INFINITY`s venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • MB-S124

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.05.2012
    Innlegg
    772
    Antall liker
    909
    Har kjørt de på ulike varianter elektronikk, og samme jeg kjører 9.2i på.

    Diskant og mellomtone er gode greier, men bassen er slank i et stort rom og i et lite rom er det ikke noe «snert».
    Jeg har hørt mindre høyttalere spille bass langt bedre.
     

    BerntJ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.11.2002
    Innlegg
    1.400
    Antall liker
    184
    Hei,
    Jeg har en kamerat som har Infinity Reference 30. Dessverre har den ene bassen blitt sprengt. Han vil gjerne få liv i høyttalerne igjen, men jeg finner ikke noe data på disse høyttalerne. Dette er for bruk på TV så noe High End er ikke nødvendig. Jeg ser Scan-Speak har to høyttaler som passer fysisk i kabinettet.
    Seas:
    CA22RNX – Coated paper cone, long throw – Analog Hifi Plinth Design AS
    Noen meninger? Jeg har ikke noe program for design og har sagt at begge bassene bør byttes.

    VH. Bernt
     

    H._Lecter

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.09.2006
    Innlegg
    142
    Antall liker
    77
    Jeg har vært venn lenge jeg... Startet med et par Kappa 8.2i. Siden da har det stått mange andre høyttalere i stua, men jeg ville aldri glemme den enorme og presise lyden av Kappa 8.2i og innså etterhvert at det var de beste høyttalerne jeg har hatt.
    Så det gikk tilbake til Infinity, denne gangen med en "liten" oppgradering.
    Infinity Sigma har stått i stua siden i går og allerede flere timer med lytting har passert. Sigma er mektige og store på alle måter, ikke bare høyden som måler 150cm med spikes. Spesielt bassen er jeg meget imponert over, så presis og perfekt bass har jeg aldri hørt før! Det er verken for mye eller for lite av den i alle frekvensområder. Diskanten er ikke skjærende som på mange andre høyttalere, den er varm og behagelig og fyller hele rommet, kanskje takket være den bakmonterte diskanten i tillegg.
    Dem drives nå av en Marantz 510m som leverer 2x350w i 4ohm, og at denne faktisk har såpass god kontroll på høyttalerne er imponerende. Blir spennende å prøve disse høyttalerne med andre forsterkere i framtiden.
    IMG_20210110_115209_1_1.jpg
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    To kollegaer jeg jobbet med i hi-fi-butikk, hadde begge IRS i sitt eie på 90-tallet. Han ene Beta og han andre Gamma, sistnevnte med servostyring som ikke var standard, slik som på Beta. Beta var enormt imponerende med Mark Levinson, med en fullskala og naturlighet som var ganske spesiell. Men, man skulle ha god plass til de. Gammaene var lettere å få til, og hadde kanskje en enda større evne til å krype inn under huden; lettere å få til å spille kjapt og naturlig uten fullt så store krav til kjeden, så lenge kilden var av realt god kvalitet. Uten dette var det bare kjedelig og amerikansk uten positivt fortegn. Med en god kjede var det en sammenheng og musikalitet jeg senere bare har hørt i det beste fra UK.


    Lekkert, skulle gjerne hørt noe fra IRS serien ved en anledning. En dag.......
     

    supercharger2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.07.2003
    Innlegg
    257
    Antall liker
    333
    Torget vurderinger
    1
    Har i 25år hatt Kappa 9.2i, og mange forsterkere har feilet når de skal drive denne høyttaleren som tross alt dipper til ca. 1,5 Ohm ved 30hz. Nå har mine sorte 9.2i nytt liv i mitt såkalte kinorom. Subwoofere skal ut og Kappa 9.2i skal få lov å stå i extended mode og leve livet til fulle ned mot 25hz i rommet. I jakten på forsterker som takler lav impedans og har spec også i 2 Ohm fant jeg EAMlab 362 på kun 230 watt men 400 watt i 4 Ohm og 600 watt i 2 Ohm. Tenkte det er vel snaut, men fikk tak i en og koblet til. Du verden for en pen lyd, blir ikke hard ved høye nivåer og en full og kraftig bass som noen ganger gjør at du må se etter om subbene er koblet fra
    🤣
    🤣
    helt rått dette, og samme hvor høyt jeg drar på klarer jeg ikke bånne VU meterne eller fremkalle varsel lamper. 30 kilo tung high-end til sympatisk pris. Imponerende og tar seg godt ut!
    IMG_7023.jpg
    IMG_7031.jpg
    IMG_7038.jpg
     

    andro77

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    21.09.2010
    Innlegg
    61
    Antall liker
    26
    Hei, jeg har anskaffet meg etpar kappa 8 og driver å skal få disse opp å gå. Etter at jeg har prøvespilt i noen minutter så virker det absolutt som at noe er feil et sted. Jeg har gått igjennom å kjørt sveip med tinegenerator og det ser ut til å fungere som det skal i toppen, alt i topp virker til å stemme i forhold til oppgitt delefrekvens osv. låter bra. Jeg tok av jumpere på terminalen og tok et sveip på bassen, etter hva jeg har forstått så er bassen delt på 80hz på disse, når jeg kjørte sveip på bassen så hadde jeg forholdsvis høyt nivå helt opp til 1100hz... jeg vil da tro feilen ligger her? Skal det være dødt i tolvtommeren på 80hz å opp? Jeg har lite greie på filter og har ikke åpnet opp noe som helst enda, er det noen som kan hjelpe meg litt igang så jeg ikke roter i blinde? Kan dette tyde på kondensatorer med lekkasje/ødelagte eller kan det være flere/andre ting jeg bør sjekke? Jeg hadde satt veldig stor pris på noen tips rundt dette😊👍.
    Mvh André R
     

    MB-S124

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.05.2012
    Innlegg
    772
    Antall liker
    909
    Blir å kjøre 2x3000W i 4ohm pr. Høyttaler på disse Kappa 9.2 så snart kablene jeg har bestilt ankommer.
    Forøvrig høyttalere jeg er særdeles fornøyd med.
    67A45E11-ACC8-4F4D-86AA-F66F481F0EFD.jpeg
     
    Sist redigert:

    Leikis Lyd

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2006
    Innlegg
    5.460
    Antall liker
    2.119
    Sted
    Kyrksæterøra
    Torget vurderinger
    12
    Hei, jeg har anskaffet meg etpar kappa 8 og driver å skal få disse opp å gå. Etter at jeg har prøvespilt i noen minutter så virker det absolutt som at noe er feil et sted. Jeg har gått igjennom å kjørt sveip med tinegenerator og det ser ut til å fungere som det skal i toppen, alt i topp virker til å stemme i forhold til oppgitt delefrekvens osv. låter bra. Jeg tok av jumpere på terminalen og tok et sveip på bassen, etter hva jeg har forstått så er bassen delt på 80hz på disse, når jeg kjørte sveip på bassen så hadde jeg forholdsvis høyt nivå helt opp til 1100hz... jeg vil da tro feilen ligger her? Skal det være dødt i tolvtommeren på 80hz å opp? Jeg har lite greie på filter og har ikke åpnet opp noe som helst enda, er det noen som kan hjelpe meg litt igang så jeg ikke roter i blinde? Kan dette tyde på kondensatorer med lekkasje/ødelagte eller kan det være flere/andre ting jeg bør sjekke? Jeg hadde satt veldig stor pris på noen tips rundt dette😊👍.
    Mvh André R
    Du vil nok høre lyd i bassen ganske høyt opp i frekvens selv om filteret begynner å ta av fra 80hz. Jeg ville nokk sett på delefilteret om du ser noen synlige feil og sjekket om begge bassene er identisk kobblet for venstre og høyre side. Mange som har gått i den fella at ene bassen er motsatt koblet.
     

    MB-S124

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.05.2012
    Innlegg
    772
    Antall liker
    909
    Var det dette paret med Kappa 8 som var tilsalgs i Asker her forleden? Sikla litt på dem, hadde vært et artig prosjekt, men kosta for mye penger i forhold til hva som alltid må gjøres på gammelt utstyr.

    Dødt fra 80Hz vil det nok aldri bli. Filtre er ikke så skarpe at de kutter ved delefrekvens. Det ruller av. Hvor fort det ruller av avhenger av filterkonstruksjon(1. ordens osv).
     

    andro77

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    21.09.2010
    Innlegg
    61
    Antall liker
    26
    Var det dette paret med Kappa 8 som var tilsalgs i Asker her forleden? Sikla litt på dem, hadde vært et artig prosjekt, men kosta for mye penger i forhold til hva som alltid må gjøres på gammelt utstyr.

    Dødt fra 80Hz vil det nok aldri bli. Filtre er ikke så skarpe at de kutter ved delefrekvens. Det ruller av. Hvor fort det ruller av avhenger av filterkonstruksjon(1. ordens osv).
     

    andro77

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    21.09.2010
    Innlegg
    61
    Antall liker
    26
    Ja det stemmer, hentet de i Asker. Nei jeg ville nok ikke tro at det var rett kutt v 80hz men ble veldig overrasket at det er ganske jevn kurve helt opp til ca 1000hz i basselementet. Jeg skal på noe vis sjekke etter synlige feil på filter idag, å måle noe i filteret har jeg ikke erfaring med så det får ligge inntill videre👍.
     

    andro77

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    21.09.2010
    Innlegg
    61
    Antall liker
    26
    Du vil nok høre lyd i bassen ganske høyt opp i frekvens selv om filteret begynner å ta av fra 80hz. Jeg ville nokk sett på delefilteret om du ser noen synlige feil og sjekket om begge bassene er identisk kobblet for venstre og høyre side. Mange som har gått i den fella at ene bassen er motsatt koblet.
    takker👍, jeg skal åpne å sjekke om jeg kan se noe feil idag, jeg har lest at disse filtrene sitter i sandwich og er vonde å åpne. Håper det er mulig å komme til uten å måtte demontere alt.
    Takk😊
     

    Kimba

    Medlem
    Ble medlem
    21.02.2008
    Innlegg
    44
    Antall liker
    32
    Sted
    Hemnesberget
    Torget vurderinger
    1
    Etter å ha siklet på å eie et par IRS Beta i 20år+, så fikk jeg kjøpe et par av en hyggelig svensknorske her inne. Takk til deg :)
    Det første jeg måtte gjøre var å bytte kondis som hadde kvelda, men det var ingen sak.
    Merket da at delefilter hadde vært tuklet med en gang, kanskje så langt tilbake som da Gryphon eide disse. ?
    Som dere sikkert kan se på bildene, så er det ikke her disse skal spille i fremtiden.
    Men dem måtte jo testet til tross for kona`s frustrasjon, som allerede har strukket sin tålmodighets grense til AP Cardeas som hun syns er ALT for store. :unsure:
    Nå står dem dessverre til lagring da det skal bygges et dedikert rom til disse.
    Å da tenker jeg det blir tid til å pusse opp Beta, samt gå bananas på delefilter.
    Er det noen her inne som har eller vet om noen som har byttet ut komponenter i filter til det bedre?

    20211006_160443306_iOS.jpg
    20211022_164131011_iOS.jpg
    20211028_130917453_iOS.jpg
    20211028_131300435_iOS.jpg
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.019
    Antall liker
    4.082
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    ^ Gratulerer med Beta! En liten drøm det der! :)
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.691
    Antall liker
    37.921
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    29
    Gratulerer med super flotte talere :) Hørte dem for mange år siden og har det fremdeles friskt i minne

    mvh
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.122
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Gratulerer - flotte høyttalere. Hørte de hos Tangen Audio i sin tid. Imponerende lyd og et knalltøft utseende.
     

    supercharger2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.07.2003
    Innlegg
    257
    Antall liker
    333
    Torget vurderinger
    1
    Etter å ha siklet på å eie et par IRS Beta i 20år+, så fikk jeg kjøpe et par av en hyggelig svensknorske her inne. Takk til deg :)
    Det første jeg måtte gjøre var å bytte kondis som hadde kvelda, men det var ingen sak.
    Merket da at delefilter hadde vært tuklet med en gang, kanskje så langt tilbake som da Gryphon eide disse. ?
    Som dere sikkert kan se på bildene, så er det ikke her disse skal spille i fremtiden.
    Men dem måtte jo testet til tross for kona`s frustrasjon, som allerede har strukket sin tålmodighets grense til AP Cardeas som hun syns er ALT for store. :unsure:
    Nå står dem dessverre til lagring da det skal bygges et dedikert rom til disse.
    Å da tenker jeg det blir tid til å pusse opp Beta, samt gå bananas på delefilter.
    Er det noen her inne som har eller vet om noen som har byttet ut komponenter i filter til det bedre?

    Vis vedlegget 758800 Vis vedlegget 758801 Vis vedlegget 758802 Vis vedlegget 758803
    WOW! Gratulerer med fantastisk kjøp!
     

    Leikis Lyd

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2006
    Innlegg
    5.460
    Antall liker
    2.119
    Sted
    Kyrksæterøra
    Torget vurderinger
    12
    Noe fra IRS serien står høyt på lista mi også. Jeg hadde nokk kjørt aktive filtre på bass og nedre mellomtone ivertfall.
     

    KMR

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.09.2012
    Innlegg
    206
    Antall liker
    179
    Sted
    Fyresdal
    Torget vurderinger
    0
    Da ser det ut til att jeg også blir ein venn med kappa 9.2 series 2, har hatt lyst på 9.2 i ein del år nå. Har ingen erfaring med infinity fra før bortsett fra sm155 som jeg har hørt hos andre 😜 og ja jeg er fulstendig klar over att di er ein mother....er å drive fult ut 😁 men tror i allfall jeg skal klare å få litt bra liv i di.
     

    svenna

    Medlem
    Ble medlem
    31.03.2010
    Innlegg
    5
    Antall liker
    3
    Hei noen som vet om eller har en woofer til kappa 8.2 liggende? 12" 902-6236
     

    MB-S124

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.05.2012
    Innlegg
    772
    Antall liker
    909
    Da ser det ut til att jeg også blir ein venn med kappa 9.2 series 2, har hatt lyst på 9.2 i ein del år nå. Har ingen erfaring med infinity fra før bortsett fra sm155 som jeg har hørt hos andre 😜 og ja jeg er fulstendig klar over att di er ein mother....er å drive fult ut 😁 men tror i allfall jeg skal klare å få litt bra liv i di.
    Bare å glede seg, men du trenger noe skikkelig strømsterkt og digert for å få de til å våkne lydmessig, særlig når man trår på litt. Jeg tror de som ikke synes noe særlig om disse ikke har hørt de på rett elektronikk.

    Jeg hørte mine på en Krell KSA-250 med en Nakamichi pre og cd-spiller og ble ikke akkurat overbevist.
    Så kjøpte jeg meg en Dynamic Precision PA6000H og da skal jeg si det ble liv i dem. Det er imidlertid ingen problem å kjøre på til det klipper i festlige lag, men da er det ekstremt høyt og bassriff og trommer slår i kassa:) 9.2i spiller fortryllende flott spør du meg. Spiller alle sjangre bra. Og de som kommer innom for en lytt ved kjøp av DP PA402 som jeg har hatt en bråta av, lar seg overraske og liker lyden. Sistnevnte kjører jeg nå i biamp, og de sliter ikke før man begynner å spille ordentlig høyt og basstungt. Det er alltid bass-kanalen som klipper først.
     

    KMR

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.09.2012
    Innlegg
    206
    Antall liker
    179
    Sted
    Fyresdal
    Torget vurderinger
    0
    Bare å glede seg, men du trenger noe skikkelig strømsterkt og digert for å få de til å våkne lydmessig, særlig når man trår på litt. Jeg tror de som ikke synes noe særlig om disse ikke har hørt de på rett elektronikk.

    Jeg hørte mine på en Krell KSA-250 med en Nakamichi pre og cd-spiller og ble ikke akkurat overbevist.
    Så kjøpte jeg meg en Dynamic Precision PA6000H og da skal jeg si det ble liv i dem. Det er imidlertid ingen problem å kjøre på til det klipper i festlige lag, men da er det ekstremt høyt og bassriff og trommer slår i kassa:) 9.2i spiller fortryllende flott spør du meg. Spiller alle sjangre bra. Og de som kommer innom for en lytt ved kjøp av DP PA402 som jeg har hatt en bråta av, lar seg overraske og liker lyden. Sistnevnte kjører jeg nå i biamp, og de sliter ikke før man begynner å spille ordentlig høyt og basstungt. Det er alltid bass-kanalen som klipper først.
    Seint svar men .... Da har jeg ein bra unskyldning til å spare opp til noen bøse monoblokker som jeg sikkler på 😜 men er ikke tilfeldigvis noen her som har di sorte "bunnplatene" liggende til overs her? Mangler på mine og jeg liker å ha det orginalt + att jeg syns det ser bedre ut 😊
     

    MB-S124

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.05.2012
    Innlegg
    772
    Antall liker
    909
    Jeg mangler de svarte bunnplatene på mine høyttalere også, men jeg savner de ikke da jeg har sonic design dempeføtter. smak og behag jeg synes det ser penere ut uten.

    hva slags elektronikk bruker du på høyttalerne nå?
     

    KMR

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.09.2012
    Innlegg
    206
    Antall liker
    179
    Sted
    Fyresdal
    Torget vurderinger
    0
    Jeg har noe argon dempeputer under, men d hadde jeg brukt uansett plate eller ikke 🙂 nei akk nå så bruker jeg ein gammel nad som pre og advance paris xa220 blokker, har også blokke med icepower 1200as2 moduler, men venter på ein yamaha rx a6a som skal brukes som pre, å tenkte da å prøve biamping med ice på bass og advance på topp å se hvordan det funker.
     

    MB-S124

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.05.2012
    Innlegg
    772
    Antall liker
    909
    Bare lurer på om jeg var og bytta til meg noen Cerwin Vega 1215 Mk2 en gang? Var det deg?

    Jeg har vært stort fan av ICE i mange år, og det har vist seg å ikke være noe tess på Kappa.. Selv Kappa 6.2i som jeg har på hjemmekontoret er svært kresne på hva man putter på de.. Selv dyre monoblokker basert på 1200AS2 låter ganske kjipt i grunn, og det er i bassen de sliter.

    Har måttet innfinne meg med stor tunge transistorforsterkere av gamlesorten for å få dette til å spille noe bra..
     
    • Liker
    Reaksjoner: KMR

    KMR

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.09.2012
    Innlegg
    206
    Antall liker
    179
    Sted
    Fyresdal
    Torget vurderinger
    0
    Bare lurer på om jeg var og bytta til meg noen Cerwin Vega 1215 Mk2 en gang? Var det deg?

    Jeg har vært stort fan av ICE i mange år, og det har vist seg å ikke være noe tess på Kappa.. Selv Kappa 6.2i som jeg har på hjemmekontoret er svært kresne på hva man putter på de.. Selv dyre monoblokker basert på 1200AS2 låter ganske kjipt i grunn, og det er i bassen de sliter.

    Har måttet innfinne meg med stor tunge transistorforsterkere av gamlesorten for å få dette til å spille noe bra..
    Stemmer att du bytta 1515 i 1215 ja 😜 er ganske fornøygd med ice her jeg nå, så da blir jeg jo bare enda meir nysgjerrig på hvordan noen f.eks mcintosh blokker som jeg drømmer om ville funka på di 🙂 blir nok uansett ikke noe anna heftig til di med det første.
     

    Wowo89

    Medlem
    Ble medlem
    14.02.2022
    Innlegg
    17
    Antall liker
    2
    Sted
    Oslo
    Prøver meg her da jeg forstår det slik at det er mange som kjenner godt til Infinity i denne tråden. (prøver meg også på samletråden "hva er det verdt").

    Har arvet Infinity IRS delta i god stand. Noen som vet hva de er verdt i dag? Det er helt uaktuelt å selge dem men nysgjerrig på hva de faktisk ligger på i dag 🙂
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    vanskelig å si, men kan nok ha en viss verdi i utlandet da de er sjeldne. Hvis i god stand. Med servo (gamma) noe mer antar jeg

    Prøver meg her da jeg forstår det slik at det er mange som kjenner godt til Infinity i denne tråden. (prøver meg også på samletråden "hva er det verdt").

    Har arvet Infinity IRS delta i god stand. Noen som vet hva de er verdt i dag? Det er helt uaktuelt å selge dem men nysgjerrig på hva de faktisk ligger på i dag 🙂
     

    Leikis Lyd

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2006
    Innlegg
    5.460
    Antall liker
    2.119
    Sted
    Kyrksæterøra
    Torget vurderinger
    12
    Et sett med Beta gikk vel for 60 for en stund siden. Vil nesten tro disse også ligger på 50-60 🤷‍♂️
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.691
    Antall liker
    37.921
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    29
    Prøver meg her da jeg forstår det slik at det er mange som kjenner godt til Infinity i denne tråden. (prøver meg også på samletråden "hva er det verdt").

    Har arvet Infinity IRS delta i god stand. Noen som vet hva de er verdt i dag? Det er helt uaktuelt å selge dem men nysgjerrig på hva de faktisk ligger på i dag 🙂
    Pris messig vet jeg ikke men du er heldig med arven :)Spiller som en drøm med rett forsterker utstyr

    mvh
     

    Kimba

    Medlem
    Ble medlem
    21.02.2008
    Innlegg
    44
    Antall liker
    32
    Sted
    Hemnesberget
    Torget vurderinger
    1
    Ja, som dere vet. Så var jeg å hentet et sett av drømme høyttalerne mine. IRS Beta 😁
    Som dere sikkert kan se så falt ikke dette for kona å Cardeas fikk beholde sin plass i stuen mens IRS ble stuet bort til fremtidig dedikert rom er på plass. 😥

    6F6D7D68-A0C3-4905-8C5C-761FDFAC6EA6.jpeg


    Men mitt ønske etter Infinity lyd stoppet ikke der.
    Jeg fikk da tak på et sett Kappa 9(A) 😁

    9D41A53A-F37B-4A9A-A246-836CC37F684D.jpeg


    Dette skulle jeg drive med min Musical Fidelity KW750
    Satt og spilte i dag med greit glis til tross for min dårlige akustiske behandlet stue. Kom til en sang av Billie Eilish med gode basser. Dro til volumet litt og det ble stille 😱

    C317DED8-9267-4E6C-B4A2-E31CB2519C36.jpeg


    Det ble protect, og ikke mere lyd i høyre kanal.
    Koblet snart opp mine IcePower 1200AS blokker for å sjekke HT. Dem er fortsatt i utmerket stand 😁

    Så da kommer mitt spørsmål. HVA må jeg ha for å kunne klemme ut potensialet av et sett Kappa 9?
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Kappa-serien er så fin å se på. Har aldri hørt den, men det står på lista.

    Kappa 9 er vel kjent som amp killers, ja ...
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.019
    Antall liker
    4.082
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Graulerer med fantastiske høyttalere!

    Bruker selv en Krell KSA-250 effektforsterker til mine (y) 4500va og stabil ned til 0.5ohm i følge papiret!
    Aldri klart å spille høyt nok til at noe slår seg av:giggle:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn