Impulsive (?) oppgraderinger

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.574
    Torget vurderinger
    24
    Vakker "brukshylle" som kan romme dagens spilleliste.... transit-avdeling.. langt mer estetisk enn en gaffeltruck i skyttel mellom hovedvinyl-lageret og lytterom, slik en ofte ser hos mange!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.574
    Torget vurderinger
    24
    USM Haller, I presume?

janomdahl

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.09.2010
    Antall liker
    215
    Torget vurderinger
    3
    Tidløst. Men kraftig sig i venstre hylleplate, ser jeg. Henger faretruende på midten!

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Hehehehe. "Dagens spilleliste", ja.

Det stemmer, det er en USM Haller med svarte hylleplater. Det skal flere av dem, altså hylleplatene, inn etterhvert, men de er ikke ankommet. Noen av de jeg fikk levert var av feil størrelse.

Sist redigert:

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.177
    Torget vurderinger
    2
    Har impulsen bursdag i dag?

Da må jeg isåfall få overbringe mine hjerteligste gratulasjoner. Kake er lagt i fora konvolutt og sendt.

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Tusen takk, alle sammen! Veldig, veldig hyggelig- Dagen er litt rolig foreløpig, etter surpriseparty med gjengen i går. Men den tar seg opp, og i kveld er det "Spamalot" på teater og restaurant etterpå.Den store feiringa blir ikke før i Januar.Det er jo ikke så lett å samle folk ni dager før jul...

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.812
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Da var det impulse sin tur til å vannkjemme håret og på med matrosdressen. Ballonger i taket og partyhatten på. Stirrer forventningsfull på den store 0,33 soloflasken og en bolle som er like stor som en knyttneve mens man tenker - er alt det derre til meg!

gratulerer med dagen mister.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Gratulerer.. Det var 32 du ble, ikke sant.. :). Godt med et lyspunkt ifht hva som skjer på andre fronter sikkert kompis. Kos deg masse!

TrompetN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.03.2004
    Antall liker
    7.007
    Gratulerer med jubileum Impulse!
    Håper du har hatt en fin kveld.

Takk for alt du bidrar med i musikkens tjeneste!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.574
    Torget vurderinger
    24
    t50 5.png

FEMTI, FEIT & FATTIG!

Gratulerer og velkommen etter, nå er du akkurat som oss andre. KØDDA! En av tre er ikke så verst...

Du kan trøste deg med at du er ikke alene, her er et par andre femtiåringer med varierende grad av sprekhet:

t50 2.jpg

Oh yes, og som Trond fortsatt aktuell og oppdatert!

t50 3.jpg

Shelby Cobra er 50 år i år, feires med denne Anniversry utgaven - hodeløs selvsagt, som Trond av og til :cool:

t50 1.jpg

Another cool dude..... also 50.

t50 4.jpg

Uten musikk svinger det ikke - Epiphone lanserer hele tre 5oth. Anniversary modeller!​

Og det stopper ikke her - Stones har spilt like lenge som du har levd, Trond - og det har McIntosh' legendariske MC275 også! Lista er lang og det håper jeg feiringen blir også! All the best! And remember; If it ain't ALE it's pretty pale...

Sist redigert:

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Tusen takk, karer! ;)

Blir jo rent rørt her jeg sitter etter to dagers feiring, fantastisk mat, grenseløst morsomt teater, selskap av noen av de fineste menneskene jeg kjenner, blomster, maltwhisky, musikk og en drøss andre fine gaver, og voldsomt med veldig hyggelige hilsner her inne. Da er det jaggu ikke så ille å bli gammmal! ;)
    Betryggende at jeg deler skjebne med en agent, en galler, en vakker muskelbil og en ikonisk gitar og en minst like ikonisk røramp, Sluket. Betimelig og veldig hyggelig påminnelse, og en varmende hilsen på en kald dag.

Takk igjen!

Den første dagen som femtiåring kjennes veldig bra, den. Bring on the next fifty ones!

Swifty, jeg takker for den musikalske hyldningen. En sonisk rotfylling riktignok, men vakkert tenkt, det skal du ha. ;)

Sist redigert:

ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.388
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Gratulerer med overstått, impulse!
    Og velkommen etter i det grønne. Sagt det før, nydelig årgang, 1962.

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.251
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Bavares. Det takkes nok engang. ;)
    Veldig hyggelig med så mange hilsninger! 1962-årgangen er selvfølgelig glimrende. Det skulle bare mangle.
    Det ble ikke veldig mye musikk i gavehaugen i år, men min datter hadde fått med seg at far liker Ida Jenshus, så da er hennes forrige utgivelse i hus. ;)
    I dag er det uggent vær og livsfarlig glatt ute. Dessuten trenger jeg nok å hvile ut etter helgens eksesser også. Da er det ikke mye her i verden som passer bedre enn en rolig innekveld med musikk og en liten klunk malt.

Sist redigert:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.574
    Torget vurderinger
    24
    Det er malt i de foreldede hender!

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Hehehehehe. De har slik en poetisk omgang med bokstavkjeksen Deres De, Hr. Sluket.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.574
    Torget vurderinger
    24
    Er jo gammel selv, og da resirkuleres tidligere synder inntil det selvsvinger.. Er jo gammel selv, og da resirkuleres tidligere synder inntil det selvsvinger.. Er jo gammel selv, og da resirkuleres tidligere synder inntil det selvsvinger.. Er jo gammel selv, og da resirkuleres tidligere synder inntil det selvsvinger.. Er jo gammel selv, og da resirkuleres tidligere synder inntil det selvsvinger.. Er jo gammel selv, og da resirkuleres tidligere synder inntil det selvsvinger.. Er jo gammel selv, og da resirkuleres tidligere synder inntil det selvsvinger.. Er jo gammel selv, og da resirkuleres tidligere synder inntil det selvsvinger.. Er jo gammel selv, og da resirkuleres tidligere synder inntil det selvsvinger.. Er jo gammel selv, og da resirkuleres tidligere synder inntil det selvsvinger.. Er jo gammel selv, og da resirkuleres tidligere synder inntil det selvsvinger.. Er jo gammel selv, og da resirkuleres tidligere synder inntil det selvsvinger..

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Nå spilles den eneste skiva jeg fikk til fødselsdagen. Ida Jenshus´"No Guarantees" fra 2010. Litt mer køntritwang her og der enn årets utgivelse, men bevares for et talent den dama er.Fatastisk fine låter, strålende komp og en vokal som oser av innlevelse, erfaring og intensitet. Utrolig nok er hun i begynnelsen av tjueårene! Denne burde finnes i ethvert hjem hvor uttrykket "Americana" gir noen som helst mening.

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Bill Fay og Reiersrud er slett ikke dårlige stemningsskapere, mine herrer. Tasteful!

Jeg gikk på en liten blemme i dag. Det vil si, jeg fant en skive med en av mine helter på salg hos den lokale avdelingen av Platekompaniet.

"The complete Charlie Parker with strings" er ikke en dårlig skive, akkurat. Ikke minst er det morsomt å finne et sånt klenodium til under en femtilapp. Jeg vet skiva er strålende, siden jeg allerede har den på vinyl, men det er et heller slitent eksemplar som egentlig burde pensjoneres. Så dermed gikk jeg fornøyd til disken, snappet med meg en Jamie Oliver-DVD på veien, og betalte en snau hundrings for hele greia.

På vei hjem slo det meg. "Har du ikke egentlig investert i "The complete Charlie Parker on Verve"? Det har jeg jo selvfølgelig. Det er en helt essensiell boks som hører hjemme i ethvert møblert hjem med litt jazzinteresse. Og selvfølgelig er denne "nyanskaffede" tittelen en Verve-utgivelse. Jeg har kjøpt en skive jeg har fra før. Både på vinyl og CD. Jaja. Det finnes sikkert noen som fortjener denne som en ekstra julepresang.......

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn