|
Bare husk på at de er presset i veldig lavt opplag, Scorch trio i 500 ex., de andre tror jeg er 1000 ex. Handle nå så kommer motivasjonen av seg selv. Motsatt blir for dumt; motivasjonen kommer men ingen plater på lager lenger.....Ja...jeg må kjøpe vinyl derfra..men riggen er fortsatt nedpakket, og da blir det så som så med motivasjonen. 2007 skal bli vinylens år for meg!
O.
Du kommer til å like den jetman...I know.
O.
Og den kjøpte jeg på vei hjem fra jobb idag ;D En fin dag i særdeleshet: Kjøpte In the Country på vei til jobb, og In the Country på vei fra jobb.... En fin dag indeed, men kvelden var best for da kunne jeg sitte hjemme og høre god musikk istedenfor å dra til byn og ta en drink med en kompis som var den egentlige planen ;DDen er svinbra! Og jeg må kjøpe den første skiva...
O.
Så da har du to ex av den?Kjøpte In the Country på vei til jobb, og In the Country på vei fra jobb.... En fin dag indeed,
Hehe, nei, jeg kjøpte den nye (LOSING STONES, COLLECTING BONES) på vei til jobb, hørte på den hele dagen og kjøpte den første (THIS WAS THE PACE OF MY HEARTBEAT) på vei fra jobb. Sånn var detSå da har du to ex av den?
Og den kjøpte jeg på vei hjem fra jobb idag ;D En fin dag i særdeleshet: Kjøpte In the Country på vei til jobb, og In the Country på vei fra jobb.... En fin dag indeed, men kvelden var best for da kunne jeg sitte hjemme og høre god musikk istedenfor å dra til byn og ta en drink med en kompis som var den egentlige planen ;D
Da har du noe å glede deg til........høyt...spilles HØØYT!Ellers må jeg få meg Supersilent 6 på vinyl...next purchase.
O.