Impulsive (?) oppgraderinger

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.955
    Antall liker
    13.297
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    Gøteborg er faktisk en av mine favorittbyer, awe. Det er helt nydelig stemning her, julepyntet så det holder, og maten er hinsides. I går fant vi en fransk "kvartalskrog" med helt utrolig mat, fransk tilbakelent, ujålete stemning og priser fra forrige århundre! Vi skal tilbake ikveld!
    Akkurat nå er det pause i handlingen og kaffe på da Matteo..

    den kroa må du sende meg navn/adresse på.
    vi er i gøteborg 1-2 ganger i året, veldig nedpå og trivelig by.
    Ma Cuisine.
    Kyrkogatan 32.
    Du må dit, Mesut. Den kroa er et eventyr.
    den oppdaget Siri og jeg ifjor når vi lå på Lilla Bommen i gjestehavnen
    først spiste lunch vi ute langs veggen på gaten
    så bestilte vi bord samme kveld med yngstemann og dama
    knallsted
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.431
    Antall liker
    17.141
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Langt mellom innleggene i denne tråden nå.
    Men... håper alt står bra til og at julefreden er i ferd med å senke seg i det røde huset under broen.

    Ønsker deg og dine en riktig God Jul:)
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.955
    Antall liker
    13.297
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    var ute og trimma hagen for noen dager siden
    fruen ville ha kortreist tre og jeg synes det er en fair pris for det jeg holder på med i bakgrunnen......
    bikkja gir faen så lenge det blir noe ribbe tilovers....
     
    Sist redigert:

    awe

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2005
    Innlegg
    2.059
    Antall liker
    1.827
    Sted
    Kragerø
    Torget vurderinger
    2
    Slutter meg til Den allvise (som virkelig har blikket!) og ønsker god jul i landsbyen.
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Kjære venner, alle som ramler innom, alle som har ment noe eller mye, småkjekla, delt tanker, musikk, holdninger, overbevisninger eller innfall..Det ønskes en gledelig og musikalsk jul til dere alle sammen!

    Det har vært travle dager de sisste ukene, så det har ikke blitt mye tid å bruke her inne. Men det tar seg opp i det nye året, sikkert.

    Hjerelig takk til awe, ptb, Alvis og Leif for julehilsner. Det settes pris på her i Hølenhulen!


     
    Sist redigert:

    Frikken

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.11.2004
    Innlegg
    670
    Antall liker
    851
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    9
    Riktig God Jul Impulse :) Måtte den bringe deg rolige dager , lave skuldre , god musikk og god kaffe :)
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Hjertelig takk for julehilsner i uka som snart er over.
    Nå er tjuesøtten snart over også, utrolig nok. Jeg sitter på en varm hytte i fjellheimen og nyter en kaffe, et glass Churchill's vintage port og godt selskap.

    Jeg ønsker dere alle sammen, venner, kjente og alle som en et frydefullt og løfterikt 2018 med lave skuldre, gode opplevelser, mye ny musikk og bare vellyd!
     
    Sist redigert:

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Takk for den, Trond. Et godt nyttår med spennende opplevelser ønskes deg og sjefen i huset, min gode venn. :)
     

    TrompetN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.03.2004
    Innlegg
    8.700
    Antall liker
    7.011
    Godt nytt år Impulse! Håper vi får til å treffes i løpet av de første månedene. :)
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Det takkes nok engang hjerteligst, mine herrer.
    Vi må sees snart, TrompetN!
    I det hele tatt er et av nyttårsforsettene her i huset å se litt flere hyggelige sjeler man deler interesser med, så døra er åpen!
    ...selv om jeg tror anlegget må friskmeldes først. Jeg har slitt med et brumproblem i det siste, og i dag kom det urovekkende mengder støy fra høyre kanal.
    Det er nok tid for å sende monoblokkene på smøring og oljeskift...
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Det ordner seg nok, baluba. Men akkurat nå er det såpass hektisk på andre fronter at det ikke kjennes like prekært at det ikke er på stell. Jeg får finne noen i nærområdet som har peil, så går det seg til.
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Det har vi jaggu, Evo. Det glemte jeg i farten.
    Men jeg skal ta en telefon til en herre i nærheten som har vært borti den før, så får vi se om han har tid til å kikke litt på den.

    For ordens skyld sjekker meg markedet for litt rør også, så har jeg litt å gå på..


    I dag er fruen på kveldsvakt, og jeg har en slakk, avslappende og ikke minst frisk dag. På sånne dager er det jo faen at anlegget ikke er helt seg selv, men jeg får flytte EC Living-settet ned i stua, finne fram strømmetjenestene og ta et glass vin og en bit av min datters glimrende maltwhisky-marinerte fruktkake i kveld. Det blir sikkert til å leve med likevel!
     
    Sist redigert:

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.841
    Antall liker
    50.842
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Det har vi jaggu, Evo. Det glemte jeg i farten.
    Men jeg skal ta en telefon til en herre i nærheten som har vært borti den før, så får vi se om han har tid til å kikke litt på den.

    For ordens skyld sjekker meg markedet for litt rør også, så har jeg litt å gå på..


    I dag er fruen på kveldsvakt, og jeg har en slakk, avslappende og ikke minst frisk dag. På sånne dager er det jo faen at anlegget ikke er helt seg selv, men jeg får flytte EC Living-settet ned i stua, finne fram strømmetjenestene og ta et glass vin og en bit av min datters glimrende maltwhisky-marinerte fruktkake i kveld. Det blir sikkert til å leve med likevel!
    Hva med en CJ Premier 140??? ;)

    O
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Det hadde vært stas med en tur bortom, Gunner. Det må vi få til snart. Men i dag tror jeg at jeg må holde meg i landsbyen. Det er tradisjonell "Hellige tre konger"-fest som markerer at jula er over, og da er man liksom med.
    Keeping Hølen weird, so to speak.

    Det er jo helt ekstremt generøst av deg å ville låne bort din p140, Ove. Vi får se hva vi får til til uka.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.935
    Antall liker
    17.210
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Klart at De Tre Visenenn trumfer hifi, musikk, kameratskap og god drikke. Ja, sånn har det blitt! :rolleyes:
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Ikke enda. Har hatt mye å styre med. Men snakket med T på søndag. Den skal en tur dit.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn