikk pga ujevn utførelse på finish m.m. Jeg ventet selv i 8 mnd på å få ett nytt par ( Q10 ). Det ble lovt levering i hytt & gevær, men månedene gikk uten at det skjedde noe. Sent september ifjor fikk jeg beskjed at mitt par endelig var på vei til meg, direkte ifra den nye fabrikken. Stereofil prøvde tappert å få en leveringsdato,men den ble stadig forskjøvet. Jeg forstår absolutt Stereofil sin policy med å avvente da produsenten må få skikk på sin leveringsdyktighet først.

    Hele greia drøyde såpass lenge for min del, så da jeg endelig mottok mitt par, hadde jeg en kort lytteseanse før jeg pakket de ned igjen. Jeg fikk hele prosessen så langt oppi halsen at jeg har lagt de ut for salg. Synd egentlig, fordi det er meget gode høyttalere.

    mvh
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn