Så hva burde jeg ha kjøpt? He, he... Samme "problemet" som meg. Focal Sopra? :giggle:
I dag kl 00:22 #161 Antoine Hi-Fi freak Ble medlem 22.09.2022 Innlegg 1.472 Antall liker 2.400 Sted Oslo IvarT skrev: Så hva burde jeg ha kjøpt? Klikk for å utvide... He, he... Samme "problemet" som meg. Focal Sopra?
IvarT skrev: Så hva burde jeg ha kjøpt? Klikk for å utvide... He, he... Samme "problemet" som meg. Focal Sopra?
I dag kl 01:35 #162 K KJ Æresmedlem Ble medlem 10.10.2004 Innlegg 12.397 Antall liker 6.555 Torget vurderinger 1 Antoine skrev: ... Hva får dere begeistret? Har trådens tema et poeng? Klikk for å utvide... #1 «god» musikk, #2 «god» musikk med «god» lydproduksjon, #3 «god» musikk med «god» lydproduksjon, reprodusert på et «lytefritt» husalter. mvh KJ
Antoine skrev: ... Hva får dere begeistret? Har trådens tema et poeng? Klikk for å utvide... #1 «god» musikk, #2 «god» musikk med «god» lydproduksjon, #3 «god» musikk med «god» lydproduksjon, reprodusert på et «lytefritt» husalter. mvh KJ