Mange raringer som holder på med vinyl fremdeles så da er det kanskje ikke så rart at det også er behov for et kulørt håndfast magasin
Mer seriøst, så er det veldig hyggelig at dere har lykkes med "første" nummer
Kvalitet går aldri av moten!
|
Kunne ikke vært mer enig Karmana. Kvalitet selger.Mange raringer som holder på med vinyl fremdeles så da er det kanskje ikke så rart at det også er behov for et kulørt håndfast magasinMer seriøst, så er det veldig hyggelig at dere har lykkes med "første" nummer
Kvalitet går aldri av moten!
Hvis du må sende dem til rep. og MÅ ha 300B, kan du låne et par slike, PSE DPA, men du må kjøre til Askim for å hente.Hei !
Samme kanal som støyer, så rør er det ikke.
Det går nok fint etterhvert. Det var faktisk solgt til en fyr som til og med hadde betalt håndpenger, men han trakk seg da han oppdaget at det var toppmatet. Tydeligvis ikke den mest våkne karen i landet. Jeg hadde sendt bilder før han bestemte seg..Får håpe du får solgt den du har til overs. Svensker er neppe noe mer ivrige enn her inne.![]()
Tusen takk for tilbudet! Det er veldig generøst av deg. Jeg liker den forsterkeren veldig godt, og det hadde vært veldig spennende å høre den i dette oppsettet, så du skal jammen ikke se bort ifra at jeg sender deg en pm snart! ;DHvis du må sende dem til rep. og MÅ ha 300B, kan du låne et par slike, PSE DPA, men du må kjøre til Askim for å hente.Hei !
Samme kanal som støyer, så rør er det ikke.
Vis vedlegget 387005
Tusen takk skal du ha, EIK .Kudos for din omtale av CD-drevet fra CEC i siste Fidelity, Impulse.
Den er av mange en veldig undervurdet del av lydkjeden. Husker jeg var på en demo av et voldsomt stort stereoanlegg. Vi ble informert at vi også kunne spille medbrakte CD-er. Det var riktig, for på benken lå det et dvd-drivverk. Det var av enkleste type, og som ikke kan ha kostet mange hundre-lapper. Så det var tydelig hvilken prioritering dette hadde.
Brukte selv mye tid på å finne drivverk, og derved få mest mulig analog lignende-lyd. Herunder ligger også best mulig klokking av signalet. Hvis man unngår de verste CD-spillingene (les: mye bruk av kompressorer), så låter "gammel" red-book CD slett ikke verst.
Yes no doubt in my mind.Midtsommer.
Det er meldt regn, så den lokale konserten med Espen Beranek Holms "Oslo Plektrum" ble avlyst.
Den årvisse St.Hans-grillingen utgikk med høye kneløft, og måltidet ble ingefær-og chillimarinert ørret med thaisalat. Ingen grunn til å klage på det.
Og jammen er ikke mitt forrige drivverk solgt også. Det tok ikke mange dagene i denne runden.
Apropos drivverk, Stereophiles ærede redaktør meldte forleden at han gikk tilbake til drivverk, etter at datamaskinen han lagret musikken på, begynte å harke litt.
Og skulle du ha sett...
Han meldte om mer dynamikk, mer fundament, bedre klangfarger og mer "fot".
Sier´u det, gitt..?![]()
No doubt in mine, either.Yes no doubt in my mind.Midtsommer.
Det er meldt regn, så den lokale konserten med Espen Beranek Holms "Oslo Plektrum" ble avlyst.
Den årvisse St.Hans-grillingen utgikk med høye kneløft, og måltidet ble ingefær-og chillimarinert ørret med thaisalat. Ingen grunn til å klage på det.
Og jammen er ikke mitt forrige drivverk solgt også. Det tok ikke mange dagene i denne runden.
Apropos drivverk, Stereophiles ærede redaktør meldte forleden at han gikk tilbake til drivverk, etter at datamaskinen han lagret musikken på, begynte å harke litt.
Og skulle du ha sett...
Han meldte om mer dynamikk, mer fundament, bedre klangfarger og mer "fot".
Sier´u det, gitt..?![]()
Bra at den holder mål, musicus !
Jeg hadde tenkt å spørre deg om det da jeg så at du hadde kjøpt den !
Hilsen tilbake til Gøteborg fra et snart regntungt Hølen.
Vi kommer forøvrig snart ned på dine trakter for å feriere, shoppe og ha noen tilbakelente dager, så vi får koordinere litt så vi får stukket innom!
Og apropos Gøteborg, tanken er å stikke oppom min gamle hifi-kompis Janne i Kungsbacka også. Han sitter på en ekstremt eksotisk utstyrspark med mye elektronikk fra Air Tight, horn fra Tune, godsaker fra EMT, Garrard og mange andre, og sånt kan man jo ikke la gå fra seg! ;D
Jo, selv stabling funker bra, det kan se greit ut også om det er synlig ordnet og enkelt tilkomst, i hylleform som er måletGod formiddag, musicus!
Selvbygg med plank og murstein er definitivt en mulighet. Å ha en snekker krabbende rundt her for å bygge noe, blir uansett svindyrt, så den løsningen utgår med høye kneløft..
Sorry my mistake!, stabling av murstein og cd forvaring i horisontalen som i en vanlig hylle, der mursteinen legges som avstander mellom planken/hyllene ettersom hvor mange höyder man vil haStabling er noe herk når en skal ha den underste plata.. Men som musicus sier, skaff deg noen murstein, et par litt rustikke planker og sett og .. Kan kle huset fint det om du velger litt fine matrialer..Og trenger ikke bruke en spiker..
Og enig i at de var ikke de mest lekre. Noe med fanden og spising av fluer..![]()
Jeg leste innlegget alt for fort, og meningen ble snudd på hodet.
Jeg oppfattet ikke ordet IKKE gitt opp fysisk format.
Det er klart du kan ikke bruke bokser og sette dem i kjelleren hvis de er jevnlig i bruk.
Beklager så mye.
Går det ikke an å legge Benno-hyllene horisontalt?
Enkleste og billigste løsning hvertfall.
![]()
Ellers kan du se på IKEA Hackers: https://www.google.no/url?sa=t&rct=...s.net/&usg=AFQjCNEX6WJVr6e-SaxT4ULkjPthy-A8JA
Mvh