Ikke kjøp den nyeste Reo Speedwagon!

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Det virker som dette er en helt ny CD utgivelse (this time we mean it), men det er veldig gml. saker av nevnte gruppe, som man med letthet kan styre unna :mad:

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.416
Torget vurderinger
2
f skrev:
Det virker som dette er en helt ny CD utgivelse (this time we mean it), men det er veldig gml. saker av nevnte gruppe, som man med letthet kan styre unna :mad:
Selv om jeg aldri i mine villeste tanker engang kunne tenke meg og kjøpe noe som helst med dette bandet, takker jeg for advarselen.

frans

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.12.2003
Antall liker
3
Cronin & co. var jo ikke bare en ballademakere, men lagde også noen kurante rockelåter i sin tid. Men de kunne godt lagt inn årene etter "Hi-infidelity". Som så mange andre band, så prøver de vel å skvise noen dråper juice ut av markedet.
Takk for advarselen. Nå fikk jeg nesten et følt behov for å spille pianotunafishplaten på vinyl.

Asbjørn

Rubinmedlem
Ble medlem
26.03.2006
Antall liker
44.556
Sted
Vingulmǫrk
Torget vurderinger
2
Min far hadde engang en lastebil av merke REO Speed Wagon, årgang 1936, omtrent som den på bildet.

Tror egentlig den er kulere enn bandet.

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Antall liker
12.878
Sted
Hus
Er rimelig bra Weels Are Turnin` som kom i 1984 også. Etter det var det slutt for min del. :)

Spikeld

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.11.2008
Antall liker
8
Ble "This Time We Mean It" utgitt som remaster i 2010???

Jeg må legge til at jeg synes REO Speedwagon er et fantastisk band. Cronin har en unik stemme som jeg ikke får nok av. Jeg anbefaler på det sterkeste å sjekke ut "Find Your Own Way Home" fra 2007. Her finnes bl.a godbitene "I Needed To Fall" og "Runaway Baby".

Og i disse flotte juletider, husk for all del å sjekke ut deres "Not So Silent Night" fra 2009. Her finnes bl.a en rocka og flott utgave av "Winter Wonderland" og en stemningsfull og fin version av "Little Drummer Boy".

Lydmessig har også begge albumene en topp produksjon som er et stort pluss for alle dere "hifi" folk der ute...

Topp Bunn