Ignore-funksjon

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Antall liker
575
Torget vurderinger
1
Kan høvdingen implementere ignore-funksjon? http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=185
Da slipper vi utrolig mye gnål frem og tilbake..spesielt når enkelte vil heller diskutere kun ideologi enn å ta del i den egentlige diskusjonen eller praktiske erfaringer F.eks er det bedre å lytte til anlegg for å finne ut hvordan det låter enn å prøve å tenke seg til hvordan det låter, men det er ikke alle enige i.
...som igjen forårsaker særdeles OT og flaming i trådene. Det skjer gang på gang, og det er de samme som går igjen og igjen. Det er utrolig kjedelig i lengden.
Så vær så snill og gi oss som gir en lang f i å (motvillig) diskutere eller lese om ABX i ikke-abx-tråder eller ikke-abx-fora, en funksjon som ihvertfall kan hjelpe oss litt på vei.

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Antall liker
2
Tiltredes. Ignore-listing ønskes også herfra.

K

knutinh

Gjest
Ellers så anbefales det å bruke admin aktivt når det oppstår offtopic i en tråd. Ignore hjelper en bruker mot uønskede innspill fra en person. Moderering hjelper alle brukere mot uønskede innspill fra en person, og er dessuten mer effektiv som tilbakemeldig slik at det ikke gjentar seg.

-k

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Antall liker
2
Virker ikke som om det hjelper. Det gjentar seg, gjentar seg osv...
Ønsker meg fremdeles en "ignore".

K

knutinh

Gjest
LydMekk skrev:
Jeg har argumentert for strengere moderatorer.

10 modereringer på en mnd = 2 uker utestengelse.

-k

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
300
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
10 modereringer...? Jøje meg. Da er man jaggu treg i oppfattelsen om man trenger så mange påminnelser. Skulle bare mangle at man ikke fikk en liten tid på vann og brød da.

Mvh Vidar P

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.354
Torget vurderinger
1
LydMekk skrev:
Jeg har den eneste ignore funksjonen som virker og som jeg trenger ... innebygd og helt naturlig ;)

mvh
KJ

K

knutinh

Gjest
Vidar P skrev:
10 modereringer...? Jøje meg. Da er man jaggu treg i oppfattelsen om man trenger så mange påminnelser. Skulle bare mangle at man ikke fikk en liten tid på vann og brød da.

Mvh Vidar P
Hovedpoenget er at det skjer, og at vi brukere vet at det kan skje.

-k

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
bør kansje avhenge litt av hva min blir moderert for er det usakligheter kan det jo være ok at det skjer flere ganger. Ved personangrep og slikt bør det holde med en advarsel før man blir utestengt i periode.

.Marcus

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2007
Antall liker
126
Mener de har et system på Diskusjon.no hvor moderatorer kan legge inn informasjon om brukere som blir moderert på, hvor alvorlig det er, tidspunkt for moderering etc. slik at andre moderatorer kan gå inn og sjekke på den enkelte bruker om det er tid for en luftepause hvis flere modereringer skulle trenges.

K

knutinh

Gjest
Hahaha. Hear no evil, speak no evil, see no evil, ... no evil?

Jeg skulle ha likt å sett bildesamlingen din, dephie. Den må være enorm!

-k

Topp Bunn