K
Kaare G. Opsahl
Gjest
trenger ikke, så de blir solgr etterhvertØivindJ skrev:Fått deg et par rådyre subber nå, 65f? ;D
trenger ikke, så de blir solgr etterhvertØivindJ skrev:Fått deg et par rådyre subber nå, 65f? ;D
følsomheten? husker ikke. skal spørre mr. celius. Jeg sover i den ene og spiser i den andre ;DAmademus skrev:dette gleder jeg meg til å få høre på ;D ;D ;D ser rått ut.
Hva blir følsomheten på disse bautane?
Kan man bo i de?
Det ser ut til at stallen blir meget atraktivt reisemål i fremtiden.65finger skrev:betyr at du må pelle deg ut på stalltur det NikkoNikko03 skrev:Dem nye Amt/Horn høytalera dine ser rå ut.
Kommer nok til å svinge i stallen det her![]()
Jeg får sale opp den sorte rotta og ta turen til Telemark? Nikko. Hester spises her i stallenNikko03 skrev:Det ser ut til at stallen blir meget atraktivt reisemål i fremtiden.65finger skrev:betyr at du må pelle deg ut på stalltur det NikkoNikko03 skrev:Dem nye Amt/Horn høytalera dine ser rå ut.
Kommer nok til å svinge i stallen det her![]()
Det må vel roe seg i byggebransjen oppi her en eller annen gang. Så jeg slipper å jobbe overtid i uker å helger støtt.
Og når det skjer da skal jeg gnåle på deg om å komme på besøk.
Men du åssen er det med hester i stallen a tru er litt smånervøs for de digre beista jeg vøtt ;D ;D ;D
får prøve å få tatt en turNikko03 skrev:Det var godt å høre at Øystein Sundes visdomsord om at hest er best som pålegg blir tatt på alvor i stallen din ;D
Og velkommen her oppe i telemarken skal du være![]()
Høres bra ut65finger skrev:får prøve å få tatt en turNikko03 skrev:Det var godt å høre at Øystein Sundes visdomsord om at hest er best som pålegg blir tatt på alvor i stallen din ;D
Og velkommen her oppe i telemarken skal du være![]()
Godt å bli minnet på at vinmonopelet må besøkes før julestyret. Her navnet: "muscadet sevre et maine 2006"Roberten skrev:Hva het hvitvinen som ble servert i Stallen ? I morgen blir det taktisk raid av Vinmonopolet så jeg trenger innspill![]()
Mørket og ikke freden hadde senket segRoberten skrev:GlimrendeVil helst slippe å gå på den smellen det er å ikke ha stuet nok inn i kott og skap før julefreden senker seg. Det ville vært katastrofalt.
Usedvanlig presist formulert, min gode mann!65finger skrev:Mørket og ikke freden hadde senket segRoberten skrev:GlimrendeVil helst slippe å gå på den smellen det er å ikke ha stuet nok inn i kott og skap før julefreden senker seg. Det ville vært katastrofalt.
Hehe, ja du kan så si, det hadde vel vært tilløp til frustrasjon og tunge tanker i en slik situasjon. Uff, nei, det vil jeg helst slippe å tenke på.65finger skrev:Mørket og ikke freden hadde senket segRoberten skrev:GlimrendeVil helst slippe å gå på den smellen det er å ikke ha stuet nok inn i kott og skap før julefreden senker seg. Det ville vært katastrofalt.
holder julen unna stallen og drar til opphavet på blommenholm og drar en høy dose julestemmning et par dager. Det får holde.Roberten skrev:Hehe, ja du kan så si, det hadde vel vært tilløp til frustrasjon og tunge tanker i en slik situasjon. Uff, nei, det vil jeg helst slippe å tenke på.65finger skrev:Mørket og ikke freden hadde senket segRoberten skrev:GlimrendeVil helst slippe å gå på den smellen det er å ikke ha stuet nok inn i kott og skap før julefreden senker seg. Det ville vært katastrofalt.
Blir det Stalljul i år ? Med stjerne på toppen av spektralsteinene.
Fare for at eventuelt tre hadde fått jobb som stumtjener frem til sommerenRoberten skrev:Bra plan detJeg satser på samme opplegget, nevrosefritt og behagelig. Og ikke minst, uten juletre i leiligheten.
Han er såpass godt oppdratt ja.donnerwetter skrev:For ikke å snakke om at Frank sikkert hadde lette på benet, mot et evt. tre ;D
Men musikkvampyrkistene ligger han unna ;D ;D65finger skrev:Han er såpass godt oppdratt ja.donnerwetter skrev:For ikke å snakke om at Frank sikkert hadde lette på benet, mot et evt. tre ;D
Foreldrene mine hadde en sort elghund som stolt og fornøyd dro det trikset da han var valp. Riktignok mens det sto på skiferhellene i hallen til akklimatisering, men det var til stor underholdning allikevel.donnerwetter skrev:For ikke å snakke om at Frank sikkert hadde lette på benet, mot et evt. tre ;D
Hva vet du om det?Roberten skrev:Hø, er ikke noe poeng i å dra på vinmonopolet, bedre å ta seg en tur til Eros og bunkre opp, nå som han ikke er hjemme mener jeg.
Er jo du som sier du har drikkevarer nok til ut 2012ErosLoveking skrev:Hva vet du om det?Roberten skrev:Hø, er ikke noe poeng i å dra på vinmonopolet, bedre å ta seg en tur til Eros og bunkre opp, nå som han ikke er hjemme mener jeg.![]()
Hvorfor ikke spille denne når det skjer65finger skrev:Det er i staller det skjer juleaften 8)donnerwetter skrev:God jul i hi og heim, bur og bås!
Og i stallen, selvfølgelig 8)
![]()
Unnskyld, Eros, men det avsnittet gav meg latterkrampe !ErosLoveking skrev:Jævlar!! Ligger til langt på dag, drikker rom/cola og eggelikør og hører på musikk.
Langt ifra hva Trøndelag har og by på. Ikke så mye som en føkkings konsert engang å få med seg i Trondheim de dagene jeg er her. Nok en påminnelse hvorfor jeg forlot dette kulturelle ødelandet i 1993. :![]()
Mandag spennes rosa sko på labber og trikken til konsert. Gutteromsanlegg med medbragt og kaffe med lokal grogg. Er ikke det noget da eros?ErosLoveking skrev:Jævlar!! Ligger til langt på dag, drikker rom/cola og eggelikør og hører på musikk.
Langt ifra hva Trøndelag har og by på. Ikke så mye som en føkkings konsert engang å få med seg i Trondheim de dagene jeg er her. Nok en påminnelse hvorfor jeg forlot dette kulturelle ødelandet i 1993. :
Kos dere. Skal nok få til et glass rødt eller tre iløpet av kvelden.![]()