K
Kaare G. Opsahl
Gjest
the 65fingers! du er soleklar manager med balltre og legefrakk, cash på gitar og roberten på trommer jeg tar meg av skramleorgel og skrikingErosLoveking skrev:var et band på 60-tallet som het 40 Fingers.
the 65fingers! du er soleklar manager med balltre og legefrakk, cash på gitar og roberten på trommer jeg tar meg av skramleorgel og skrikingErosLoveking skrev:var et band på 60-tallet som het 40 Fingers.
har nett-tilgangcash 63 skrev:Jag tar hand om basen! trakterade basen i punk band forlenge siden 8)
du får ett hjelpe middel! Ring en nattvakt![]()
TAKK Roberten, med flaks er jeg ute i morgenRoberten skrev:Uffa meg, det er tydeligvis mye jeg har gått glipp av i løpet av den siste tiden, dette helt klart av det traurige slaget. Håper de tar godt vare på deg og at du snart er i full sving igjen, Fingern !
da blir det gago, rolozzy og janr på gitarercash 63 skrev:Jag tar hand om basen! trakterade basen i punk band forlenge siden 8)
Det vil nok bli en musikalsk orgasme.65finger skrev:da blir det gago, rolozzy og janr på gitarercash 63 skrev:Jag tar hand om basen! trakterade basen i punk band forlenge siden 8)
Det satser vi beinhardt på !65finger skrev:TAKK Roberten, med flaks er jeg ute i morgenRoberten skrev:Uffa meg, det er tydeligvis mye jeg har gått glipp av i løpet av den siste tiden, dette helt klart av det traurige slaget. Håper de tar godt vare på deg og at du snart er i full sving igjen, Fingern !
Crazy Fingers Maui band,cash 63 skrev:God bedring, dette var då leit. Om du kjeder deg, her er ett litet sykehus quis. Hur mange album titler med to ord, og som
slutter på finger(s) kommer du på ?, nått og grubla på genom natten, kom på 3 selv nå.
det hadde vært kult men jeg er ganske sikker på at jeg sjekker ut fra dette hotellet i morgenRoberten skrev:Dersom sykepleierne nekter å gi slipp på deg med det første får vi forsøke å tromme i gang en ekspedisjon med bærbar platespiller og medisin i form av sort gull.
Takker Amademus. ser frem til sommerenAmademus skrev:noen ganger er livet kjiipt, men det er bare for at du skal sette mer pris på det når det blir fett.... å det blir det. Gleder meg til sommer å svenskekysten med bozz reker og godt folk ;-) Bare å glede seg buddy.
Hei Bård , dette var da no dritt , sånt kan skje , på sykehuset er du i allefall trygg , trygg på at ikke noe går galt , det er jo betryggende i seg selv....65finger skrev:lite rift i en finger utviklet seg fryktlig fort til en infeksjon i lymfesystemet. det er vistnok skummelt sier legene. Så jeg er innlagt og blir pumpet full av antibiotika frem til minimum tirsdagØivindJ skrev:Hvaharskjedda? ???![]()
Takk skal du ha Espen!ssm skrev:Hei Bård , dette var da no dritt , sånt kan skje , på sykehuset er du i allefall trygg , trygg på at ikke noe går galt , det er jo betryggende i seg selv....65finger skrev:lite rift i en finger utviklet seg fryktlig fort til en infeksjon i lymfesystemet. det er vistnok skummelt sier legene. Så jeg er innlagt og blir pumpet full av antibiotika frem til minimum tirsdagØivindJ skrev:Hvaharskjedda? ???![]()
Du får ha en riktig god bedring Mvh Espen
ække så sikker på det. Har hatt kammerater som har fått infeksjoner å mye dritt på hospitalet, men det høre jo til skjeldenheten som godt er. Men mitt råd er: kom deg hjem Baard, det er der godlyden er ;-)ssm skrev:Hei Bård , dette var da no dritt , sånt kan skje , på sykehuset er du i allefall trygg , trygg på at ikke noe går galt , det er jo betryggende i seg selv....65finger skrev:lite rift i en finger utviklet seg fryktlig fort til en infeksjon i lymfesystemet. det er vistnok skummelt sier legene. Så jeg er innlagt og blir pumpet full av antibiotika frem til minimum tirsdagØivindJ skrev:Hvaharskjedda? ???![]()
får håpe legen slipper meg ut på onsdagAmademus skrev:ække så sikker på det. Har hatt kammerater som har fått infeksjoner å mye dritt på hospitalet, men det høre jo til skjeldenheten som godt er. Men mitt råd er: kom deg hjem Baard, det er der godlyden er ;-)ssm skrev:Hei Bård , dette var da no dritt , sånt kan skje , på sykehuset er du i allefall trygg , trygg på at ikke noe går galt , det er jo betryggende i seg selv....65finger skrev:lite rift i en finger utviklet seg fryktlig fort til en infeksjon i lymfesystemet. det er vistnok skummelt sier legene. Så jeg er innlagt og blir pumpet full av antibiotika frem til minimum tirsdagØivindJ skrev:Hvaharskjedda? ???![]()
ja, ellers tror jeg jeg kommer å henter deg ;-)65finger skrev:får håpe legen slipper meg ut på onsdagAmademus skrev:ække så sikker på det. Har hatt kammerater som har fått infeksjoner å mye dritt på hospitalet, men det høre jo til skjeldenheten som godt er. Men mitt råd er: kom deg hjem Baard, det er der godlyden er ;-)ssm skrev:Hei Bård , dette var da no dritt , sånt kan skje , på sykehuset er du i allefall trygg , trygg på at ikke noe går galt , det er jo betryggende i seg selv....65finger skrev:lite rift i en finger utviklet seg fryktlig fort til en infeksjon i lymfesystemet. det er vistnok skummelt sier legene. Så jeg er innlagt og blir pumpet full av antibiotika frem til minimum tirsdagØivindJ skrev:Hvaharskjedda? ???![]()
Det får vi håpe, ellers må vi starte Folkeaksjonen Få Ut Fingern!65finger skrev:............
...får håpe legen slipper meg ut på onsdag
;D ;D ;D ;DJøgga skrev:Det får vi håpe, ellers må vi starte Folkeaksjonen Få Ut Fingern!65finger skrev:............
...får håpe legen slipper meg ut på onsdag
Godt.65finger skrev:det kunne vært verre BanjoArne. Uten musikk og nett foreksempelhyggelig folk som jobber her
Det er digg!! slapp middagen også.Gago skrev:wayheyy, godt å høre.
Godt å være hjemme og høre på musikk på skikkelig måte igjen. Hater hodetelefonerNikko03 skrev:Juhu godt og komme seg hjem igjen tenker jeg. bra de fikk bukt med infeksjonen
skumle greier det der.
opplagt!Amademus skrev:livet skal nytes utenfor slike "hotell", men godt de finnes slik at livet kan nytes.
65finger skrev:Godt å være hjemme og høre på musikk på skikkelig måte igjen. Hater hodetelefonerNikko03 skrev:Juhu godt og komme seg hjem igjen tenker jeg. bra de fikk bukt med infeksjonen
skumle greier det der.
Takk HC! bedre her inne på asyletHCS skrev:Godt å være ute av hotellet for å nyte sitt otium her inne på ASYLET... Kos deg 65finger, det er deg vel unnt
![]()
Takker flinkgutt! Med ulllue! bedre lydf skrev:65finger skrev:Godt å være hjemme og høre på musikk på skikkelig måte igjen. Hater hodetelefonerNikko03 skrev:Juhu godt og komme seg hjem igjen tenker jeg. bra de fikk bukt med infeksjonen
skumle greier det der.
Med eller uten ullue over?
Velkommen ut i det fri igjen. Det var bra at infeksjonen slapp taket!