I en stall med utsikt

• Trådstarter Kaare G. Opsahl
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Amademus

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.09.2008
    Antall liker
    121
    Torget vurderinger
    1
    dette gleder jeg meg til å få høre på ;D ;D ;D ser rått ut.
    Hva blir følsomheten på disse bautane?
    Kan man bo i de?

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Amademus skrev:
    dette gleder jeg meg til å få høre på ;D ;D ;D ser rått ut.
    Hva blir følsomheten på disse bautane?
    Kan man bo i de?
    følsomheten? husker ikke. skal spørre mr. celius. Jeg sover i den ene og spiser i den andre ;D

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.957
    Torget vurderinger
    3
    65finger skrev:
    Nikko03 skrev:
    Dem nye Amt/Horn høytalera dine ser rå ut.
    Kommer nok til å svinge i stallen det her :)
    betyr at du må pelle deg ut på stalltur det Nikko
    Det ser ut til at stallen blir meget atraktivt reisemål i fremtiden.
    Det må vel roe seg i byggebransjen oppi her en eller annen gang. Så jeg slipper å jobbe overtid i uker å helger støtt.
    Og når det skjer da skal jeg gnåle på deg om å komme på besøk.
    Men du åssen er det med hester i stallen a tru er litt smånervøs for de digre beista jeg vøtt ;D ;D ;D

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Nikko03 skrev:
    65finger skrev:
    Nikko03 skrev:
    Dem nye Amt/Horn høytalera dine ser rå ut.
    Kommer nok til å svinge i stallen det her :)
    betyr at du må pelle deg ut på stalltur det Nikko
    Det ser ut til at stallen blir meget atraktivt reisemål i fremtiden.
    Det må vel roe seg i byggebransjen oppi her en eller annen gang. Så jeg slipper å jobbe overtid i uker å helger støtt.
    Og når det skjer da skal jeg gnåle på deg om å komme på besøk.
    Men du åssen er det med hester i stallen a tru er litt smånervøs for de digre beista jeg vøtt ;D ;D ;D
    Jeg får sale opp den sorte rotta og ta turen til Telemark? Nikko. Hester spises her i stallen

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.957
    Torget vurderinger
    3
    Det var godt å høre at Øystein Sundes visdomsord om at hest er best som pålegg blir tatt på alvor i stallen din ;D
    Og velkommen her oppe i telemarken skal du være :)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Nikko03 skrev:
    Det var godt å høre at Øystein Sundes visdomsord om at hest er best som pålegg blir tatt på alvor i stallen din ;D
    får prøve å få tatt en tur

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.957
    Torget vurderinger
    3
    65finger skrev:
    Nikko03 skrev:
    får prøve å få tatt en tur
    Høres bra ut :) skal nå prøve å få tatt meg en stalltur etterhvert bare det værste stresset er over :)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Hva het hvitvinen som ble servert i Stallen ? I morgen blir det taktisk raid av Vinmonopolet så jeg trenger innspill :)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    Hva het hvitvinen som ble servert i Stallen ? I morgen blir det taktisk raid av Vinmonopolet så jeg trenger innspill :)
    Godt å bli minnet på at vinmonopelet må besøkes før julestyret. Her navnet: "muscadet sevre et maine 2006"

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Glimrende :) Vil helst slippe å gå på den smellen det er å ikke ha stuet nok inn i kott og skap før julefreden senker seg. Det ville vært katastrofalt.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    Glimrende :) Vil helst slippe å gå på den smellen det er å ikke ha stuet nok inn i kott og skap før julefreden senker seg. Det ville vært katastrofalt.
    Mørket og ikke freden hadde senket seg

donnerwetter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.02.2008
    Antall liker
    105
    65finger skrev:
    Roberten skrev:
    Usedvanlig presist formulert, min gode mann!

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    65finger skrev:
    Roberten skrev:
    Hehe, ja du kan så si, det hadde vel vært tilløp til frustrasjon og tunge tanker i en slik situasjon. Uff, nei, det vil jeg helst slippe å tenke på.

Blir det Stalljul i år ? Med stjerne på toppen av spektralsteinene.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    65finger skrev:
    Roberten skrev:
    Hehe, ja du kan så si, det hadde vel vært tilløp til frustrasjon og tunge tanker i en slik situasjon. Uff, nei, det vil jeg helst slippe å tenke på.

Blir det Stalljul i år ? Med stjerne på toppen av spektralsteinene.
    holder julen unna stallen og drar til opphavet på blommenholm og drar en høy dose julestemmning et par dager. Det får holde.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Bra plan det :) Jeg satser på samme opplegget, nevrosefritt og behagelig. Og ikke minst, uten juletre i leiligheten.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    Bra plan det :) Jeg satser på samme opplegget, nevrosefritt og behagelig. Og ikke minst, uten juletre i leiligheten.
    Fare for at eventuelt tre hadde fått jobb som stumtjener frem til sommeren

donnerwetter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.02.2008
    Antall liker
    105
    For ikke å snakke om at Frank sikkert hadde lette på benet, mot et evt. tre ;D

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    donnerwetter skrev:
    For ikke å snakke om at Frank sikkert hadde lette på benet, mot et evt. tre ;D
    Foreldrene mine hadde en sort elghund som stolt og fornøyd dro det trikset da han var valp. Riktignok mens det sto på skiferhellene i hallen til akklimatisering, men det var til stor underholdning allikevel.

Hø, er ikke noe poeng i å dra på vinmonopolet, bedre å ta seg en tur til Eros og bunkre opp, nå som han ikke er hjemme mener jeg.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Roberten skrev:
    Hø, er ikke noe poeng i å dra på vinmonopolet, bedre å ta seg en tur til Eros og bunkre opp, nå som han ikke er hjemme mener jeg.
    Hva vet du om det? ;)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    ErosLoveking skrev:
    Roberten skrev:
    Hva vet du om det? ;)
    Er jo du som sier du har drikkevarer nok til ut 2012 :)

Enhver tråd med respekt for seg selv bør ha minst et avsnitt om bikkjeballer.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Gårsdagens kunststykke bestod i å tylle i seg såpass med fludium at jeg ikke fant sengen min før 08.00 og måtte overtale meg selv til å stå opp 14.00 for å komme meg på vinmonopolet.
    Dagens kunststykke ? Glemme å kjøpe et par flasker Muscadet... Søkke ta ! Gjør godt med en rom/cola nå.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    fortsatt ikke for sent da mann, klokka er jo knapt 17, og så er det skkert et vannhull eller ti på vei til/fra godtebutikken. ;)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    Hehe, du kan så si :) Men jeg klarer ikke å se for meg at det finnes krefter nok til å få meg ut av leiligheten akkurat nå. Det er svakt og ynkelig, klar over det, men jeg tror jeg er nødt til å klare meg frem til neste uke med de flaskene jeg klarte å raske med meg ;)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    kl 1400!! krabbet selv opp kl 1430 og rakk polet. jævlig mas så nu lokker sofa

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    ;D Her er legemet trygt plassert på sofaen, fyr i ovnen, høyt glass med rom og cola og Damned på platespilleren. Bring on the christmas spirit !

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    her leses Dagbladet mens det lyttes til primal scream og drikkes eggelikør fra Bols

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Jævlar!! Ligger til langt på dag, drikker rom/cola og eggelikør og hører på musikk.
    Langt ifra hva Trøndelag har og by på. Ikke så mye som en føkkings konsert engang å få med seg i Trondheim de dagene jeg er her. Nok en påminnelse hvorfor jeg forlot dette kulturelle ødelandet i 1993. ::)

Kos dere. Skal nok få til et glass rødt eller tre iløpet av kvelden. :D

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    ErosLoveking skrev:
    Jævlar!! Ligger til langt på dag, drikker rom/cola og eggelikør og hører på musikk.
    Langt ifra hva Trøndelag har og by på. Ikke så mye som en føkkings konsert engang å få med seg i Trondheim de dagene jeg er her. Nok en påminnelse hvorfor jeg forlot dette kulturelle ødelandet i 1993. ::)
    Unnskyld, Eros, men det avsnittet gav meg latterkrampe ! :D Får da tro at det finnes mulighet for å få i seg litt godsaker i Trøndelagen, noe annet er stikk i strid med mine opplevelser i fylket ;D

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:

Kos dere. Skal nok få til et glass rødt eller tre iløpet av kvelden. :D
    Mandag spennes rosa sko på labber og trikken til konsert. Gutteromsanlegg med medbragt og kaffe med lokal grogg. Er ikke det noget da eros?

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Nå skal det sies at Trondheim er drøye 4 mil unna. Kort vei for en god konsert, lang vei for en pils eller to blant noe som ligner på siviliserte folk. Selvsagt kan jeg gå bort på Orklapøbben, bestille en overprisa halvliter, betrakte folket og la meg bli mentalt voldtatt av en eller annen fotballkamp i reprise på Canal +, vist på altfor stor skjerm, med volumkontrollen langt over leggetid.

jau jau.

Sommern er i og for seg allright. Da kan en alltids dra på fisketur, kanskje suplert med en liten skarp en. Vintern er bare døden.

Overlever vel det her også skal dere se. ;D

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn