Ikke putt ting i Anus

Alas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.01.2004
Innlegg
209
Antall liker
2
Godt å bli advart mot sånne ting.

Men jeg er litt i stuss over denne formuleringen
..jeg var så (u)heldig..
Vedkommende mener at det kan hende han/hun er HELDIG som fikk ting puttet opp bakveien. Jaja, hver sin lyst....

Mvh
 

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Innlegg
4.390
Antall liker
316
Torget vurderinger
3
"The attending physician recommended a psychiatric consultation, but the patient declined." ;D
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Tarmskylling med høytrykkspyler må vel til da.
 

interman

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.04.2002
Innlegg
481
Antall liker
1
Og tilfeldigvis (?) spiller Mr. Bean golf på tv akkurat nå.
 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.576
Antall liker
27.685
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Minner meg om ringværen til ring 142 på Askøy.

For de uinvidde: Ringvær = Spesielt verdifull avlsvær eid av flere sauebønder (ring) som går på rundgang mellom saueflokkene hvor den brukes på enkelte utvalgte søyer.

Flott dyr, haken var at den var overbevist og konsekvent analerotiker- traff feil hull hver gang. Det hadde blitt smått med lam etter den hvis ikke en bonde hadde hatt en glimrende ide. Han spikket til en plugg som han stappet inn i endetarmen på søya. Resultatet var strålende.

Væren hadde en lang og lysende karriere som avsldyr, den ble sendt rundt fra flokk til flokk med medbragt "buttplug" i tau rundt halsen.
mvh
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.539
Antall liker
7.861
Torget vurderinger
0
Burde kanskje denne tråden vært inkorporert i tråden om "Tarmskylling" ? ;D
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.006
Antall liker
6.234
Her var det mye skitprat.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Som Von Clausewitz sa:

"De fleste lærer av sine feil. Jeg foretrekker å lære av andres."

Det er lite sannsynlig at jeg ville gjort disse erfaringene på egenhånd, men takk for advarselen uansett.

Eller som May-Britt Andersen sa: "Folk er rare."


;D
 
B

bamsemann

Gjest
Som Von Clausewitz sa:

"De fleste lærer av sine feil. Jeg foretrekker å lære av andres."

Det er lite sannsynlig at jeg ville gjort disse erfaringene på egen hånd, men takk for advarselen uansett.

Eller som May-Britt Andersen sa: "Folk er rare."


;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D

bamsemann.. :)
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Hmmm... Den helt til høyre er jo ikke så ulik det som kommet ut derfra..
 

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
18.313
Antall liker
16.394
Sted
Østfold
Basert på egen erfaring?  ;D
Om ikke annet så i hvertfall erfaring med å få noe ut den veien. Greit å få gjort en gang i blant så ikke alt kommer ut gjennom kjeften ;D
 

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Innlegg
5.741
Antall liker
503
Slike remedier visste jeg ikke fantes. Er det meg det er noe galt med? Bør jeg prøve dette?
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
På ingen måte! Hva mener du?
Mener ingenting. Bare lurte siden du ville ha et råd om du burde prøve. Jeg har heller aldri sett sånne, men jeg avviser fullstending tanken på å putte de opp der solen aldri skinner.
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Jeg syns forøvrig de har ansiktstrekka til Bush.
 

BurntIsland

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.02.2006
Innlegg
8.353
Antall liker
10.981
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
2
denne historien er jo eldgammel, men jeg synes den er like god (om du kan bruke det ordet i det hele tatt da) fortsatt. Vinkorker, golfballer, betong og ymse plugger er jo alle døde gjenstander. Enkelte mennesker synes ikke at dette holder lenger, det blir så triviellt..

hmmm what to do next??

http://www.goofball.com/news/20000111002
:eek: ??? :p :-[
 

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Innlegg
6.563
Antall liker
7.093
Tråden minner meg forøvrig om en fantastisk scene fra Kosturicas vidunderlige "Black Cat, White Cat", som jeg nettop så igjen. Scenen der burlesk-damen med Leningrad Cowboys-sveis drar ut en spiker med skinkene mens hun synger er bare kostelig!
 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.576
Antall liker
27.685
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
denne historien er jo eldgammel, men jeg synes den er like god (om du kan bruke det ordet i det hele tatt da) fortsatt. Vinkorker, golfballer, betong og ymse plugger er jo alle døde gjenstander. Enkelte mennesker synes ikke at dette holder lenger, det blir så triviellt..

hmmm what to do next??

http://www.goofball.com/news/20000111002  
:eek: ??? :p :-[
;D ;D ;D, jeg gir meg ende over! Hva trodde de egentlig at gnagere puster, metan?? Stakkars dyr,i ett øyeblikk i buret sitt uten å gjøre en katt fortred, i neste øyeblikk dyttet ned (opp?) i kloakken...
mvh
 

BurntIsland

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.02.2006
Innlegg
8.353
Antall liker
10.981
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
2
og tenk deg hvordan selvfølelsen til det stakkars dyret må ha blitt... ;D

51 innlegg nå!
 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.576
Antall liker
27.685
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
og tenk deg hvordan selvfølelsen til det stakkars dyret må ha blitt... ;D

51 innlegg nå!
Antakelig like knust som nakkevirvlene dets etter å ha blitt skutt ut av en metandrevet pappkanon og ha truffet en "nær venn" i fleisen ;D ;D ;D
mvh
 

BurntIsland

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.02.2006
Innlegg
8.353
Antall liker
10.981
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
2
du har sett en fantastisk film noruego, Sort katt/ hvit katt burde vært skrevet ut på blåresept!

mvh
 

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Innlegg
8.166
Antall liker
6.853
Torget vurderinger
4
er'e greit å putte (sin?) ting i andres anus da?
 
A

Akle

Gjest
er'e greit å putte (sin?) ting i andres anus da?
Skulle nå anta det så lenge de vil ha den der, greit å forsikre seg om dette på forhånd.

Ai
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Husker en jente i åttende klasse, som måtte på legevakta for å få ut et såpestykke der fremme. Der det finnes hulrom, finnes hjerterom eller no sånt......   ;)
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Ellers tenker jeg tilbake den gangen Turbo fortsatt var et ubeskrevet blad på musikkfronten. "Assrocket" var et begrep lenge før hypen tok de. Noen som var på Gamla å så de, da vakter fra "Blaze GoGo" sto og banket publikum foran scena, eller den gangen i '96 da en publikummer tok baklengs salto og ble liggende med en underlig fotstilling etterpå, under klubbQuart. ? ;D ;D ;D
 

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Innlegg
1.877
Antall liker
9
Har ikke sett assrocket live, men jeg hadde jo hørt mye om det. Og for et par år siden gikk det et liveshow med Turbo på NRK. Med store forventninger ventet jeg på den forhåndsannonserte raketten. DAMN for en rip-off! Det var jo bare en sånn fisle-dings som vi brukte å løpe rundt med og skyte på hverandre med på barneskolen. NEDTUR.

EDIT: Hype, ja. Så ikke det før etterpå. :-[
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Har ikke sett assrocket live, men jeg hadde jo hørt mye om det. Og for et par år siden gikk det et liveshow med Turbo på NRK. Med store forventninger ventet jeg på den forhåndsannonserte raketten. DAMN for en rip-off! Det var jo bare en sånn fisle-dings som vi brukte å løpe rundt med og skyte på hverandre med på barneskolen. NEDTUR.

EDIT: Hype, ja. Så ikke det før etterpå.  :-[
Turbo var et bra band før. Har sett de over 30 ganger live. Reunionsgiggen på Spektrum var grei, Stavanger to år siden var kjip. Etter den berømmelige oppbruddsturneen som endte opp med en dobbeltgig på klubben Mars i Oslo, var jeg av den mening at de hadde potensialet til å dra det mye lengre, og at de var noe av det beste jeg har sett av norske band på scena. I ettertid ser jeg at jeg hadde rett, men bandet har blitt til noe jeg ikke gidder. Takke meg til Gluecifer.
 

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Innlegg
1.877
Antall liker
9
Gluecifer, ja. Ingen kler en hvit dress bedre. Så splitkonserten i Tromsø for 3-4 år siden. Hellacopters kom på scena først, og trøkket i salen var så intenst at veggene kunne blåst ut. Det kunne umulig bli bedre?? Så kom Gluecifer på scena. WOW. Er sikker på at taket på Driv hang i lufta i en time. Unbelievable!!!
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Gluecifer, ja. Ingen kler en hvit dress bedre. Så splitkonserten i Tromsø for 3-4 år siden. Hellacopters kom på scena først, og trøkket i salen var så intenst at veggene kunne blåst ut. Det kunne umulig bli bedre?? Så kom Gluecifer på scena. WOW. Er sikker på at taket på Driv hang i lufta i en time. Unbelievable!!!

Gluecifer utvikla seg til å bli et av de beste livebanda vi hadde her hjemme. Romjulsgigen på Last Train for 3-4 år siden, sitter fortsatt i. Nok et band jeg så 30+ ganger live. Husker de tilbake til den gangen de het O-Men, og regjerte Planet Rockall i Rosenkrantzgate, en av Norges viktigste rockebuler noengang.
Siden du er fra Tromsø, kjenner du kanskje Egon? Vi trenger flere slike ildsjeler. Tromsø har vel i forhold til innbyggerantall, hatt sykt mye bra konserter de siste åra. Senest Cynics og Dead Moon.
 
Topp Bunn