Politikk, religion og samfunn Identitetspolitikk og anerkjennelse

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Minst ti skoler i samme kommune, det er ganske mange.

    langt de fleste av oss fordømmer denne adferden. forkastelig i mine øyne. samtidig er det noe positivt i det hele; den ganske unisone fordømmelse viser at «pridefolket» er anerkjent. viktig å holde fast ved, det også.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    langt de fleste av oss fordømmer denne adferden. forkastelig i mine øyne. samtidig er det noe positivt i det hele; den ganske unisone fordømmelse viser at «pridefolket» er anerkjent. viktig å holde fast ved, det også.
    Jada, absolutt, man priser seg lykkelig over å være født i et relativt sivilisert land hvor aksept og toleranse er regelen snarere enn unntaket. De aller fleste er jo bra og fine folk som respekterer annerledeshet, og at man er åpen og ærlig om hvem man er. Iallfall har vi kommet dit nå, selv om det ikke er så veldig langt tilbake i tid at ting var annerledes også her. Så vi har kommet langt her tillands, men det virker som kampen dessverre ikke er helt over enda når man ser det blir utført vold og hærverk.

     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.525
    Antall liker
    7.854
    Torget vurderinger
    0
    Nå ville nok mange av disse flaggepisodene ikke funnet sted hvis man flagget etter samme standard som når man flagger med nasjonalflagget, opp 08:00 ned 21:00. Å la et flagg henge opp over natta er imho en uting!
    For øvrig ser/hører jeg på dagens Dagsrevy at det slett ikke er frivillig å flagge med Prideflagg! Det er obligatorisk for alle som har flaggstang tydeligvis!
    For tiden kan jeg faktisk la det være men når den digitale valutaen kommer risikerer vi at man straffes på pungen hvis man ikke flagger
    med Prideflagg. ( Litt konspi teori er alltid greit! ;) )
    Men for egen del vil jeg si at min sympati med "saken" er betydelig mindre nå etter å ha hørt alle de som ganske så militant krever at
    enten er du med oss eller så er du mot! Jeg vet ikke, men jeg reagerer alltid negativt når noen forsøker å trø ting ned gjennom halsen min!
    Så imho gjør disse militante prideforkjemperne større skade for "saken" enn all verdens yttre høyre støy og trusler. Og det er faktisk synd!
     
    • Liker
    Reaksjoner: SAL

    4-string

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Innlegg
    5.456
    Antall liker
    9.748
    Sted
    Interiore Simplicitate
    frivillig å flagge med Prideflagg! Det er obligatorisk for alle som har flaggstang tydeligvis!
    Har ikke sett Dagsrevyen, men det virker veldig rart. Hva var grunnlaget for det, var det henvist til noe?

    Skal få sett sendingen senere, men blir jo litt nysgjerrig. 😊
     
    Sist redigert:

    tjua

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Innlegg
    2.303
    Antall liker
    1.740
    Sted
    Bergen
    Føler at det jeg la ut var et ok tilsvar på essensen din, egentlig.
    Nuvel, det spørs hvilke briller/ståsted man har.

    Voksne mennesker må få gjøre det de selv føler er rett med sin følte seksualitet. Det har jeg faktisk ingen kommentarer til.
    Jeg synes at å sette barn, dvs de som pr alder er barn, og ikke de voksne som synes å oppføre seg som barn, inn i denne problemstillingen er altfor problematisk.
    Jeg har en kamerat som har en sønn som lekte med rosa jentedukker da han gikk i barneskolen. Foreldre ble litt bekymra, men tok det rolig. Det viste seg at han gjorde dette fordi han var forelska i ei jente.
    Dette viser at man fort kan gå feil i denne sakens kompleksitet.
    Men for guds skyld kjør full trans på barn som ikke engang tør/vil dusje naken sammen
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.525
    Antall liker
    7.854
    Torget vurderinger
    0
    Har ikke sett Dagsrevyen, men det virker veldig rart. Hva var grunnlaget for det, var det henvist til noe?

    Skal få sett sendingen senere, men blir jo litt nysgjerrig. 😊

    Det var "selvsagt" et par politiske vesen som var skrekkelig ivrige på å "støtte røysla" for å si det slik, AP/LO varianten.
    Og slik de uttalte seg var det ingen tvil her. Pridemåneden SKAL der flagges med Pride flagg og INGEN kan tillates å være "nøytrale".
    Det var, i den grad jeg fikk det med meg, ingen av ( i mangel av et bedre ord ) "pride" menneskene som sa dette.

    Pride er pr i dag gjennompolitsert og det er dessverre ganske mange som forsøker å dra politisk gevinst på saken, og jeg har en sterk mistanke om at deres "engasjement" er veldig sentrert om hva de selv kan få ut av dette uten større tanke for hva de evt ødelegger
    for "saken" og de som fra begynnelsen sto på barikadene og tok en veldig ujevn kamp for homofiles rettigheter.

    Men som sagt så reagerer jeg jævlig negativt når noen gir meg ordre om hva jeg skal få lov til å mene! Hvis jeg eller andre sier at vi gir en
    god Fan i hele temaet homofili og ikke gidder bry oss så har man da en selvsagt rett til det? "La dem holde på med dette de som vil men plag oss ikke med det" burde da være greit nok? For det er en hel drøss med mil mellom et slik standpunkt og det å aktivt motarbeide homofile og deres rettigheter. "Lev og la leve" burde være lov.

    Nå har jeg ikke noe prideflagg å henge opp i flaggstanga mi. 3,5 meter Prideflagg er ikke noe som selges på min nærbutikk for å si det slik. Og dyre er de også! Så skal jeg kjøpe et slik flagg i tillegg til sameflagg og Ukrainsk flagg så går jeg vel konkurs! For øvrig er det i dag "Offisiell Flaggdag" grunnet unionsoppløsningen, så om jeg skulle velge er det norske flagget det som skal vaie i dag!

    Misforstå meg ikke dithen at jeg har det minste i mot skjeive folk. Jeg er faktisk så opplyst at jeg vet at det ikke er smittsomt, så da er det faktisk helt greit i min bok. Men jeg vil gjerne selv bestemme hva og hvor mye initiativ og entusiasme jeg skal legge inn i dette. Og når det kommer en slik AP/LO kråke og brøler at det er min plikt å flagge med Prideflagg hele måneden, ja da går jeg faktisk i vranglås!
     

    4-string

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Innlegg
    5.456
    Antall liker
    9.748
    Sted
    Interiore Simplicitate
    Det var "selvsagt" et par politiske vesen som var skrekkelig ivrige på å "støtte røysla" for å si det slik, AP/LO varianten.
    Og slik de uttalte seg var det ingen tvil her. Pridemåneden SKAL der flagges med Pride flagg og INGEN kan tillates å være "nøytrale".
    Det var, i den grad jeg fikk det med meg, ingen av ( i mangel av et bedre ord ) "pride" menneskene som sa dette.
    Jo, men det er jo temmelig likegyldig hva de sier, mener eller ønsker. Det foreligger ikke noe påbud om å flagge generelt, du kan for eksempel fint la din private flaggstang stå naken på 17.mai, så ingen grunn til å male fanden på veggen og frykte noe påbud om å eie og bruke pride-flagg.
     

    morbid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2018
    Innlegg
    4.077
    Antall liker
    2.535
    Det er vel ikke likegyldig for en bedrift, som vi har sett med de hotellene, med mindre man trives med "twittermobben" på nakken.
     
    • Liker
    Reaksjoner: SAL

    4-string

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Innlegg
    5.456
    Antall liker
    9.748
    Sted
    Interiore Simplicitate
    Nei, men jeg oppfattet Spiralis dithen at han snakket om påbud hjemme hos seg selv. Dessuten forskjell på påbud og å ha twittermobben på nakken.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Nuvel, det spørs hvilke briller/ståsted man har.

    Voksne mennesker må få gjøre det de selv føler er rett med sin følte seksualitet. Det har jeg faktisk ingen kommentarer til.
    Jeg synes at å sette barn, dvs de som pr alder er barn, og ikke de voksne som synes å oppføre seg som barn, inn i denne problemstillingen er altfor problematisk.
    Jeg har en kamerat som har en sønn som lekte med rosa jentedukker da han gikk i barneskolen. Foreldre ble litt bekymra, men tok det rolig. Det viste seg at han gjorde dette fordi han var forelska i ei jente.
    Dette viser at man fort kan gå feil i denne sakens kompleksitet.
    Men for guds skyld kjør full trans på barn som ikke engang tør/vil dusje naken sammen
    Ja, det var nok bra de fant ut at han bare lekte med rosa jentedukker for å sjekke damer, før han ble tvangsmedisinert med hormoner og pubertetsblokkere. Det skjer med barneskolebarn hele tiden. Hvis barna viser noe som kan tolkes som ikke-heterofil atferd blir de tatt til side, også kjører man full trans på dem med hormoner og kirurgi.

    Antagelig hadde han sett noen nakne lærhomser som leide hverandre med hundehalsbånd i et pridetog som korrumperte det skjøre lille barnesinnet hans og gjorde ham til et LGBTQ+-regnbuebarn. Skremmende.

    Altså, seriøst. Hva faen?
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Lurer på hva som ligger bak denne formuleringen:

    NRK er også kjent med at det har vært et tema for utvalget om det har vært en ukultur i kontraterroravdelingen til PST.
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.732
    Antall liker
    21.597
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Vel, man har jo fått inntrykk av at det har vært en viss dysfunksjonalitet i PSTs ledelse de siste årene.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Har ikke orket å sette meg så godt inn i saken, men når jeg leser om det virker det som det er litt delt ansvar mellom E-tjenesten og PST også? Men jeg syns kanskje det var en uheldig formulering som overlater mye til fantasien, akkurat det der med ukultur.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.274
    Antall liker
    9.114
    Vi leser vel litt forskjellig alle, det er vel derfor det finnes diskusjonsforum, men jeg leser det slik at utvalget har sett på om det har vært en ukultur, så får vi se da hva de finner ut. Men når man leser lekkasjene så kan det se ut som at de ikke kommer spesielt godt ut av dette.

    Kanskje det t.o.m. blir slik at justisministeren endelig kan kalle det for terror?
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Jeg tenkte på det at PST ikke fikk tilgang på informasjon E-tjenesten hadde, som chatloggen, og denne uttalelsen, men kanskje jeg leser for mye inn i det:

    – Nå har vi fått bekreftet at angrepet kunne vært avverget. At PST ikke gjorde jobben de var satt til å gjøre, med det utfallet det fikk. For alle involverte. Det er dypt tragisk, sier Dietrichson til NRK.

    Dietrichson har en rekke ganger kritisert både PST og E-tjenestens arbeid i forkant av angrepet i Rosenkrantz gate.

    Han står fast på at også E-tjenesten må granskes i kjølvannet av hendelsen, og kritiserer departementet for at de besluttet at E-tjenesten ikke skulle granskes for det som hadde skjedd.
    I mine øyne helt på trynet å ikke kalle det som skjedde for terror, men justisministeren har ikke akkurat imponert med god dømmekraft tidligere heller IMO.
     

    tjua

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Innlegg
    2.303
    Antall liker
    1.740
    Sted
    Bergen
    Ja, det var nok bra de fant ut at han bare lekte med rosa jentedukker for å sjekke damer, før han ble tvangsmedisinert med hormoner og pubertetsblokkere. Det skjer med barneskolebarn hele tiden. Hvis barna viser noe som kan tolkes som ikke-heterofil atferd blir de tatt til side, også kjører man full trans på dem med hormoner og kirurgi.

    Antagelig hadde han sett noen nakne lærhomser som leide hverandre med hundehalsbånd i et pridetog som korrumperte det skjøre lille barnesinnet hans og gjorde ham til et LGBTQ+-regnbuebarn. Skremmende.

    Altså, seriøst. Hva faen?
    Usikker på hva du banner for? Mitt innlegg, selve saken, eller at gutten lekte med rosa dukker..
    Forøvrig
    Det løser seg nok når barna får litt lovpålagt kvalitetstid sammen med «..noen nakne lærhomser som leide hverandre med hundehalsbånd i et pridetog som korrumperte det skjøre lille barnesinnet hans og gjorde ham til et LGBTQ+-regnbuebarn..»»
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.274
    Antall liker
    9.114
    I mine øyne helt på trynet å ikke kalle det som skjedde for terror, men justisministeren har ikke akkurat imponert med god dømmekraft tidligere heller IMO.
    Til og med NRK kaller det jo terror, tenk på det du.

    Men nå ser det ut til at det blåser opp rundt ørene hennes så får vi se hvordan det går..
     

    Calmati

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.08.2016
    Innlegg
    438
    Antall liker
    567
    Sted
    Bærum
    Man kan si hva man vil om justisministeren, men her mener jeg hun viser god rolleforståelse.
    Hun er utdannet jurist og vet at begrepet uskyldspresumpsjon er sentralt i vår strafferett, såvel som forankret i EMK.
    At en justisminister i forkant av en rettssak skulle konkludere med at dette var terror ville vært oppsiktsvekkende og uryddig. Selv om ALLE (sikkert også justisministeren) er av den oppfatning at dette faktisk var en terrorhandling.
    Så vent på rettskraftig dom før hun får tyn for dette.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Usikker på hva du banner for? Mitt innlegg, selve saken, eller at gutten lekte med rosa dukker..
    Forøvrig
    Det løser seg nok når barna får litt lovpålagt kvalitetstid sammen med «..noen nakne lærhomser som leide hverandre med hundehalsbånd i et pridetog som korrumperte det skjøre lille barnesinnet hans og gjorde ham til et LGBTQ+-regnbuebarn..»»
    Jeg banner fordi jeg får litt vondt i hodet.
     

    tjua

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Innlegg
    2.303
    Antall liker
    1.740
    Sted
    Bergen
    Det er mulig du må på apoteket, jeg er desverre ikke alene om å mene dette. Å som alle politikere vil si, det er kjøttvekta som er avgjørende og alle sal med… akkurat det siste tviler jeg sterkt på i denne saken
    IMG_0106.jpeg
    og denne meninga er nok like rett som andres meninger
     
    • Liker
    Reaksjoner: SAL

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Lykke til med korstoget mot Prideflagg. Du kan jo rive ned og brenne dem også, hvis ingen vil høre på deg og ta dem ned frivillig. 😊
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.525
    Antall liker
    7.854
    Torget vurderinger
    0
    Nei, men jeg oppfattet Spiralis dithen at han snakket om påbud hjemme hos seg selv. Dessuten forskjell på påbud og å ha twittermobben på nakken.
    Hvis man er selvstendig næringsdrivende kan de faktisk få dramatiske følger. For øvrig legger jeg det i begrepet "vi alle" at det innbefatter ALLE, også de med privat flaggstang.
    Og det verste er at jeg faktisk funderte på å bestille et Pride flagg for å hive det opp på stanga. Men når miljøet er slik at du MÅ flagge for ikke å bli skjelt ut for å være reaksjonær og anti homo ( og da er vi tilbake til det at meninger er vold etc etc ) så gidder jeg ikke. Hvis det er et frivillig valg er det faktisk et standpunkt som blir flagget, men når det ligger tvang og trusler bak så har ikke bruk av det flagget noen annen mening enn at man gir etter for tvang! Dette svekker og skader saken for de man skulle støtte! Det gjør meg også noe forbannet!
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.635
    Antall liker
    10.187
    Det er mulig du må på apoteket, jeg er desverre ikke alene om å mene dette. Å som alle politikere vil si, det er kjøttvekta som er avgjørende og alle sal med… akkurat det siste tviler jeg sterkt på i denne saken

    og denne meninga er nok like rett som andres meninger
    Bare ved det enkle faktum at debattøren benytter uttrykket "Pride-ideologien", viser han jo at han er fullstendig ute. "Ideologien" dreier seg om retten til å være noe annet enn det andre bestemmer eller mener at du skal være. Vedkommende skribent farer i sitt innlegg med flere halvsannheter og uredelige påstander, og hen er pisseredd for at noen skal ta skade av et flagg uten kors, og med forvirrende mange farger. Søppel.
     
    Sist redigert:

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.635
    Antall liker
    10.187
    Hvis man er selvstendig næringsdrivende kan de faktisk få dramatiske følger. For øvrig legger jeg det i begrepet "vi alle" at det innbefatter ALLE, også de med privat flaggstang.
    Og det verste er at jeg faktisk funderte på å bestille et Pride flagg for å hive det opp på stanga. Men når miljøet er slik at du MÅ flagge for ikke å bli skjelt ut for å være reaksjonær og anti homo ( og da er vi tilbake til det at meninger er vold etc etc ) så gidder jeg ikke. Hvis det er et frivillig valg er det faktisk et standpunkt som blir flagget, men når det ligger tvang og trusler bak så har ikke bruk av det flagget noen annen mening enn at man gir etter for tvang! Dette svekker og skader saken for de man skulle støtte! Det gjør meg også noe forbannet!
    Folk med flaggstenger plikter å følge regler for flagging på offentlige flaggdager, og da kun gjeldende nasjonalsymbolet, med korset og det hele.

    Ønsker man å flagge med alle regnebuens farger på sin stolte stang, er det fritt fram, men noen jævla plikt skal det da f... ikke være!
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Hvis man er selvstendig næringsdrivende kan de faktisk få dramatiske følger. For øvrig legger jeg det i begrepet "vi alle" at det innbefatter ALLE, også de med privat flaggstang.
    Og det verste er at jeg faktisk funderte på å bestille et Pride flagg for å hive det opp på stanga. Men når miljøet er slik at du MÅ flagge for ikke å bli skjelt ut for å være reaksjonær og anti homo ( og da er vi tilbake til det at meninger er vold etc etc ) så gidder jeg ikke. Hvis det er et frivillig valg er det faktisk et standpunkt som blir flagget, men når det ligger tvang og trusler bak så har ikke bruk av det flagget noen annen mening enn at man gir etter for tvang! Dette svekker og skader saken for de man skulle støtte! Det gjør meg også noe forbannet!
    Miljøet er ikke slik. Hvem har sagt at det er noen tvang?
     

    tjua

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Innlegg
    2.303
    Antall liker
    1.740
    Sted
    Bergen
    Bare ved det enkle faktum at debattøren benytter uttrykket "Pride-idelogien", viser han jo at han er fullstendig ute. "Ideologien" dreier seg om retten til å være noe annet enn det andre bestemmer eller mener at du skal være. Vedkommende skribent farer i sitt innlegg med flere halvsannheter og uredelige påstander, og hen er pisseredd for at noen skal ta skade av et flagg uten kors, og med forvirrende mange farger. Søppel.
    Dette bringer nok debatten fremover.
    Du kan kalle det du vil og skrive det du vil. Likefullt søppel fra deg også.
    Hvilken søppelfasit sitter du og dets like med? Trur du en slik debattformen bidrar godt til debatten fremover?
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.635
    Antall liker
    10.187
    Dette bringer nok debatten fremover.
    Du kan kalle det du vil og skrive det du vil. Likefullt søppel fra deg også.
    Hvilken søppelfasit sitter du og dets like med? Trur du en slik debattformen bidrar godt til debatten fremover?
    Tja. I motsetning til det aktuelle innlegget, befinner i det minste min meningsytring seg i nåværende sekel.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.525
    Antall liker
    7.854
    Torget vurderinger
    0
    Miljøet er ikke slik. Hvem har sagt at det er noen tvang?
    Nei Homo og "bokstav" mijøet er ikke slik, MEN det er en del bedritne politikere som ønsker å skumme fløte på denne saken.
    Det flaggret noen kommentarer forbi i forbindelse med massiv kritikk av Thon hotellene. Husker ikke hvilke TV kanaler eller navn på disse
    (stort sett ) AP/LO menneskene som mente MEGET STERKT at det var ALLE borgeres plikt å flagge med Pride flagg og å stå på barikadene.
    Som de intelligente her har fått med seg så irriterer det meg at folk utenfor "miljøet" søker å hente politisk gevinst til seg selv på det som har skjedd. (Terrorangrepet ) Så vidt jeg vet så har "miljøet" godt om taleføre mennesker som kan snakke for dem. Det er ikke behov for at taletrengte politikere og fagforeningspamper MÅ albue seg fram på TV. (Partipampan i LO og DNA for å sitere Vømmøl )
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Nei Homo og "bokstav" mijøet er ikke slik, MEN det er en del bedritne politikere som ønsker å skumme fløte på denne saken.
    Det flaggret noen kommentarer forbi i forbindelse med massiv kritikk av Thon hotellene. Husker ikke hvilke TV kanaler eller navn på disse
    (stort sett ) AP/LO menneskene som mente MEGET STERKT at det var ALLE borgeres plikt å flagge med Pride flagg og å stå på barikadene.
    Som de intelligente her har fått med seg så irriterer det meg at folk utenfor "miljøet" søker å hente politisk gevinst til seg selv på det som har skjedd. (Terrorangrepet ) Så vidt jeg vet så har "miljøet" godt om taleføre mennesker som kan snakke for dem. Det er ikke behov for at taletrengte politikere og fagforeningspamper MÅ albue seg fram på TV. (Partipampan i LO og DNA for å sitere Vømmøl )
    Synd hvis du lar et par framoverlente politikere ødelegge for å støtte en sak du ellers hadde tenkt å støtte. Men jeg skjønner deg jo litt, har litt av det samme «ingen skal si hva jeg skal gjøre» anarkist-genet selv. 😌😅
     

    tjua

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Innlegg
    2.303
    Antall liker
    1.740
    Sted
    Bergen
    Lykke til med korstoget mot Prideflagg. Du kan jo rive ned og brenne dem også, hvis ingen vil høre på deg og ta dem ned frivillig. 😊
    Takk, det er nok det minste problemet. Sist jeg sjekka var hvite manns propride holdning i vest i mindretall i verden, og snart også i Norge
    Bare joine med ultrakonservative muslimer - problem solved.

    En lite observasjon; basert på mine innlegg om barn og pride så kan alle se hvilken debatt respons dette får.
    Noen som lurer på hvorfor flagg blir brent? Tror det er og blir det minste problemet
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.525
    Antall liker
    7.854
    Torget vurderinger
    0
    Synd hvis du lar et par framoverlente politikere ødelegge for å støtte en sak du ellers hadde tenkt å støtte. Men jeg skjønner deg jo litt, har litt av det samme «ingen skal si hva jeg skal gjøre» anarkist-genet selv. 😌😅
    To av mine beste venner er et homofilt par og jeg blir selvsagt ikke "omvendt" av disse som jeg beskrev i innlegget overfor, jeg blir
    bare så inn i "H...e" forbannet til tider. Blir nok roligere etter hvert. ;)

    Men et langt liv har vist meg at det mest fornuftige er å argumentere saklig og la folk selv få trekke sine konklusjoner. Det virker mye bedre enn å mase og prøve å trø saken ned i folks hals. Og for egen del er jeg nok født i motvind mens jeg brølte mot stormen "IKKE FAN!"😂😂
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.525
    Antall liker
    7.854
    Torget vurderinger
    0
    Jeg er veldig glad på dine vegne.
    Verden trenger flere mørke og høye menn som har sett den eneste sannheten
    Det beste man kan gjøre med høye "mørkemenn" er å rolig forklare dem at det er ikke smittsomt! De blir ikke homofile selv
    seøv om de ser på, tar på og klemmer en homofil!
    Og hvis mørkemannen har bittelitt humoristisk sans, det har de gjerne ikke - men hvis, så kan du fortelle at de homofile
    mennene har et mye enklere liv enn hva han selv har. De bor jo sammen med en mann! Vi heterofile bor sammen med et
    kvinnfolk! Hva som er enklest? Man behøver ikke spørre en gang! Svaret på det vet vi alle hvis vi bare er ærlige!
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Takk, det er nok det minste problemet. Sist jeg sjekka var hvite manns propride holdning i vest i mindretall i verden, og snart også i Norge
    Bare joine med ultrakonservative muslimer - problem solved.

    En lite observasjon; basert på mine innlegg om barn og pride så kan alle se hvilken debatt respons dette får.
    Noen som lurer på hvorfor flagg blir brent? Tror det er og blir det minste problemet
    Vi er der, ja. Muslimene kommer til å ta over Norge og verden, og da skal de skeive få svi.

    Høres nesten litt truende ut egentlig, når du snakker om flaggbrenning og at det er det minste problemet.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn