Heisann!
Det er ikke akkurat føste gangen dette temaet er oppe.
Men jeg driver akkurat og selger unna litt utsyr for tiden og har selv skrevet ******SOLGT******* på noen annonser etter at jeg har fått solgt det.
Det er
1. Jeg synes selv det er ganske tungvint når jeg har sett en interressant annonse og skal finne den igjen etter et par dager og den er borte, da bruker jeg fort litt tid på å lete etter den før jeg må innse at den borte, hadde den da fortsatt vært der men med ***solgt*** på så var jo ikke det noe å leite etter eller lure på lenger.
2. Ikke så viktig men dog, dersom det er noe til salgs som jeg er interressert i men usikker på prisen som forlanges og husker at det ble solgt en tilsvarende for en liten stund siden, kan jeg fortsatt finne den annonsen for å sammenligne pris dersom den ikke er slettet men bare skrevet ******SOLGT****** på.
Nå må jeg skynde meg å tilføye at pga at du og andre med deg finner dette irriterende, setter jeg først ****SOLGT***** på for at folk som har sett annonsen og prøver å finne den igjen lett skal kunne finne annonsen og se at nå er varen solgt.
Men jeg lar den bare stå med ****SOLGT***** på i en drøy ukes tid eller så før jeg sletter den.
På denne måten prøver jeg å både gjøre det lett for folk å finne ut at nå er varen solgt, så man trenger ikke lete side opp og ned for å finne en annonse som ikke er der lenger før jeg sletter den for ikke å irritere andre.
Ellers så vil jeg si at så lenge det informeres i annonsen at det er solgt så skjønner jeg ikke helt problemet, den forsvinner vel til slutt uansett?!?
De som verken fjerner annonsen eller informerer om at varen er solgt er derimot en helt annen historie!!
Og ikke minst de som har den samme annonsen liggende en haug med ganger uten å slette eller informere, eller kansje bare skriver ***SOLGT*** på en av annonsene, da kan jeg være enig i at det kan være en liten smule irriterende.
Mvh
Sveinung