Ikke putt ting i Anus

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Egon, ja. Et fast besøk mens han holdt til vis-a-vis polet. Tror det må ha vært Norges beste platesjappe. Når han flyttet over veien ble besøkene sjeldnere og sjeldnere. :-[ I neste øyeblikk gadd dem ikke drive lenger. :( Et sårt savn.

Dead Moon var i Tromsø i '97, tror jeg det var. En vanvittig konsert! På Blå Rock. Husker vi sto og hoppet i takt, så måtte jeg ned å kjøpe ny pils. Da står man slik at man ser rett inn på etasjeskilleren. Gulvet gynga opp og ned i takt med musikken med ca. 10-15 cm!!! Husker jeg var bekymret et brøkdels sekund, men fuck it. It's only rock'n roll!!! Opp igjen med mine 100 kilo og opp og ned. Hehe. Var ikke på den siste konserten.

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.765
du har sett en fantastisk film noruego, Sort katt/ hvit katt burde vært skrevet ut på blåresept!

mvh
Jepp, dette er Balkan/Roma "magisk realisme" på sitt aller beste!

G

Gjestemedlem

Gjest
Tråden minner meg forøvrig om en fantastisk scene fra Kosturicas vidunderlige "Black Cat, White Cat", som jeg nettop så igjen. Scenen der burlesk-damen med Leningrad Cowboys-sveis drar ut en spiker med skinkene mens hun synger er bare kostelig!
Flotte filmer med god humor!

Samme med en genial sene fra Underground av samme mann der en finslig sigøynerkartakter pusser skoene med en skrikende katt.

Knas musikk med litt Vodka til også. Emir Kusturica and his non smoking orchestra. Skranglebalkan med partyfaktor.

G

Gjestemedlem

Gjest
Jepp, dette er Balkan/Roma "magisk realisme" på sitt aller beste!
Få med dere Underground og ikke minst Sigøynenes Tid også. Litt mer seriøse undertoner med like fabelaktige situasjoner, humor og persongalleri.

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.765
Få med dere Underground og ikke minst Sigøynenes Tid også. Litt mer seriøse undertoner med like fabelaktige situasjoner, humor og persongalleri.
Underground er jo verdt alle pengene bare for de første ti minuttene. Var på et bryllup for noen år siden i Presevo, stemningen sank ikke akkurat da et sigøynerorkester marsjerte inn med samme intro som i Underground. Nå begynner jo dette (heldigvis) å komme langt unna trådens tema, men benytter anledningen til anbefale alle som liker musikken i Kusturicas filmer å sjekke ut selveste Sigøynerdronningen, Esma Redzepova!

Topp Bunn